AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 Hei folkens, vil bare spørre jenter på kvinneguiden om hvorfor er dere så redde av analsex? Jeg spurte min fiancè om det var mulig for meg å realisere min fantasi med henne når vi ble gift. Hun spurte meg hva slags fantasi jeg har og jeg fortalte henne at jeg ønsker å knulle henne i rumpehullet. Etter at jeg hadde sagt det tok hun av forlovelsesringen og kastet den på ansiktet mitt og dro sin vei. Whøt the Fck har jeg gjort feil? Spør dere jenter for hun svarer ikke på mine sms, email eller tlf... Anonymous poster hash: e44c7...246
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Hvorfor skriver du fiancè, til og med med ortografisk aksent feil vei? Noen som kjeder seg på google translate? Anonymous poster hash: ec765...641 5
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Hvorfor skriver du fiancè, til og med med ortografisk aksent feil vei? Noen som kjeder seg på google translate?Anonymous poster hash: ec765...641 Lurte jeg også på. Høres bare så dumt ut at jeg ikke engang gidder å svare på resten av innlegget. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Kjør en dildo opp der på deg selv, så finner du svaret. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 "Kjære?" "Ja?" "Kan jeg knulle deg i rumpehullet?" Skjønner ikke hvorfor hun fant det uromantisk, as. Anonymous poster hash: f2707...a7c 5
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 "Kjære?" "Ja?" "Kan jeg knulle deg i rumpehullet?" Skjønner ikke hvorfor hun fant det uromantisk, as. Anonymous poster hash: f2707...a7c romantisk? Hva er romantisk med å pule noen oppi toern? Greit hun overreagerte og trengte ikke bli sur, hun kunne bare sagt nei. Men jeg skjønner godt at hun ikke vil. Det er dritvondt 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 romantisk? Hva er romantisk med å pule noen oppi toern? Greit hun overreagerte og trengte ikke bli sur, hun kunne bare sagt nei. Men jeg skjønner godt at hun ikke vil. Det er dritvondt Hvis man gjør det feil, ja. Anonymous poster hash: 5edf7...04b 1
Gjest BettyBoop Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 (endret) Hvis man gjør det feil, ja. Anonymous poster hash: 5edf7...04b vondt uansett. og det føles ut som om man må bæsje. Kjemperomantisk du liksom Endret 28. august 2013 av BettyBoop 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 vondt uansett. og det føles ut som om man må bæsje. Kjemperomantisk du liksom Sex kan vel være røft og ikke alltid romantisk? Noen liker analsex, så det gjør ikke vondt "uansett". Igjen, hvis det gjørs riktig. Anonymous poster hash: 5edf7...04b
Gjest Arch Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Hun dumpet deg fordi du skriver fiancè. Sånt skjer. 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Hun dumpet deg fordi du skriver fiancè. Sånt skjer. Hm. Uenig. Jeg tror det var "dicha" som gjorde utslaget. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 romantisk? Hva er romantisk med å pule noen oppi toern? Greit hun overreagerte og trengte ikke bli sur, hun kunne bare sagt nei. Men jeg skjønner godt at hun ikke vil. Det er dritvondt Det var ironi, kjære. Nei, man trenger ikke være superromantisk hele tiden i et forhold, men å spørre noen om du kan knulle dem i rumpehullet (hva er galt med "analsex"?) er bare... vulgært. Anonymous poster hash: f2707...a7c
Gjest Arch Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 Hm. Uenig. Jeg tror det var "dicha" som gjorde utslaget. Det kan og være Whøt the Fck. Ikke lett å si. 4
Tøytigern Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 For det første lurer jeg på hvilket språk du skriver på? (Fransk eller engelsk er det iallefall ikke.) For det andre vil neppe noen som har gått til det skritt å bli forlovet ha kastet ringen i ansikte på forloveden sin og slått opp, på grunn av at man ikke har snakket om analsex før i samlivet. Så det må være noe mer enn det har sagt, som har gjort henne forbanna og muligens sjokkert over at hun kjente deg så dårlig. I tillegg til at du muligens har vært rimelig respektløs for å få henne så sint at hun reagerer med den typen raseri. 1
frøkenkoz Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 Analsex er digg men ingen sier rompehull !!
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Sex kan vel være røft og ikke alltid romantisk? Noen liker analsex, så det gjør ikke vondt "uansett". Igjen, hvis det gjørs riktig. Anonymous poster hash: 5edf7...04b men forloveden din liker det ikke, OK? Du kan ikke tvinge folk til å like noe bare fordi det fins noen som liker det. Vedder på at hun ble sur fordi du har mast om det flere ganger.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Det var ironi, kjære. Nei, man trenger ikke være superromantisk hele tiden i et forhold, men å spørre noen om du kan knulle dem i rumpehullet (hva er galt med "analsex"?) er bare... vulgært. Anonymous poster hash: f2707...a7c er ingenting galt med det, men man må kunne respektere at ikke alle liker det.
Skjoldmøy Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Jeg hadde også løpt som rakker'n om kjæresten min absolutt skulle bruke hannkjønnsord når h*n snakka om meg
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2013 #19 Skrevet 29. august 2013 Sex kan vel være røft og ikke alltid romantisk? Noen liker analsex, så det gjør ikke vondt "uansett". Igjen, hvis det gjørs riktig. Anonymous poster hash: 5edf7...04b hvordan kan du vite at du gjør det riktig da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå