AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hvor hardt liker dere å bli dominert? Inspirert av trådene om playrape. Lurer på om underdanige menn "tåler" mer enn kvinner. Vet at det er individuelt da, men Jeg vil gjerne ha svar fra kvinner med underdanige menn som partnere også Anonymous poster hash: 5b0c2...153
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Lurer på om underdanige menn "tåler" mer enn kvinner. Anonymous poster hash: 5b0c2...153 Statistikk og konklusjoner baser på svar i seksualitetsforumet på KG? Love it. Anonymous poster hash: 896ac...4f3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Statistikk og konklusjoner baser på svar i seksualitetsforumet på KG? Love it. Anonymous poster hash: 896ac...4f3 Statistikk Oppheng i uttrykksmåter uten å svare på det trådstarter spør om? Love it.Anonymous poster hash: 5b0c2...153 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Underlig tema. Hvorfor det? Så hardt som mulig Anonymous poster hash: c6f18...c8f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Hvor hardt liker dere å bli dominert? Inspirert av trådene om playrape. Lurer på om underdanige menn "tåler" mer enn kvinner. Vet at det er individuelt da, men Jeg vil gjerne ha svar fra kvinner med underdanige menn som partnere også Anonymous poster hash: 5b0c2...153 Ja, menn tåler mer: http://motherless.com/43DA033 Anonymous poster hash: 4139c...371
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Jeg er ikke utelukkende underdanig. Men det at jeg faktisk er det i det hele tatt har noe med oppveksten min å gjøre, uten at jeg gidder å gå for mye inn på nøyaktige hendelser. Jeg elsker mennesker med selvtillit, om de er (veldig) manipulerende er ett pluss. De gir meg rett og slett følelsen av å leve og de vekker noe i meg. Som en slags rus, om de klarer å få meg til å gjøre ting jeg vanligvis ikke gjør. Jeg gjennomskuer det veldig lett, og jeg spiller gjerne ett spill der jeg kan late som jeg er helt med mens de tror de har full makt over meg. Men jeg kan også ta igjen veldig fort hvis det går for langt, og jeg bjeffer høyt. Jeg er en stor gutt. Mulig du vil ha ett mer konkret svar, jeg rører jo litt rundt grøten her. Jeg har dog faktisk aldri opplevd at en dame tar ordentlig kontroll over meg i senga. Det hadde gitt meg en veldig positiv overraskelse. Jeg vet jeg hadde sprutet så mange ganger den natten. Så langt i min korte erfaring med sex er det alltid jeg som må gjøre alt av jobb, bortsett fra når jeg blir sugd eller runket. jenter tør jo ikke ri så fort de veier 5 kilo mer enn anoreksi jentene på victorias secret hvorfor kan ikke bare en jente sette seg på fjeset mitt. gi meg alt hun har. damn, ble revet med her nå. aner ikke engang hva jeg har skrevet. samma f. Anonymous poster hash: 1f777...d34 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Jeg er ikke utelukkende underdanig. Men det at jeg faktisk er det i det hele tatt har noe med oppveksten min å gjøre, uten at jeg gidder å gå for mye inn på nøyaktige hendelser. Jeg elsker mennesker med selvtillit, om de er (veldig) manipulerende er ett pluss. De gir meg rett og slett følelsen av å leve og de vekker noe i meg. Som en slags rus, om de klarer å få meg til å gjøre ting jeg vanligvis ikke gjør. Jeg gjennomskuer det veldig lett, og jeg spiller gjerne ett spill der jeg kan late som jeg er helt med mens de tror de har full makt over meg. Men jeg kan også ta igjen veldig fort hvis det går for langt, og jeg bjeffer høyt. Jeg er en stor gutt. Mulig du vil ha ett mer konkret svar, jeg rører jo litt rundt grøten her. Jeg har dog faktisk aldri opplevd at en dame tar ordentlig kontroll over meg i senga. Det hadde gitt meg en veldig positiv overraskelse. Jeg vet jeg hadde sprutet så mange ganger den natten. Så langt i min korte erfaring med sex er det alltid jeg som må gjøre alt av jobb, bortsett fra når jeg blir sugd eller runket. jenter tør jo ikke ri så fort de veier 5 kilo mer enn anoreksi jentene på victorias secret hvorfor kan ikke bare en jente sette seg på fjeset mitt. gi meg alt hun har. damn, ble revet med her nå. aner ikke engang hva jeg har skrevet. samma f. Anonymous poster hash: 1f777...d34 Takk for seriøst svar Du skriver at du tar igjen hvis de går for langt.. Kan du forklare det nærmere? Anonymous poster hash: 5b0c2...153 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Er det flere som syns at kvinnene er for "snille" ?Anonymous poster hash: 5b0c2...153
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Veldig ydmykende det der! Anonymous poster hash: 08b20...97c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå