Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt. Kendall var jo helt imot å bli modell tidligere. Flott at hun forandret mening :)

når var hun det? kan aldri huske at hun var i mot det :-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Pink.Pearls
Skrevet

når var hun det? kan aldri huske at hun var i mot det :-)

Viste i en episode for lenge siden hvor hun skulle øve på å gå catwalk og hun bare ´´I dont want tooo!!´´ og så ble hele øvelsen bare misslykket.

Skrevet

Noen som vet når Khlo and Kourtnet take the hamptons begynner? Trodde det skulle begynne 14.sept :(

Hahaha, måtte le litt av skrivefeilen :fnise: Bare jeg som har dårlig humor..

• Liker 1
Skrevet

Viste i en episode for lenge siden hvor hun skulle øve på å gå catwalk og hun bare ´´I dont want tooo!!´´ og så ble hele øvelsen bare misslykket.

Det har ikke noe med at ho ikke vil være modell, det har med å gjøre at ho er en diva :P

• Liker 1
Skrevet

Det har ikke noe med at ho ikke vil være modell, det har med å gjøre at ho er en diva :P

Jeg så den episoden i går og hun sa aldri at hun ikke ville bli modell. Men hun ville ikke være CATWALK modell. Det finnes modeller som ikke går på catwalken også. Hun skulle på en photoshoot og Kim hadde ordnet så hun fikk møte en profesjonell som hadde med catwalk og gjøre, og da sa Kendall at hun ikke ønsket å være catwalk modell. Da var hun også 15/16 år, og det er lov å skifte mening etter noen år, er det ikke?

Anonymous poster hash: f3e8d...c29

Skrevet

Jeg så den episoden i går og hun sa aldri at hun ikke ville bli modell. Men hun ville ikke være CATWALK modell. Det finnes modeller som ikke går på catwalken også. Hun skulle på en photoshoot og Kim hadde ordnet så hun fikk møte en profesjonell som hadde med catwalk og gjøre, og da sa Kendall at hun ikke ønsket å være catwalk modell. Da var hun også 15/16 år, og det er lov å skifte mening etter noen år, er det ikke?

Neimen jøssenam da, har jeg noensinne sagt noe annet? Det var ikke jeg som sa at ho hadde sagt noe som helst, alt jeg sa var at ho er en diva. Ingen di yngste har hatt godt av å vokse opp i søkelyset, de tror de har rett på alt i verden. Se bare på den episoden når Kendall får seg hund..

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Nei. Og nå er jeg grinete, og vil oppfordre dere til å lese en god bok. Knut Hamsun - Markens Grøde.

Jeg er grinete, men ikke ironisk. :) Les romanen!

Endret av Citronella
Skrevet

Neimen jøssenam da, har jeg noensinne sagt noe annet? Det var ikke jeg som sa at ho hadde sagt noe som helst, alt jeg sa var at ho er en diva. Ingen di yngste har hatt godt av å vokse opp i søkelyset, de tror de har rett på alt i verden. Se bare på den episoden når Kendall får seg hund..

Virket som du mente hun var en diva ut i fra det. Men ok beklager. Har ikke sett episoden hvor hun får seg hund.

Skrevet

Hahaha, måtte le litt av skrivefeilen :fnise: Bare jeg som har dårlig humor..

Haha, så det selv, men gadd ikke å rette det :P

Skrevet

jaa stemmer det! Men hun var mye yngre da, og Kim presset henne til å øve i timesvis slik at hun ble lei. Virker hvertfall som hun liker det hun gjør nå. Hun er jo stadig vekk frontfigur i de store showene :o

Gjest Pink.Pearls
Skrevet (endret)

Kan godt være at Kendall vil gå catwalk modell nå men jeg tror Kim og moren (spesielt) presser henne litt til det for fame og money. Hun moren er jo PR kåt til tusen! :P

Endret av Pink.Pearls
Skrevet

Hvilken sesong er det som går på Bliss nå om dagene?

Anonymous poster hash: abc04...f6a
Skrevet

Så fisefin Kim er, så programmet i gårpå bliss til kl 24. Var reprise fra da de var på Bora Bora. Var hun gift med kan kjempehøye lyse fyren der? Liker best Kourtney, hun virker mest normal av dem, og ingen divanykker der.

Anonymous poster hash: 33ee8...a38
  • Liker 1
Skrevet

I hvilken sesong er det han Chris er med, der han blir kjent med familien, og som leder frem til de gifter seg? Dvs den sesongen som går på TV2 bliss akkurat nå.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Skrevet

Stakkars han lillebroren deres.... Alle disse damene i familien hans gjør det de kan for å dra manndommen hans ut av han. Ikke rart han er deprimert de senere sesongene!

• Liker 1
Skrevet

I hvilken sesong er det han Chris er med, der han blir kjent med familien, og som leder frem til de gifter seg? Dvs den sesongen som går på TV2 bliss akkurat nå.

De blir sammen i sesong 6, og holder på med skilsmissen i begynnelsen av sesong 8.

Skrevet

Jeg skulle ønske Kourtney og Scott hadde sin egen tv-serie. Synes de er ufrivillige morsomme begge to, ler godt av dem til tider :laugh:

Skrevet

Giftet Kim seg med Chris?

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Giftet Kim seg med Chris?

Ja, har du ikke følgt med? :fnise: Kim søkte om skillsmisse sånn to måneder senere. Mange tror hele ekteskapet kun var for PR.

Skrevet

Nei har ikke sett denne serien, ser litt nå, men det er så forvirrende med nye og gamle serier. Fikk med meg hun giftet seg med Kanye West da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...