Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hello!
Ikke helt sikker på om denne skal ligge her eller under "bryllup" men prøver meg her.
Vi skal snart på bryllupsreise, og for å få det tilbudet vi skal ha må vi fremvise kopi av vielsesattesten vår ved innsjekk på hotellet.
Så lurer jeg da på: vi skal til Mauritius, og vielsesattesten er jo på norsk. Ser de kun på navnene og riksvåpenet da? Eller må man få en attest utstedt på engelsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få tilbudet må dere fremvise kopi av vielsesattesten? Åssen turisme er dette?

• Liker 1
Skrevet

Så vidt jeg vet(har lest) er det ganske vanlig. Det gjelder jo kun for å få "bryllupsreise-rabatt" eller hva jeg skal kalle det (lavere pris+ at hotellet gjerne gjør litt ekstra utav oppholdet vårt) :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, det er det verste jeg har hørt! Etter at jeg begynte å planlegge bryllupet mitt i våres, så ble alt plutselig dyrere bare man legger til ordet bryllup i hver setning. F.eks. middag til selskap 300,- middag til bryllup 600,- blomsterbukett 150,- , brudebukett 1500,- og det samme gjelder bryllupsreise.

At du har kommet over ett slikt tilbud, ts er jo en kupp! Men kopi av vielsesattest? Den var ny.

Anonymous poster hash: dc45d...fdd

Skrevet

Det er helt vanlig på Mauritius og noen steder på Maldivene at man kan få inntil 50% avslag om man er på bryllupsreise, for å få tilbudet så må man vise et dokument på at man har giftet seg de siste 6 mnd. Da jeg undersøkte sa de at det vanlige norske dokumentet holdt, jeg ville sendt en e-post til hotellet og spurt.

Skrevet

Haha, det er det verste jeg har hørt! Etter at jeg begynte å planlegge bryllupet mitt i våres, så ble alt plutselig dyrere bare man legger til ordet bryllup i hver setning. F.eks. middag til selskap 300,- middag til bryllup 600,- blomsterbukett 150,- , brudebukett 1500,- og det samme gjelder bryllupsreise.

At du har kommet over ett slikt tilbud, ts er jo en kupp! Men kopi av vielsesattest? Den var ny.

Anonymous poster hash: dc45d...fdd

det er da ikke noe nytt at folk på bryllupsreise får ting billigere, det er veldig vanlig...

Anonymous poster hash: becc0...1e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...