Gå til innhold

gutter som stirre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er problemet med gutter som stirrer? Jeg opplever hver dag at MEST gutter stirrer. Jeg går forbi dem, og da stirrer de at du ikke trenger å snu litt på hodet engang. Jeg synes det er irriterende, siden det er uhøflig å stirre. Er det fordi jeg er rar? Har på stygge klær?? Fordi hva?? Opplever også at få jenter stirrer.

Anonymous poster hash: a5a32...bca
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Hæ? Er det ikkje eit kompliment at menn ser på deg då? Dei fleste guttar/menn ser på jenter fordi dei er fine. Eg klarer ikkje heilt å gå i kjellaren over det. Men kanskje det skuldast at eg har blitt så gamal at eg ser på det som eit frynsegode. Viss dei kommenterer og breiar seg kan ein jo bli litt irritert, men stort sett er det ufarleg, syns eg.

Skrevet

Du er vel veldig pen og sexy da, og de har lyst til å ha sex med deg. Så de kler av deg i hodet og tenker på hvordan du hadde sett ut på rygg og med sprikende bein.

Skrevet

Jeg blir stressa dersom gutter stirrer slik, og begynner å lure på om det er kroppen min eller klærne mine det er noe galt med. Vet innerst inne at mye av det ligger bare i mitt hode. Folk er nysgjerrige, helt enkelt, og mange tenker nødvendigvis ikke over at de stirrer en gang.

Anonymous poster hash: 83a3b...fc3
Skrevet

Hæ? Er det ikkje eit kompliment at menn ser på deg då? Dei fleste guttar/menn ser på jenter fordi dei er fine. Eg klarer ikkje heilt å gå i kjellaren over det. Men kanskje det skuldast at eg har blitt så gamal at eg ser på det som eit frynsegode. Viss dei kommenterer og breiar seg kan ein jo bli litt irritert, men stort sett er det ufarleg, syns eg.

Det er forskjell på å bli sett på og bli stirret på. Å bli stirret på er bare ubehagelig.

• Liker 5
Gjest navnelapp
Skrevet

Det er forskjell på å bli sett på og bli stirret på. Å bli stirret på er bare ubehagelig.

Men eg trur den grensedraginga er høgst subjektiv, kvar person vil ha ulike grenser for kva som er å sjå på og kva som er å stirre på. Dessutan: Så lenge du ikkje er der rett overfor den personen over lengre tid merkar du vel knapt skilnad? Nokre ting må ein berre heve seg over, syns eg. Blir det for intenst får ein seie frå, sette sine eigne grenser.

Gjest Elseby13
Skrevet

I går kveld skulle jeg ta buss hjem og hadde bare en femtilapp. Sjåføren var utlending og sa at jeg hadde tjue kroner for lite. Så mumlet han noe og nikket bakover. Jeg gikk og satte meg. Hvorfor gjorde han dette? Liker han meg? Bør jeg opprette tråd im dette på kg?

Skrevet

Med mindre jeg er alene i en creepy bakgård på natta, føler jeg meg alltid smigret.

Det er ikke uvanlig at gutter stirrer på jenter (de er ikke så diskret av seg). Ta det som et kompliment og kjenn at selvtillitten for dagens look stiger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...