AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #181 Skrevet 28. september 2014 Stakkars han lillebroren deres.... Alle disse damene i familien hans gjør det de kan for å dra manndommen hans ut av han. Ikke rart han er deprimert de senere sesongene!Anonymous poster hash: 1a2cf...632 Synes de oppfører seg som noen gribber av og til, kaster seg over han og hakker løs om han kommer med en vits som ikke blir godt mottatt eller en liten bemerkning. Han ser ut til å være en følsom mann og sånn sett passer ikke inn i familien, håper det ikke er så ille som det ser ut. Han trakk seg også fra bryllupet til Kim pga vekten, det siste han trenger er å bli mobbet i media. Stakkars fyr. Synes synd på Scott også som mistet begge foreldrene under tre måneder. Uten søsken og øvrig familie har han vel bare the Ks å støtte seg til. Anonymous poster hash: abc04...f6a 1
gravid Skrevet 31. oktober 2014 #182 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan gjør dere det når dere streamer serien? Ser at noen har nevnt tube+ og watch series. Får det ikke til å funke på noen av de sidene Er på sesong 8, episode 21 etter en liten pause fra serien - men finner ikke denne og de første i sesong 9 på piratebay Håper noen kan hjelpe meg snart - er desperat!!!!
Birdo Skrevet 31. oktober 2014 #183 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan gjør dere det når dere streamer serien? Ser at noen har nevnt tube+ og watch series. Får det ikke til å funke på noen av de sidene Er på sesong 8, episode 21 etter en liten pause fra serien - men finner ikke denne og de første i sesong 9 på piratebay Håper noen kan hjelpe meg snart - er desperat!!!! Jeg bruker tvmuse.com, der ligger det linker i kommentarfeltet til hver enkelte episode. Jeg har hvert fall aldri hatt noe problem med den siden
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #184 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan gjør dere det når dere streamer serien? Ser at noen har nevnt tube+ og watch series. Får det ikke til å funke på noen av de sidene Er på sesong 8, episode 21 etter en liten pause fra serien - men finner ikke denne og de første i sesong 9 på piratebay Håper noen kan hjelpe meg snart - er desperat!!!! kan se gratis her: http://www.free-tv-video-online.me Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
gravid Skrevet 31. oktober 2014 #185 Skrevet 31. oktober 2014 Tuuusen takk! <3 Dere reddet helga mi :D
Lady Skrevet 3. november 2014 #186 Skrevet 3. november 2014 (endret) Noen som har link til første episoden av Khloe and Kourtney take the hamptons? Det var jo premiere i går, men finner ingen link Edit: Glem det, jeg fant :D Endret 3. november 2014 av Lady 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #187 Skrevet 3. november 2014 http://watchtvlinks.sx/serie/Kourtney_Khlo_Take_the_Hamptons Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Alfa Skrevet 4. november 2014 #188 Skrevet 4. november 2014 det er i hvert fall ikke hyggelig å være hjemme med kourtney - vil jeg tro. skjønner godt at scott blir gal. Bare kroppspråket hennes er jo til å bli skremt av. Tror de trenger pause fra hverandre
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #189 Skrevet 4. november 2014 det er i hvert fall ikke hyggelig å være hjemme med kourtney - vil jeg tro. skjønner godt at scott blir gal. Bare kroppspråket hennes er jo til å bli skremt av. Tror de trenger pause fra hverandre Han er jo ikke akkurat mors beste barn han heller! Det har vært bra mye drit og alkoholmisbruk opp igjennom med han. Nå som han sliter sånn etter å ha mista foreldrene bruker han alkohol til å takle sorgen - dette gjør at Scott havner rett tilbake til der han var. Og jeg skjønner godt Kourtney prøver å forhindre det, selvom hun gjør det på en feil måte. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #190 Skrevet 4. november 2014 Han er jo ikke akkurat mors beste barn han heller! Det har vært bra mye drit og alkoholmisbruk opp igjennom med han. Nå som han sliter sånn etter å ha mista foreldrene bruker han alkohol til å takle sorgen - dette gjør at Scott havner rett tilbake til der han var. Og jeg skjønner godt Kourtney prøver å forhindre det, selvom hun gjør det på en feil måte. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Synes hun virker kaldt og lukket. Ikke rette tiden til å utvise tough love synes jeg. Nå har han jo ingen foruten henne og hennes familie. Anonymous poster hash: abc04...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #191 Skrevet 4. november 2014 Ville egentlig ha Scott ut da de først begynte å krangle, men liker han mer og mer. Men han oppfører seg som en dust nå også, de har ikke engang vært der så lenge og han må ut med en gang? Anonymous poster hash: 3933c...106
Mango Skrevet 5. november 2014 #192 Skrevet 5. november 2014 http://watchtvlinks.sx/serie/Kourtney_Khlo_Take_the_Hamptons Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 [/ac Har du lagt inn kortopplysningene?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #193 Skrevet 5. november 2014 Har du lagt inn kortopplysningene? nei, det er bare å trykke på linken og trykke vekk popupen- play og du ser gratis. Aldri måtte lagt inn noenting, og hadde heller aldri gjort det. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3
Mango Skrevet 5. november 2014 #194 Skrevet 5. november 2014 nei, det er bare å trykke på linken og trykke vekk popupen- play og du ser gratis. Aldri måtte lagt inn noenting, og hadde heller aldri gjort det. Anonymous poster hash: 7e81a...9d3 Æææ blir gal! Får bare opp at jeg må registrere meg før jeg får streama..
umwar Skrevet 5. november 2014 #195 Skrevet 5. november 2014 det er i hvert fall ikke hyggelig å være hjemme med kourtney - vil jeg tro. skjønner godt at scott blir gal. Bare kroppspråket hennes er jo til å bli skremt av. Tror de trenger pause fra hverandre Nå er vel hun den som minst ønsker å involvere familien sin i tv-serien, og hun er en elendig skuespiller. Det er jo så kraftig regissert, og hun virker ikke så flink på å ta regi. Tror hun er mye mer privat enn de andre i familien, og derfor oppfattes hun som kald og lite kjærlig. Hennes første prioritet er familien, totalt motsatt av sin mor. Hun filmet en psykologtime en gang, og da fikk vi sett en mye mer ekte Kourtney enn det som vises til vanlig. Så lenge som de har vært sammen, så tror jeg det er mye mer bak det forholdet enn det som vises på tv. Hadde det vært slik det fremstilles, vil jeg tro de hadde gått fra hverandre for lenge siden. Liker henne mye bedre enn noen av de andre hønene som gjør meg gal, og får meg til å lure på hvor det gikk så galt i verden at Kim er et forbilde. 2
heihei123 Skrevet 6. november 2014 #196 Skrevet 6. november 2014 Jeg liker Kourtney veldig godt, men synes hun takler situasjonen med Scott litt feil. Det virker som han trenger litt mer kjærlighet og oppmerksomhet enn det han får fra henne. Synes hun har en tendens til å behandle han litt som et barn foran kamera. Når det er sagt synes jeg Scott virker mye mindre involvert i familielivet, noe som sikkert er utrolig frustrerende for Kourtney.
Sol79 Skrevet 6. november 2014 #197 Skrevet 6. november 2014 Hva har skjedd med foreldrene til Scott?
Gjest Carmen. Skrevet 6. november 2014 #198 Skrevet 6. november 2014 Melder meg her. Elsker å se på det! :D Lett å like de jentene gitt.
Birdo Skrevet 6. november 2014 #199 Skrevet 6. november 2014 Hva har skjedd med foreldrene til Scott? Moren døde i oktober ifjor av sykdom, januar døde faren..
umwar Skrevet 6. november 2014 #200 Skrevet 6. november 2014 Nå har jeg ikke sett den siste sesongen, så uttaler meg bare basert på det som tidligere er vist, samt det at det er så mye skuespill og regi at det er nok lite som er ekte her. Derfor tror jeg at forholdet deres fremstilles mye verre enn det er. Ja, de har noen problemer, men de hauses nok opp for å gi de en "storyline". Det er ikke mye interressant med de utenom, de lever et vanlig liv i den forstand det er mulig. Kan ikke se for meg at de hadde vært sammen i 8 år, og fått tre barn, hvis forholdet er så ille som det fremstilles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå