Gå til innhold

Lese tidlig om morgenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny student i år, og jeg sliter med å få lesero, da det er støy hele dagen fra de som bor i blokka. Jeg vurderer derfor å snu døgnet sånn at jeg kan stå opp kl 4 og lese noen timer da, når det er stille.Er det noen av dere som står opp tidlig for å lese, hvordan fungerer det for deg?



Anonymous poster hash: cc46b...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville heller gjort det omvendt, snu døgnet andre veien, sove til langt på dag og sitte oppe om natten og lese.



Anonymous poster hash: aa96d...6cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning er ørepropper pluss ev. hørselvern i tillegg. Slik vi hadde da vi sprengte TNT i militæret. Og ev. lesesal.



Anonymous poster hash: 1de52...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk bråker om kvelden/natta også, så det er ikke noe vits å prøve å lese da. Også må jeg på skolen mellom kl 8-11, så jeg kan jo ikke sove så lenge. Jeg liker meg ikke på lesesalen, blir stressa av å være der og får ikke til å konsentrere meg. Ørepropper kan jeg ikke bruke så mye, for jeg får så vondt i øregangene, bruker det ofte om natta fra før av. Pleier å sitte med et stort headset som stenger ute lyd, men det fungerer ikke alltid så bra. Hørselsvern har jeg ikke, tror ikke jeg kommer til å kjøpe det heller :laugh:

Men tror jeg prøver å lese fra 5:30 i stedet for 4, det skal jeg nok klare fint :)

-TS



Anonymous poster hash: cc46b...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor liker du ikke lesesalen, TS?

Selv liker jeg den ikke fordi jeg føler jeg er i veien for andre, det er jo heeeeeeelt stille. Hvis jeg feks blir sulten, må på do, vil høre på musikk etc så plager jeg jo andre studenter. Greit å være helt alene på et rom uten å måtte ta hensyn til andre folk.

Hva med å høre på musikk mens du leser da? Klassisk feks, så stenger du ut det andre bråket

Lenke til kommentar
Del på andre sider