Gå til innhold

Hvit tykk utflod, uten at det er soppinfeksjon.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en hvit tykk utflod, men ikke noe kløe. Jeg har tatt 2 diflucan kurer og en gynekologisk undersøkelse. Den hvite utfloden er fremdeles der etter disse 2 kurene, og testene fra gynekologisk undersøkelse viste at det ikke var noe tegn til sopp.

Da er det vel ikke sopp jeg har da? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er normalt med utflod, og i periodar kan denne vere så kraftig som du beskriv. Dersom gyn. undersøkelse utelukkar sopp, trur eg du kan stole på det!

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde nå lignanes førr ca 2 uke sia.... vart henvist t sykehus dær de fant ut at d va en bakterie som hadde blomstra opp... den va ikke farli, men ga økt utflod å sånt...

tatt en bakterieprøve åsså?

Gjest Madley
Skrevet

Jeg har alltid fått diagnosen sopp, pga av slik utflod du beskriver. Så var jeg på ultralyd pga noe annet og der fant man en cyste gitt...

Det var den som skapte alt ubehaget. Og her har jeg gått rundt å hatt "sopp" i flere evigheter!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har alltid fått diagnosen sopp, pga av slik utflod du beskriver. Så var jeg på ultralyd pga noe annet og der fant man en cyste gitt...

Det var den som skapte alt ubehaget. Og her har jeg gått rundt å hatt "sopp" i flere evigheter!!

Mulig jeg er dum, men hva er en cyste? Kreft? Ble skremt jeg nå :o

Hvordan kan jeg undersøke meg for å se om jeg har cyste?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kan også være en bakterie som heter gardinella.. Har selv vært plaget med den før og den kan kommer sånn helt uten videre..

Gjest Poirot
Skrevet

Mulig jeg er dum, men hva er en cyste? Kreft? Ble skremt jeg nå :o

Hvordan kan jeg undersøke meg for å se om jeg har cyste?

Cyste er ikke kreft, men en godartet "klump".

Gjest Lilleulv
Skrevet

prøv melkesyre-bakterier som skal gjenopprette balansen... du får kjøpt vivag på apoteket!

Skrevet

Utfloden endrer seg også etter hvor du er i syklus.

• 5 år senere...
Skrevet

Hender at jeg også har tykk utflod uten at det er sopp. Jeg har veldig positive erfaringer med Vivag, som noen andre her har anbefalt. Har vært mye plaget med sopp og utflod, men den hjelper :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har også dette problemet, noe som er veldig plagsomt. Men legen min vil ikke undersøke meg! jeg har også gått på mange soppkurer og slikt uten bedring.. Prøver nå å bytte p.pille, men ser ikke at det heller hjeper.. Æsj..

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_lenemor_*
Skrevet
Jeg har også dette problemet, noe som er veldig plagsomt. Men legen min vil ikke undersøke meg! jeg har også gått på mange soppkurer og slikt uten bedring.. Prøver nå å bytte p.pille, men ser ikke at det heller hjeper.. Æsj..

Om legen din ikke vil undersøke deg når noe er galt, burde du bytte lege mener nå jeg.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg fikk sånn utflod som du beskriver, litt sol lotion aktig kosistens etter bruk av vivag? Har slitt en del med sopp selv. Men nå klør det ikke og det lukter ikke. Men det uroer meg litt for jeg har aldri hatt slik konsistens på den før? Så når jeg tørker meg etter jeg har vært på toalettet, kan jeg tydelig se en masse tykk hvit utflid på papiret.

Skrevet

Jeg får sånn noen ganger,rundt når jeg skal ha eggløsning ..helt normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...