Kardashian Skrevet 1. februar 2015 #301 Skrevet 1. februar 2015 Kanskje litt off-topic, men er det noen som tror på at Bruce Jenner er en transperson? Så litt snakk om dette og lurer på om det kommer til å komme på serien eller? Anonymous poster hash: 7ab8d...d51 Jeg er litt usikker. Først lo jeg av hele greia, men nå lurer jeg litt, etter det Kim sa om at han "var på en reise" osv. Pluss at ingen avkrefter det. Om det er tilfellet, så håper jeg at det kommer med i serien
Sitronmelis Skrevet 2. februar 2015 #302 Skrevet 2. februar 2015 http://www.seher.no/kjendis/bruce-jenner-er-i-ferd-med-bli-kvinne-77216 Tror dere dette er sant? :O
Sitronmelis Skrevet 2. februar 2015 #303 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg er litt usikker. Først lo jeg av hele greia, men nå lurer jeg litt, etter det Kim sa om at han "var på en reise" osv. Pluss at ingen avkrefter det. Om det er tilfellet, så håper jeg at det kommer med i serien Oii, haha vi hadde samme tanken ! Edit: Nei, ops, skulle svare brukeren som du svarte Endret 2. februar 2015 av Sitronmelis
mm456 Skrevet 2. februar 2015 #304 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Trodde virkelig ikke på det da jeg hørte om det for lenge siden, men virker litt mer realistisk nå. Så lenge han er lykkelig, syns jeg det er topp at han tør å gjøre det Vi får bare vente å se! Endret 2. februar 2015 av mm456
minister-mio Skrevet 2. februar 2015 #305 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror egentlig ikke det er sant. Alle mulig rykter har vært om den familien og kanskje de ikke avkrefter som et PR-stunt 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #306 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror ikke på det. Han er avhengig av plastiske operasjoner, han ser mer feminin ut. Men å bytte kjønn tror jeg ikke på. Denne familien lever av dette, de melker vel denne situasjonen så godt de kan. Og Bruce er vel såpass trygg på seg selv, så han er nok velvillig med på det. Anonymous poster hash: abc04...f6a
minister-mio Skrevet 2. februar 2015 #307 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror kanskje det er for å ha det moro med media. Både Kim og Bruce har fått rykter skrevet om seg og er kanskje med på dette som en prank mot media.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #308 Skrevet 3. februar 2015 synes det er veldig rart at det skal være noe hold i det at Bruce liksom skal skifte kjønn Tror ikke helt på det! Har lest litt i disse useriøse amerikanske sladdersidene, og der hevder de dette er "sant" og at en "venn" av familien bekrefter dette (litt av en venn), og at denne forvandlingen skal filmes MEN ingen i familien eller Bruce har gått ut og bekreftet noe, så tvilsomt. Ny sesong starter forresten til søndag! Anonymous poster hash: e3e16...10f
Frk. Lolly Skrevet 3. februar 2015 #309 Skrevet 3. februar 2015 Nå har visst moren til Bruce bekreftet kjønsskiftet..
Gjest auroravictoria Skrevet 3. februar 2015 #310 Skrevet 3. februar 2015 Nå har visst moren til Bruce bekreftet kjønsskiftet.. Kilde?
Kardashian Skrevet 3. februar 2015 #311 Skrevet 3. februar 2015 Kilde? Jeg leste om det her : http://m.side2.no/underholdning/--han-fortjener-all-respekt/8538028.html
Frk.K Skrevet 3. februar 2015 #312 Skrevet 3. februar 2015 synes det er veldig rart at det skal være noe hold i det at Bruce liksom skal skifte kjønn Tror ikke helt på det! Har lest litt i disse useriøse amerikanske sladdersidene, og der hevder de dette er "sant" og at en "venn" av familien bekrefter dette (litt av en venn), og at denne forvandlingen skal filmes MEN ingen i familien eller Bruce har gått ut og bekreftet noe, så tvilsomt. Ny sesong starter forresten til søndag! Anonymous poster hash: e3e16...10f Skal de ha ny sesong likevel? :D Trodde de droppet det siden Kanye ikke vil at Kim skal være med og Bruce har flyttet ut og alt dette her.
minister-mio Skrevet 3. februar 2015 #313 Skrevet 3. februar 2015 Jeg leste om det her :http://m.side2.no/underholdning/--han-fortjener-all-respekt/8538028.html Jeg tror det er BS
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #314 Skrevet 3. februar 2015 Jeg leste om det her :http://m.side2.no/underholdning/--han-fortjener-all-respekt/8538028.html side2 er ingen kilde dessverre. Amerikanske medier opplyser at INGEN ifamiliemedlemmer eller BRUCE har bekreftet eller avkreftet dette. Tror ikke hans nesten døende mor hadde uttalt seg. Anonymous poster hash: e3e16...10f 1
Kardashian Skrevet 4. februar 2015 #315 Skrevet 4. februar 2015 side2 er ingen kilde dessverre. Amerikanske medier opplyser at INGEN ifamiliemedlemmer eller BRUCE har bekreftet eller avkreftet dette. Tror ikke hans nesten døende mor hadde uttalt seg. Anonymous poster hash: e3e16...10f Okei Uansett hva som skjer, så håper jeg det kommer med i den kommende sesongen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #316 Skrevet 4. februar 2015 "Amerikanske medier skriver..." "I følge amerikanske medier..." Amerikanske medier har også nå nylig skrevet at Scott og Kendall har hatt sex. Sant? Neppe. Så når det kommer til dette om kjønnsskiftet til Bruce - ikke tro på noe av det før han selv eller noen av de andre i familien selv bekrefter. For alt vi vet kan det selvfølgelig være noe sannhet i det, men synes ikke man skal ta alt som god fisk:) De som har sett serien har jo også fått et ganske godt innblikk i hvor mange syke historier media kommer med, og hvordan familien selv ler når de leser slike ting om seg selv. Anonymous poster hash: 635f2...749 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #317 Skrevet 4. februar 2015 "Amerikanske medier skriver..." "I følge amerikanske medier..." Amerikanske medier har også nå nylig skrevet at Scott og Kendall har hatt sex. Sant? Neppe. Så når det kommer til dette om kjønnsskiftet til Bruce - ikke tro på noe av det før han selv eller noen av de andre i familien selv bekrefter. For alt vi vet kan det selvfølgelig være noe sannhet i det, men synes ikke man skal ta alt som god fisk:) De som har sett serien har jo også fått et ganske godt innblikk i hvor mange syke historier media kommer med, og hvordan familien selv ler når de leser slike ting om seg selv. Anonymous poster hash: 635f2...749 Det er jo det vi SKRIVER, at ingen av familiemedlemmene eller bruce har bekreftet dette. Derfor mener jeg dette er oppspinn. Mange av sladrebladene i usa skriver mye tull, samme med side2, de har ikke peiling. Men en ting skal de amerikanske mediene ha, de skriver at INGEN i familien har bekreftet dette. Anonymous poster hash: e3e16...10f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #318 Skrevet 4. februar 2015 Det er jo det vi SKRIVER, at ingen av familiemedlemmene eller bruce har bekreftet dette. Derfor mener jeg dette er oppspinn. Mange av sladrebladene i usa skriver mye tull, samme med side2, de har ikke peiling. Men en ting skal de amerikanske mediene ha, de skriver at INGEN i familien har bekreftet dette. Anonymous poster hash: e3e16...10f Grunnen til at jeg skrev dette med at man burde vente til enten han selv, eller noen av familiemedlemmene selv bekrefter, var bare fordi jeg så noen skrive at Kims utsagn om "Bruce sin reise" kunne virke veldig bekreftende. Men det hun faktisk sa, var at Bruce selv skulle få snakke om sin egen situasjon! Var ikke meningen å late som jeg var ei litta bedreviter altså Anonymous poster hash: 635f2...749
Gjest baremeg89 Skrevet 4. februar 2015 #320 Skrevet 4. februar 2015 (endret) Det er nå bekreftet at han lager en serie om kjønnskiftet. Han skal og i nærmeste fremtid gi et intervju om saken (Barbara walters fikk det om jeg ikke husker feil..) Det jeg ikke forstår er, i serien så driverhan med mangen "gutte interesser" . Serien har pågått nå i rundt 6-7 år? (Kan være jeg tar feil der ) har aldri sett noen "dame trekk" Det må jo være forferdelig å leve i feil kropp i 65år! Han har jo sikkert følt et stort press for å holde det sjult, med tanke på hvem han og familien er. Lurer på om han altid har følt det slik, men det kommer vel frem etterkvart.. Og hvordan sønnene hans takler det. Edit : Diane Sawyer fikk intervjue ikke Barbara Endret 4. februar 2015 av baremeg89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå