Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ting som folk gjør, ganske uskyldige ting egentlig, kan få meg til å bli litt småkvalm.

En av tingene er: voksne menn som skriver med Z istedenfor S :-/

Det er ikke et irritasjonsmoment som ødelegger dagen min, men det ser så forferdelig rart ut, som om det var en 11åring i en voksen mann sin kropp

Anonymous poster hash: 80fbc...49c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle bare visst hvor barnslige voksne kan være når det kommer til språk og grammatikk. Det er bare èn uvane jeg ikke har sluttet med, og det er smileys, selvsagt brukt med måte. Ellers har jeg vært borti voksne som fortsatt skriver med forkortelser og feil/rar ordlegging.

Anonymous poster hash: e5966...f75
  • Liker 1
Skrevet

"Jeg er en gutt på 56 og jeg ellllsker å koooooooozzzzzze"

• Liker 4
Skrevet

Z er en ting, men kjenner ei som bruker W istedet for vanlig V i alle ord med v når hun skriver...jeg får pels på ryggen!
Men så bruker hun w-uttalen når hun snakker til tider også, som er hakket verre. Greit å kødde en gang i blant altså, men her er det rett og slett for mye av det gode.

Anonymous poster hash: 82e0c...5c8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg takler ikke folk som skriver dialekt:P Klarer bare ikke ta slike seriøst, hverken på forum, mail, eller noe anna. Bruk gjerne forkortelser, som brb, btw, og slikt, men gad, ikke dialekt. Så en gang noen som satte annonse på en facebook side i jakt på jobb som skrev dialekt. En sånn søknad hadde gått rett i papirkurven hos meg:P

Anonymous poster hash: a8d25...dfa
  • Liker 4
Skrevet

Jeg takler ikke folk som skriver dialekt:P Klarer bare ikke ta slike seriøst, hverken på forum, mail, eller noe anna. Bruk gjerne forkortelser, som brb, btw, og slikt, men gad, ikke dialekt. Så en gang noen som satte annonse på en facebook side i jakt på jobb som skrev dialekt. En sånn søknad hadde gått rett i papirkurven hos meg:P Anonymous poster hash: a8d25...dfa

Jeg syns det er sinnsykt slitsomt å lese dialekt så jeg hopper galant over tråder og innlegg som er skrevet på dialekt. Blir helt ør i hodet.

Forkortelser er greit med måte syns jeg, samme med smileys. Forkortelser som er kjente er det iallefall ikke noe i veien med (m.m, f.eks, mtp, osv)

Ts

Anonymous poster hash: 80fbc...49c

• Liker 1
Skrevet

Kunder som tror at når jeg sier Hei! Så er det startsignalet til å bjeffe ordrer til meg.

Meg: Hei :)

Kunde:''jeg skal ha det å det å det''

Sånne kunder får bittelitt dårligere service av meg.

Hallo! Jeg er en person! Si hei tilbake da! Eller nikk, eller smil, eller si kan jeg få, istedetfor jeg skal ha, ellers så fortjener du ikke bra service. Anerkjenn meg! :P

Snakker du til meg som om jeg var en robot oppfører jeg meg sånn åsså, eller så er jeg så trivelig at jeg tvinger deg til å være hyggelig med meg. (favorittkommentar: hade da, det var hyggelig å ekspedere deg idag)

• Liker 1
Skrevet

Kunder som tror at når jeg sier Hei! Så er det startsignalet til å bjeffe ordrer til meg.

Meg: Hei :)

Kunde:''jeg skal ha det å det å det''

Sånne kunder får bittelitt dårligere service av meg.

Hallo! Jeg er en person! Si hei tilbake da! Eller nikk, eller smil, eller si kan jeg få, istedetfor jeg skal ha, ellers så fortjener du ikke bra service. Anerkjenn meg! :P

Snakker du til meg som om jeg var en robot oppfører jeg meg sånn åsså, eller så er jeg så trivelig at jeg tvinger deg til å være hyggelig med meg. (favorittkommentar: hade da, det var hyggelig å ekspedere deg idag)

Synes det går begge veier. Jeg opplever ofte å si "hei" til kassadamen, som bare ser dumt på meg, scanner varene og så vidt åpner munnen sin for å si summen. Ikke spør om jeg skal ha pose. Gir meg gjerne ikke pose selv om jeg har bedt om det, slik at jeg må spørre igjen, men beklager seg ikke. Spør ikke om jeg vil ha kvittering, så jeg må be om den også. Andre kan klare å tvinge frem et hei, men det er svært sjelden de sier hei først, og enda sjeldnere at de smiler mens de gjør det.

Anonymous poster hash: 8994b...1d5

• Liker 1
Skrevet

"Jeg er en gutt på 56 og jeg ellllsker å koooooooozzzzzze"

:skratte:

Skrevet

Man merker fort om man chatter med en eldre mann/dame på chatte sider. Koze og klem og hver settning :fnise: Gjerne en "så fint smil du har" når man har slengt inn en smily i settningen.

Skrevet (endret)

Jeg har noen på facebooken min som skriver statusen som dette;

"Lykkelig! : )))))))))))))))))))))))))"

Irriterer meg helt ekstremt.

Endret av amylee
  • Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Når folk skriver "Niceeeeeee" under bilder.

Skrevet

Når folk skriver "Niceeeeeee" under bilder.

Det er bare for å fremheve at e-en er eeeeeekstra stum. :klovn:

Skrevet

Det er bare for å fremheve at e-en er eeeeeekstra stum. :klovn:

"Nais" kan man jo da bruke. :P "Jei" for yay har jeg sett. Tenkte på jeg, jeg.

Jeg kan selv bruke forkortelser og masse smileys/emotikoner, men da i sms/mms og ikke så mye på forum og Fb.

Skrevet

Hei :):)

Jeg er så glad :):)

Har du hørt siste nytt? :):)

Skal vi finne på noe snart? :):)

Været var dårlig :):)

Savne dæ :):)

Jeg hater smileys og da særlig de som popper opp på rad etter hverandre :):)

Nei, smileys er kult! :):):)

Og der fikk jeg meldingen om at jeg hadde for mange uttrykksikoner enn det KG tillater og må fjerne noen for å kunne poste. Oh... :)

Anonymous poster hash: a0aea...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...