Hemmakne Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hello! Ikke helt sikker på om denne skal ligge her eller under "bryllup" men prøver meg her. Vi skal snart på bryllupsreise, og for å få det tilbudet vi skal ha må vi fremvise kopi av vielsesattesten vår ved innsjekk på hotellet. Så lurer jeg da på: vi skal til Mauritius, og vielsesattesten er jo på norsk. Ser de kun på navnene og riksvåpenet da? Eller må man få en attest utstedt på engelsk?
Wonders Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 For å få tilbudet må dere fremvise kopi av vielsesattesten? Åssen turisme er dette? 1
Hemmakne Skrevet 28. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2013 Så vidt jeg vet(har lest) er det ganske vanlig. Det gjelder jo kun for å få "bryllupsreise-rabatt" eller hva jeg skal kalle det (lavere pris+ at hotellet gjerne gjør litt ekstra utav oppholdet vårt) 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Haha, det er det verste jeg har hørt! Etter at jeg begynte å planlegge bryllupet mitt i våres, så ble alt plutselig dyrere bare man legger til ordet bryllup i hver setning. F.eks. middag til selskap 300,- middag til bryllup 600,- blomsterbukett 150,- , brudebukett 1500,- og det samme gjelder bryllupsreise. At du har kommet over ett slikt tilbud, ts er jo en kupp! Men kopi av vielsesattest? Den var ny. Anonymous poster hash: dc45d...fdd
CathFoto Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Det er helt vanlig på Mauritius og noen steder på Maldivene at man kan få inntil 50% avslag om man er på bryllupsreise, for å få tilbudet så må man vise et dokument på at man har giftet seg de siste 6 mnd. Da jeg undersøkte sa de at det vanlige norske dokumentet holdt, jeg ville sendt en e-post til hotellet og spurt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Haha, det er det verste jeg har hørt! Etter at jeg begynte å planlegge bryllupet mitt i våres, så ble alt plutselig dyrere bare man legger til ordet bryllup i hver setning. F.eks. middag til selskap 300,- middag til bryllup 600,- blomsterbukett 150,- , brudebukett 1500,- og det samme gjelder bryllupsreise. At du har kommet over ett slikt tilbud, ts er jo en kupp! Men kopi av vielsesattest? Den var ny. Anonymous poster hash: dc45d...fdd det er da ikke noe nytt at folk på bryllupsreise får ting billigere, det er veldig vanlig...Anonymous poster hash: becc0...1e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå