AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Oida, idag sjekket jeg underlivet og fant en liten rund kul noen cm over tissehullet, og like til høyre for sjeden liksom. Tenkte at dette måtte jeg sjekke. Grublet litt på legetime, men så fant jeg ut at jeg har en tilsvarende men litt mindre på venstre siden, bare litt mindre. Så: har alle kuler her? Hva er det? Normalt? Trenger jo ikke springe til legen om dette er noe alle har..?Anonymous poster hash: 6d7aa...272
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Hva mener du med kul? Stikker den langt ut? Har den en farge? Ca størrelse? Er det type en ert eller snakker vi om en drue? Anonymous poster hash: 6188c...92c
Gjest Eurodice Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Jeg vet ikke hva du mener med kuler. Men det er normalt å være litt knudrete, både på det ytre området og inni skjeden. Hvis det gjør vondt, må legen se på det. Men slik som du beskriver dette, er det ingen grunn til å gå til lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå