AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #801 Skrevet 16. februar 2016 Likte hvordan Khloe reagerte da Kylie begynte å sutre under innspillingen av musikkvideoen. Hun fremstår som en lite sympatisk, selvsentrert tenåring som ikke tåler litt motgang, og reaksjonen til Khloe var helt riktig! Og når vi snakker om Kanye, fysj, for en oppmerksomhetssyk og ufordragelig mann han er! Anonymkode: 157c3...d2a 1
frk91 Skrevet 16. februar 2016 #802 Skrevet 16. februar 2016 Virker nesten som Kanye har psykiske problemer. Han er jo helt ute å kjøre på twitter, og det virker som han tror han er gud.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #803 Skrevet 16. februar 2016 42 minutter siden, frk91 skrev: Virker nesten som Kanye har psykiske problemer. Han er jo helt ute å kjøre på twitter, og det virker som han tror han er gud. Jupp. Han virker ustabil mentalt sett, tenk hvordan det er å leve med en som ham... Alt han skriver er jo ren idioti. Og han liker visst å provosere Taylor, og å uttale at hun er kjent pga. ham er jo rett og slett patetisk, men jeg likte takketalen til Taylor under Grammy: Anonymkode: 157c3...d2a 2
Gjest ompalompa24 Skrevet 17. februar 2016 #804 Skrevet 17. februar 2016 Hadde jeg tilhørt Kardashian-familien hadde jeg vært direkte flau over Kanye! Syns nesten synd på Kim som må holde ut med han, men hun visste nok hva hun gikk til. Husker hun sa i et intervju på Ellen at det folk ikke visste om Kanye, var at han faktisk var utrolig morsom og hadde veldig god humor. Har litt vanskelig for å tro det
Gjest Blue Ivy. Skrevet 17. februar 2016 #805 Skrevet 17. februar 2016 Kylie reklamerer for en mirakel krem som liksom gjør puppe og rumpe større. Yeah right Hadde det funket, hadde jo ingen tatt silikon. Finnes sikkert folk som er så dumme og går rett på.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #806 Skrevet 17. februar 2016 2 timer siden, ompalompa24 skrev: Hadde jeg tilhørt Kardashian-familien hadde jeg vært direkte flau over Kanye! Syns nesten synd på Kim som må holde ut med han, men hun visste nok hva hun gikk til. Husker hun sa i et intervju på Ellen at det folk ikke visste om Kanye, var at han faktisk var utrolig morsom og hadde veldig god humor. Har litt vanskelig for å tro det Måtte ta en titt på twitter-kontoen hans, og fyren er jo ikke helt god! Virker ganske ustabil og skriver mye usammenhengende, tror han er høy på noe! Kim visste nok hva hun gikk til, men for henne (og familien hennes) er berømmelse alt, men de har noe tilfelles, de er begge desperate etter oppmerksomhet. Tenk på alt Kim har gjort for å få oppmerksomhet, passer nok ganske bra sammen med Kanye, men fy for et irriterende og desperat par de er! Anonymkode: 157c3...d2a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #807 Skrevet 17. februar 2016 46 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Kylie reklamerer for en mirakel krem som liksom gjør puppe og rumpe større. Yeah right Hadde det funket, hadde jo ingen tatt silikon. Finnes sikkert folk som er så dumme og går rett på. Dumhet har tydeligvis ingen grenser. At det finnes folk som tror at en krem vil gjøre puppene og rumpene dine større...... Anonymkode: 157c3...d2a
Gjest Rose11 Skrevet 17. februar 2016 #808 Skrevet 17. februar 2016 (endret) Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dumhet har tydeligvis ingen grenser. At det finnes folk som tror at en krem vil gjøre puppene og rumpene dine større...... Anonymkode: 157c3...d2a Enig. Hun har tatt silikon og sikkert brazilian butt lift. Rart det krymper på de riktige plassene og eser ut på de riktige plassene. Det er takket være kirurgi og ikke en krem. Herregud Endret 17. februar 2016 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #809 Skrevet 21. februar 2016 Den 17.2.2016 at 22.42, Rose11 skrev: Enig. Hun har tatt silikon og sikkert brazilian butt lift. Rart det krymper på de riktige plassene og eser ut på de riktige plassene. Det er takket være kirurgi og ikke en krem. Herregud Jupp, alle får de samme svære runde rumpene slik at det ser ut som de har bleier på seg hele gjengen - uten å legge på seg, alt fettet legger seg bare på bakdelen. Fanbasen til Kylie består nok bare av fjortiser og andre som ikke er tørr bak ørene enda, men bare tenk hvordan hun påvirker de unge som følger henner... Hun (og familien) er elendige forbilder! Anonymkode: 157c3...d2a
Susa Skrevet 28. februar 2016 #810 Skrevet 28. februar 2016 Leste et sted at alt virvaret rundt Kanye er nøye planlagt, for å få solgt det nye albumet. Men jeg syns det er litt drøyt. Flere blader melder også om at kim vil ha skillsmisse pga alle utbrudde hans.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #811 Skrevet 9. mai 2016 Lama er tilbake I serien. Og jeg skjønner at de var redde for å miste han, han var veldig døden nær. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor alle skal skyve khloe til han. Han var døden nær pga dop misbruk og han var utro mange ganger. Syns det er trist og frustrerende. Og ja folk trenger å få flere sjanser I livet. Men han har fått så mange dra kjole allerede. Og det at rob og kylie er steforeldre til samme barn syns jeg er drøyt. Lurer så på hva de selv tenker om det. Anonymkode: 16c99...5be
Gjest Holititten Skrevet 9. mai 2016 #812 Skrevet 9. mai 2016 Synes gårsdagens episode var dødskjedelig, Lamar ditt, Lamar datt.
frk91 Skrevet 9. mai 2016 #813 Skrevet 9. mai 2016 Lamar så veldig ukomfortabel ut i denne episoden. Forstår ikke hvorfor han må være med i serien, og hvorfor de må melke penger ut av det som skjedde han. Om han og Khloe ville hatt hverandre hadde de blitt sammen igjen for lenge siden, regner med alt maset om de to bare er for å skape spekulasjon. 1
Lady Skrevet 9. mai 2016 #814 Skrevet 9. mai 2016 (endret) 1 time siden, frk91 skrev: Lamar så veldig ukomfortabel ut i denne episoden. Forstår ikke hvorfor han må være med i serien, og hvorfor de må melke penger ut av det som skjedde han. Om han og Khloe ville hatt hverandre hadde de blitt sammen igjen for lenge siden, regner med alt maset om de to bare er for å skape spekulasjon. Sant det.. Det tenkte jeg ikke på. Herregud, Kourtney som skylder på Tyga for at Scott drikker. Er det mulig. Han er en voksen mann som tar egne valg. Ingen andre sin skyld at han er en fyllik til tider Endret 9. mai 2016 av Lady
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #815 Skrevet 9. mai 2016 Hvor ser dere nye episoder? Har ikke den E kanalen. Anonymkode: 4e30d...4b9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #816 Skrevet 9. mai 2016 Gleder meg til Rob er tilbake i serien! Sammen med gravide Black Chyna. Dramaaaa Anonymkode: f6d4a...660 2
tilriltunge Skrevet 9. mai 2016 #817 Skrevet 9. mai 2016 Det er kanskje spurt om før, men orket ikke lese 40 sider: Hvor ser dere episodene? Noen gode streamingsider å anbefale?
frk91 Skrevet 9. mai 2016 #818 Skrevet 9. mai 2016 Ser på watchseries. Bruker alltid vidbull eller vodlocker-lenker, da de har best kvalitet. Jeg gleder meg så til å se Rob igjen! Elsker at han har funnet en dame som ikke er godkjent blant de andre i familien, har både forlovet seg med henne OG skal bli far :D Dramaaaa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #819 Skrevet 9. mai 2016 Den 15.2.2016 at 17.46, AnonymBruker skrev: Jupp. Han virker ustabil mentalt sett, tenk hvordan det er å leve med en som ham... Alt han skriver er jo ren idioti. Og han liker visst å provosere Taylor, og å uttale at hun er kjent pga. ham er jo rett og slett patetisk, men jeg likte takketalen til Taylor under Grammy: Anonymkode: 157c3...d2a Haha, bare menn på scenene med henne mens hun takker for sine "collaborators". Anonymkode: 40bed...22c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #820 Skrevet 9. mai 2016 1 time siden, Lady skrev: Sant det.. Det tenkte jeg ikke på. Herregud, Kourtney som skylder på Tyga for at Scott drikker. Er det mulig. Han er en voksen mann som tar egne valg. Ingen andre sin skyld at han er en fyllik til tider Tyga er ikke særlig lur når han inviterer Scott med på festing da. Skjønner den. Anonymkode: 40bed...22c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå