Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?

Anbefalte innlegg

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

Videoannonse
Annonse
Gjest _LilleMy
Skrevet

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

Ser på http://watchseries.lt/. Er også 4 sesonger på amerikansk netflix.

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Du kan laste ned alle sesongene fra thepiratebay.(org)

Skrevet

Åh, trodde ikke jeg skulle bli hekta på serien, men det ble jeg gitt! Men jeg må spørre, jeg driver og ser på den siste sesongen, er det en grunn til at det er så lite om de yngste, Kyle og Kendall? Er det fordi de skal "skånes"?

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Åh, trodde ikke jeg skulle bli hekta på serien, men det ble jeg gitt! Men jeg må spørre, jeg driver og ser på den siste sesongen, er det en grunn til at det er så lite om de yngste, Kyle og Kendall? Er det fordi de skal "skånes"?

Det kommer mer om dem senere. Hvor langt har du kommet? Ellers viser de jo mer av de tre eldste søstrene fordi det er dem som er populære og kjendiser :)

• Liker 1
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Digger programmet, men må bare si at Kim er utrolig tilgjort. Ser lang vei at hun har ansiktet fullt av restylane og botox. Tung sminke til en hver tid og så snakker hun så tilgjort i forhold til kourtney og khloe :-P

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet når Khlo and Kourtnet take the hamptons begynner? Trodde det skulle begynne 14.sept :(

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet når Khlo and Kourtnet take the hamptons begynner? Trodde det skulle begynne 14.sept :(

Det ble utsatt, kommer i november :)

Skrevet

Det ble utsatt, kommer i november :)

Åh, kjedelig med ventetid :/

Skrevet

Åh, kjedelig med ventetid :/

Vet, jeg hadde gledet meg skikkelig jeg, rigget meg til på tvmuse også var det ikke noe :(

Skrevet

Vet, jeg hadde gledet meg skikkelig jeg, rigget meg til på tvmuse også var det ikke noe :(

Jeg også :/ Kjedelig.

Skrevet

Jeg også :/ Kjedelig.

Jupp :/ Men nå er det jo ikke såå lenge til da :D

Skrevet

Jupp :/ Men nå er det jo ikke såå lenge til da :D

Nei, vet du hvilken dato det begynner? :D

Skrevet

Nei, vet du hvilken dato det begynner? :D

Så vidt jeg vet er ikke det bekreftet noe sted, bare at det er i november :P

Skrevet

Så vidt jeg vet er ikke det bekreftet noe sted, bare at det er i november :P

Fant det ikke jeg heller :P Jaja, da får vi bare følge med :)

• Liker 1
Skrevet

Kendall har vel uttalt seg om at hun ikke ønsker å være kjent for realityserien, for å bli tatt på alvor som modell. Mulig det samme gjelder Kylie :)

Skrevet

jeg ser på projectfreetv.com :)

• Liker 2
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Kendall har vel uttalt seg om at hun ikke ønsker å være kjent for realityserien, for å bli tatt på alvor som modell. Mulig det samme gjelder Kylie :)

Morsomt. Kendall var jo helt imot å bli modell tidligere. Flott at hun forandret mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...