Lady Skrevet 27. desember 2014 #281 Skrevet 27. desember 2014 (endret) Kvalmt hvordan Kourtney brukte datteren til vennen til Bruce:s Endret 27. desember 2014 av Lady
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #282 Skrevet 27. desember 2014 Kvalmt hvordan Kourtney brukte datteren til vennen til Bruce:s tror nok dette var iscenesatt i en viss grad - for å ha inn litt mer drama, den er jo litt tørr denne Hamptons versjonen. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Lady Skrevet 27. desember 2014 #283 Skrevet 27. desember 2014 tror nok dette var iscenesatt i en viss grad - for å ha inn litt mer drama, den er jo litt tørr denne Hamptons versjonen. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Håper det, utrolig kjedelig ja.. Skuffende. Pleier å være så mye drama.
heihei123 Skrevet 3. januar 2015 #284 Skrevet 3. januar 2015 tror nok dette var iscenesatt i en viss grad - for å ha inn litt mer drama, den er jo litt tørr denne Hamptons versjonen. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Helt enig, blir litt spoling
Lady Skrevet 3. januar 2015 #285 Skrevet 3. januar 2015 Når jeg tenker etter synes jeg Kourtney har vært ekkel flere ganger denne gangen.. Da Scott skulle stoppe for å ta bilde med to jenter og Kortney sa nei, da hun kjørte fra Khloe og Scott fra tennis banen, da Khloe reiste til French så sutret hun osv.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #286 Skrevet 3. januar 2015 Når jeg tenker etter synes jeg Kourtney har vært ekkel flere ganger denne gangen.. Da Scott skulle stoppe for å ta bilde med to jenter og Kortney sa nei, da hun kjørte fra Khloe og Scott fra tennis banen, da Khloe reiste til French så sutret hun osv.. Noe er nok iscenesatt av dette, men hun er jo kjent for å være vanskelig å ha med å gjøre når hun er gravid. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #287 Skrevet 3. januar 2015 For å være helt ærlig så er denne Hamptons versjonen gørr kjedelig De her spinoff versjonene pleier å være ganske bra, men nå ser jeg mer frem til at denne blir ferdig slik at det snart kommer en ny seson av den opprinnelige versjonen med alle sammen. Er veldig kjedelig når Kim nesten aldri er å se i denne hamptons serien. Tenk hvor skyhøye seertall de hadde fått om Kim hadde åpna dørene til det nye huset hun har kjøpt med Kanye, og vist mer av familielivet dems. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #288 Skrevet 3. januar 2015 Kim fremstår som så egoistisk og fæl. Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil se mer av henne. Den nest yngste jenta virker nesten like fæl som henne. Anonymous poster hash: 6c96e...38b 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #289 Skrevet 3. januar 2015 Kim fremstår som så egoistisk og fæl. Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil se mer av henne. Den nest yngste jenta virker nesten like fæl som henne.Anonymous poster hash: 6c96e...38b Jeg synes du tar feil. Men du må nesten følge med på serien og ikke nyhetsoppslag........................ Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #290 Skrevet 3. januar 2015 Jeg synes du tar feil. Men du må nesten følge med på serien og ikke nyhetsoppslag........................ Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Hehe Jeg har sett alle episodene, men aldri lest en eneste artikkel i sladrebladene. Anonymous poster hash: 6c96e...38b
Birdo Skrevet 3. januar 2015 #291 Skrevet 3. januar 2015 Begynner å bli lei av denne tråden nå. Går jo ikke ann å diskutere noe her jo, folk kommer jo bare med den samme linja hele tiden "det er nok iscenesatt" Hvis dere tror alt bare er fake, så finn andre ting å se på da vel. 4
Sitronmelis Skrevet 3. januar 2015 #292 Skrevet 3. januar 2015 Begynner å bli lei av denne tråden nå. Går jo ikke ann å diskutere noe her jo, folk kommer jo bare med den samme linja hele tiden "det er nok iscenesatt" Hvis dere tror alt bare er fake, så finn andre ting å se på da vel. Enig 1
Jonas12 Skrevet 4. januar 2015 #293 Skrevet 4. januar 2015 Gi meg minst en grunn til at det er verdt å se det dumme reality-showet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #294 Skrevet 6. januar 2015 Da var denne sesongen med The Hamptons over, det er etter mine meninger det kjedeligste versjonen av spin-offs de har hatt. Så klipp av den nye sesongen med vanlig versjon som kommer etterhvert, og den ser ut til å bli veldig bra Gleder meg! Trailer: http://www.refinery29.com/2015/01/80290/keeping-up-with-the-kardashians-season-10-trailer Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 1
Sitronmelis Skrevet 7. januar 2015 #295 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har ikke sett de 3 siste episodene av Hamptons, men vet ikke om jeg gidder? Det var ikke så spennende akkurat.. Er det verdt å se?
Adhara Skrevet 7. januar 2015 #296 Skrevet 7. januar 2015 Ryddet for persondebatt + svar. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #297 Skrevet 8. januar 2015 Gi meg minst en grunn til at det er verdt å se det dumme reality-showet. Ingen som sier du må se på det, men respekter at dette er en tråd for de SOM ØNSKER å se på. Finnes sikkert andre tråder du kan forsure istedet. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #298 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har ikke sett de 3 siste episodene av Hamptons, men vet ikke om jeg gidder? Det var ikke så spennende akkurat.. Er det verdt å se? Som tidsfordriv er det jo helt greit, men personlig etter å ha fulgt med i alle år og sett alt som er av episoder er dette den mest skuffende sesongen. Men neste sesong av orginalen ser ut til å bli veldig bra Har googla sendedato, men ikke fått opp noe eksakt enda. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Frk.K Skrevet 1. februar 2015 #299 Skrevet 1. februar 2015 Jeg lurer på hvorfor Khloe og Lamar har kupert halen til hunden? Noen som vet hvorfor de har gjort det?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #300 Skrevet 1. februar 2015 Kanskje litt off-topic, men er det noen som tror på at Bruce Jenner er en transperson? Så litt snakk om dette og lurer på om det kommer til å komme på serien eller? Anonymous poster hash: 7ab8d...d51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå