AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Hei! Jeg er ei jente. Jeg er 19 år. Jeg har hatt ubeskyttet sex med 9 gutter. Flere ganger med noen av dem. Guttene har vært i alderen 18 - 24 år. Alle disse guttene har/har hatt sex med andre jenter, jevnlig. Ikke er de særlig opptatte av å bruke kondom med andre jenter heller. Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom. Ja, jeg har testa meg flere ganger. Er det bare meg, eller eksisterer dette kjønnssykdom-hysteriet uten grunn? Overdimensjonert og blåst opp i skyene av media? Ikke vet jeg, men det virker for meg som at folk er i overkant hysteriske hypokondere. Anonymous poster hash: 7e8ef...f1d
TheHairyToothfairy Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 det kalles flaks. fortsett sånn, og du går på en smell. true story. 5
Gjest Mupsi Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 (endret) Hvis du fortsetter i det tempoet du har med utskifting av partnere kan jeg garantere at du vil få en kjønnssykdom i løpet av 2-3 år. Og nei, det er ikke selvopplevd. Endret 27. august 2013 av Mupsi
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Aldri si aldri Første kjæresten min, sammen i 7mnd smittet meg med HPV(vi brukte kondom hele tiden!), mens andre har 30+ partnere uten å få noe som helst. + det kan jo godt hende at du er smittet av HPV eller herpes, uten å ha fått noen utbrudd enda Om du bare tester deg for klamydia/gonore, så kan du jo aldri vite x) Anonymous poster hash: 1f419...4a4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Ja folk overdriver. Nei, du burde ikke fortsette "bare for å sjekke". HVIS det går skjeis... Da sliter du. Anonymous poster hash: 0f291...16a 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Jeg tror at skjebnen samler opp så du får deg en overraskelse du sent glemmer i dette livet. Det er deg vel unt sett fra mitt ståsted.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Noen kjønnssykdommer dukker vel ikke opp før etter noen måneder også, så kan egentlig godt hende at du har det, det er bare ikke mulig å se det ennå. Eller så har du hatt flaks, men dette "hysteriet" rundt kjønnssykdommer er ikke uten grunn! Anonymous poster hash: 62da5...56d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Aldri si aldri Første kjæresten min, sammen i 7mnd smittet meg med HPV(vi brukte kondom hele tiden!), mens andre har 30+ partnere uten å få noe som helst. + det kan jo godt hende at du er smittet av HPV eller herpes, uten å ha fått noen utbrudd enda Om du bare tester deg for klamydia/gonore, så kan du jo aldri vite x) HPV er noe nesten alle har, og betraktes ikke som en kjønnssykdom i samme grad som de andre. 19 år og 9 gutter? Vel, nå er jeg strengt tatt ikke 19 år helt enda, og ja, jeg har hatt sex med 9 gutter UBESKYTTET, flere med beskyttelse. Noen kjønnssykdommer dukker vel ikke opp før etter noen måneder også, så kan egentlig godt hende at du har det, det er bare ikke mulig å se det ennå. Eller så har du hatt flaks, men dette "hysteriet" rundt kjønnssykdommer er ikke uten grunn! Hva får deg til å tro at jeg ikke har ventet noen måneder før jeg har testet meg? Anonymous poster hash: 7e8ef...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Hei! Jeg er ei jente. Jeg er 19 år. Jeg har hatt ubeskyttet sex med 9 gutter. Flere ganger med noen av dem. Guttene har vært i alderen 18 - 24 år. Alle disse guttene har/har hatt sex med andre jenter, jevnlig. Ikke er de særlig opptatte av å bruke kondom med andre jenter heller. Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom. Ja, jeg har testa meg flere ganger. Er det bare meg, eller eksisterer dette kjønnssykdom-hysteriet uten grunn? Overdimensjonert og blåst opp i skyene av media? Ikke vet jeg, men det virker for meg som at folk er i overkant hysteriske hypokondere. Anonymous poster hash: 7e8ef...f1d Er du så uheldig å få hiv, er det for sent å angre... Anonymous poster hash: deae4...6fe
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 HPV er noe nesten alle har, og betraktes ikke som en kjønnssykdom i samme grad som de andre. Vel, nå er jeg strengt tatt ikke 19 år helt enda, og ja, jeg har hatt sex med 9 gutter UBESKYTTET, flere med beskyttelse. Hva får deg til å tro at jeg ikke har ventet noen måneder før jeg har testet meg? Anonymous poster hash: 7e8ef...f1d Men det er en kjønnssykdom..Det er flere forskjellige virus som gir kjønnsvorter, men bare ett par av de kan gi kreft, er mange jenter som utvikler kreft pga det viruset og som dør hvert eneste år. Det er en av de få kjønnssykdommene man ikke kan beskytte seg 100% mot, du kan bruke kondom, men du kan ha utbrudd andre plasser, uten å vite at det er det. Og de som VET at de har det, eller vet at de har utbrudd, kanskje det er ett sted på pungen, eller leppene, men den lille vorta er så liten at du knapt legger merke til den. HVORFOR forteller ikke folk at de har HPV? Eksen min visste det, men siden vi var unge så kviet han om det.. MEN AB, siden ALLE har HPV, at det er så vanlig at ALLE får det før eller siden, om du fikk noen til sengs og de sier "Jeg har kjønnsvorter...men har ikke utbrudd nå så vidt jeg vet" Eller ei/en som sier "Jeg har hatt gonore, men jeg er clean nå" Vil den personen som har HATT gonore virket skitnere enn den personen som har HPV? Anonymous poster hash: 1f419...4a4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 HPV er noe nesten alle har, og betraktes ikke som en kjønnssykdom i samme grad som de andre. Vel, nå er jeg strengt tatt ikke 19 år helt enda, og ja, jeg har hatt sex med 9 gutter UBESKYTTET, flere med beskyttelse. Hva får deg til å tro at jeg ikke har ventet noen måneder før jeg har testet meg?Anonymous poster hash: 7e8ef...f1d 9 stykk ubeskyttet, å enda flere tilsammen beskyttet? Im sorry, but you are a slut! Du åpner virkelig skrittet for alle?Anonymous poster hash: d68c9...9c2 3
Gjest Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Du har vært heldig så langt, TS, men om du fortsetter å ha ubeskyttet sex med folk du ikke kjenner, så kommer du rimelig sikkert til å en kjønnssykdom. Så nei, jeg vil ikke si at folk er i overkant hysteriske når det kommer til dette.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 sånn tenkte jeg å. helt til jeg fikk påvist klamydia TO ganger!! flaut som faen når du får høre det fra en tidligere partner altså. kondomen sitter godt på nå skal jeg si deg hilsen jente 22 Anonymous poster hash: 75e9e...a7e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #16 Skrevet 28. august 2013 Jeg har hatt sex med ca 40 menn (er 25). De fleste av disse har vært ubeskyttet. Jeg har aldri hatt en eneste kjønnssykdom, ikke uvi en gang. Men jeg er fullt klar over at jeg har vært ekstremt heldig og vært utrolig dum og fæl som ikke har beskyttet meg. Én eneste hyrdestund kan ødelegge resten av livet ditt. Anonymous poster hash: e455e...d34
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #17 Skrevet 28. august 2013 Jeg har hatt sex med ca 40 menn (er 25). De fleste av disse har vært ubeskyttet. Jeg har aldri hatt en eneste kjønnssykdom, ikke uvi en gang. Men jeg er fullt klar over at jeg har vært ekstremt heldig og vært utrolig dum og fæl som ikke har beskyttet meg. Én eneste hyrdestund kan ødelegge resten av livet ditt. Anonymous poster hash: e455e...d34 da er du ekstremt heldig!! jeg fikk litt frykten jeg altså når jeg "bare" fikk klamydia haha. kan jo fort være værre ting Anonymous poster hash: 75e9e...a7e
Avalon Skrevet 28. august 2013 #18 Skrevet 28. august 2013 Dessverre er det ikke alle leger eller gynekologer som tester deg for Mycoplasma genitalium, og dette er en infeksjon som er veldig utbredt. Jeg testet meg mellom hver partner for klamydia, alltid negativ. Da jeg sjekket meg igjen før min nåværende samboer, så gjorde jeg det hos en gynekolog som hadde litt mer peiling. Og han tok også en test for Mycoplasma genitalium, denne ble positiv. Så jeg har dessverre gått rundt i flere år å trodd jeg var så flink med til å teste meg siden "alle" testene kom tilbake negative. Allikevel hadde jeg en infeksjon. Så dette er en test ALLE bør be om å få tatt, da den ikke blir tatt automatisk de aller, aller fleste steder. Det er like utbredt som klamydia.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #19 Skrevet 28. august 2013 HPV er noe nesten alle har, og betraktes ikke som en kjønnssykdom i samme grad som de andre. Rundt 80% av befolkningen har en form for hpv-virus i løpet av livet. HPV-virus kan for eksempel være kjønnsvorter, som er en kjønnssykdom. Vel, nå er jeg strengt tatt ikke 19 år helt enda, og ja, jeg har hatt sex med 9 gutter UBESKYTTET, flere med beskyttelse. Skank ass slut hoe. Tenk på ryktet ditt. Kanskje du ikke får kjønnssykdommer fordi du er så vid/løs at penisen med eventuelle kjønnsykdommer egentlig ikke kommer nær "veggene" i vaginaen din. Jeg er forresten ikke en som dømmer, men en venninne av meg tok litt vel av ang. sexpartnere osv, og ingen liker henne nå lenger. Hva får deg til å tro at jeg ikke har ventet noen måneder før jeg har testet meg? Og det var ikke noe jeg antok, men sa det som en fresh reminder til deg. Mange som tar testene en uke etter de sist hadde ubeskyttet samleie. Og siden du har hatt det ni ganger, og bare er atten år, så tenkte jeg at det mest sannsynlige var at du ikke hadde ventet tre mnd. etter HVER eneste en av alle de guttene. Anonymous poster hash: 62da5...56d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå