Gå til innhold

Har hatt spesis som barn, kan jeg gi blod?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år og vil gjerne starte med å gi blod. Dette er noe jeg har tenkt på lenge men har aldri fått ut fingern. Problemet er nemlig at jeg har hatt Sepsis (blodforgiftning) da jeg var 6 år.

Er dette noe problem? Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 0ae30...497
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du gi blod. Sepsis hadde jeg for 7 år siden, likevel er jeg blodgiver.



Anonymous poster hash: 0acfe...486
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan du gi blod. Sepsis hadde jeg for 7 år siden, likevel er jeg blodgiver.

Anonymous poster hash: 0acfe...486

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 0ae30...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...