AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 For ca 2 år siden, besvimte jeg i mens jeg var ute, og slo hodet hard i bakken. Husker bare at jeg plutselig satt og holdt hendene på hodet i mens alt rundt meg har hvitt, og jeg hadde aldri hatt så vondt før. Trodde det var en drøm. Jeg var forresten 14 år. Etter det har jeg hatt daglig hodepine, varierer hvor og hvor vondt. 24/7. Lukt hallusinasjoner, lukter ting som ikke er der. Er en del svimmel også. For noen uker siden begynte jeg også å få etterbilder, og har andre synsforstyrrelser også, og noen ganger går øynene fort til siden men kanskje det er normalt. Nå har det vært 3 dager at hodepinen har vært sterk, og får av og til en kald følelse i bakhodet. Har forresten 2 kuler eller i hvert fall ujevnheter i bakhodet, som jeg er ganske sikker på kom etter at jeg slo hodet. Har lenge tenkt at det er noe galt, som hjerneskade etter fallet. Har spurt legen i flere måneder om jeg kan få MR, men først i dag ble jeg henvist. Tror dere at disse symptomene kom etter at jeg besvimte? Er det i så fall farlig, og kan det være hjerneskade eller noe? Er VELDIG bekymret.Anonymous poster hash: 31545...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Slutt å lage disse hodepine-trådene! Begynner nesten å tro at du har en alvorlig hjerneskade.Anonymous poster hash: 23233...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Migrene med aura? Anonymous poster hash: 30883...746 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Slutt å lage disse hodepine-trådene! Begynner nesten å tro at du har en alvorlig hjerneskade.Anonymous poster hash: 23233...0d2 Jeg har alvorlig helseangst. Du hadde sikkert ikke vært redd om du hadde slått hodet hardt i bakken og hatt alle disse symptomene uten å vite hvorfor? Anonymous poster hash: 31545...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Migrene med aura?Anonymous poster hash: 30883...746 Nei er sånn 24/7. Anonymous poster hash: 31545...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Jeg har alvorlig helseangst. Du hadde sikkert ikke vært redd om du hadde slått hodet hardt i bakken og hatt alle disse symptomene uten å vite hvorfor? Anonymous poster hash: 31545...6c5 Psykolog kan være rett person å oppsøke.Anonymous poster hash: 23233...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Har du vurdert en time hos Ingvard Wilhelmsen? Anonymous poster hash: b9011...b10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Migrene med aura? Anonymous poster hash: 30883...746 Nei er sånn 24/7.Anonymous poster hash: 31545...6c5 Det er ikke unormalt å ha migrene i både 2, 3 og 4 uker. Anonymous poster hash: 401a3...6c5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Det er ikke unormalt å ha migrene i både 2, 3 og 4 uker. Anonymous poster hash: 401a3...6c5 TS: I over 1 år?? Anonymous poster hash: 31545...6c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå