milco Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg har alltid lyst på sjokolade uansett tid på døgnet, uansett om jeg er mett, sulten trøtt, kvalm, glad, sint, sliten, hyper, varm, kald........ Er det noen andre som har det sånn??? Ingenting gjør meg så glad som en bit sjokolade!!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Har du vært hos legen å fått målt viljestyrken? Anonymous poster hash: ebfb3...163 2
milco Skrevet 29. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2013 Har du vært hos legen å fått målt viljestyrken? Anonymous poster hash: ebfb3...163 Hehe, trenger ingen lege for å vite at den er dårlig Men uansett, jeg skrev ikke at jeg spiste sjokolade hele tiden, bare at jeg alltid har lyst på
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Jepp! Jeg er totalt sjokoladeavhengig! MÅ ha det, flere ganger om dagen, eller blir jeg rett og slett syk... Har prøvd flere ganger å slutte, fordi jeg må ned i vekt, men jeg får altså såå vondt i hodet, blir svimmel, skjelven og får ekstrem muskelverk. Kan ligge å vri meg i smerter. Da kommer gubben med en sjokolade, og 15 min etterpå er jeg frisk igjen. Har prvød alt, lege. psykolog, ernæringsfysiolog, krom, osv, men ikke noe funker på avhengiheten. Og når jeg blir så dårlig klarer jeg ikke å ta meg av ungene, så da sprekker jeg hver gang:( Legen mente faktisk at mine abstinenser kan sammenlignes med en narkoman som ikke får stoff... Anonymous poster hash: 45cf7...355
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Jepp! Jeg er totalt sjokoladeavhengig! MÅ ha det, flere ganger om dagen, eller blir jeg rett og slett syk... Har prøvd flere ganger å slutte, fordi jeg må ned i vekt, men jeg får altså såå vondt i hodet, blir svimmel, skjelven og får ekstrem muskelverk. Kan ligge å vri meg i smerter. Da kommer gubben med en sjokolade, og 15 min etterpå er jeg frisk igjen. Har prvød alt, lege. psykolog, ernæringsfysiolog, krom, osv, men ikke noe funker på avhengiheten. Og når jeg blir så dårlig klarer jeg ikke å ta meg av ungene, så da sprekker jeg hver gang:( Legen mente faktisk at mine abstinenser kan sammenlignes med en narkoman som ikke får stoff... Anonymous poster hash: 45cf7...355 Kanskje bedre å prøve å trappe ned gradvis fremfor cold turkey? Er sjokoman jeg og men ikke så ille Anonymous poster hash: f6d31...85b
Gjest BabyBlue Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Kutt det helt ut i 2 uker, så er du kurert. Og det sies jo at sukker og fett avhengighet er ganske ille. Mange som kutter det ut kan bli deprimerte, sure, stressa, og føle seg syke. Usunn mat gir et midlertidig "high" som folk blir avhengig av, men tror det bare gjelder å kutte det helt ut så kroppen glemmer at den trenger det på en så ekstrem måte. Gjerne bytt til mørk sjokolade, eller press i deg søt frukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå