AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Jeg er 19 år og vil gjerne starte med å gi blod. Dette er noe jeg har tenkt på lenge men har aldri fått ut fingern. Problemet er nemlig at jeg har hatt Sepsis (blodforgiftning) da jeg var 6 år. Er dette noe problem? Hva tror dere? Anonymous poster hash: 0ae30...497
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Selvfølgelig kan du gi blod. Sepsis hadde jeg for 7 år siden, likevel er jeg blodgiver. Anonymous poster hash: 0acfe...486 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Selvfølgelig kan du gi blod. Sepsis hadde jeg for 7 år siden, likevel er jeg blodgiver. Anonymous poster hash: 0acfe...486 Takk for svar! Anonymous poster hash: 0ae30...497
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå