AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Litt usikker på hvilken kategori jeg skulle plassere dette under, men jeg prøver meg her... Jeg fikk nettopp en veldig ubehagelig telefon hvor vedkommende i andre enden forholdt seg helt stille idet jeg tok telefonen, for så å sakte men sikkert begynne å stønne. Veldig creepy å få en slik telefon når klokka har passert midnatt. Vedkommende ringte fra hemmelig nummer, så det jeg lurer på er om det finnes noen måte å finne ut hvem dette er på? Anonymous poster hash: 9ffda...8e9
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Ja tror politiet kan det.....så hvis du fortsetter å plages av dette vill jeg kontaktet dem........ 1
Dagoberta Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Hvis du ler godt og hjertelig til stønneren ringer han aldri igjen det er faktisk ingen som tenner på å bli ledd av, ser det ut til, enn så mange overraskende fetisjer det finnes der ute. Men ja, politiet kan finne ut hvem det er hvis du anmelder. 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Hvis du ler godt og hjertelig til stønneren ringer han aldri igjen det er faktisk ingen som tenner på å bli ledd av, ser det ut til, enn så mange overraskende fetisjer det finnes der ute. Men ja, politiet kan finne ut hvem det er hvis du anmelder. Haha, dette synes jeg var et aldeles herlig forslag! Skulle vedkommende ringe igjen, skal jeg kaste hodet bakover og brøle av latter Anonymous poster hash: 9ffda...8e9 9
Gjest Geesus Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Hvis du ler godt og hjertelig til stønneren ringer han aldri igjen det er faktisk ingen som tenner på å bli ledd av, ser det ut til, enn så mange overraskende fetisjer det finnes der ute. Men ja, politiet kan finne ut hvem det er hvis du anmelder. Å jo, er mange som tenner på å bli ledd av...
Musaleem Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Å jo, er mange som tenner på å bli ledd av... Du er offentlig talsperson for lattergjengen? Det er nok enten en du kjenner som tuller, eller så er det en skrulling som prøver å spare litt penger ved å ringe vanlige telefonnumre. Hadde ikke bekymret meg før det gjentar seg.
Gjest Geesus Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Du er offentlig talsperson for lattergjengen? Det er nok enten en du kjenner som tuller, eller så er det en skrulling som prøver å spare litt penger ved å ringe vanlige telefonnumre. Hadde ikke bekymret meg før det gjentar seg. Det går under Humiliation fetish som faktisk ikke er så veldig uvanlig.
Tibbie Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Jeg ville vært dritnysgjerrig på hvem det var, jeg også
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Hva med å si" greier du ikke stønne bedre enn det der? at du ikke blir flau. Du greier vel bedre enn dette vel? Mulig han hadde lagt på da? Anonymous poster hash: d0b5f...e47
MsPaddington Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Istedet for å prøve å finne ut av hva slags fetisher han har, så kan du jo heller si at hvis han ringer igjen, så kommer du til å kontakte politiet. Tror kanskje det er mer effektivt
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Ikke ta telefoner fra ukjent nummer! Anonymous poster hash: 2f08f...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå