Gå til innhold

Tidsbegrenset lønnstilskudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På debatten på NRK ble dette såvidt nevnt. Anniken Huitfeldt (AP) mente dette var en bra ordning som kunne få mennesker med nedsatt funksjonsevne lettere tilbake i arbedslivet, mens Torbjørn Røe Isaksen (Høyre) mente dette var en dårlig ordning som egentlig ikke ble tatt ut i særlig bruk. Er det noen som vet noe om denne ordningen? Jeg har selv nedsatt funksjonsevne, men har kapasitet til å jobbe noe, og tenker at dette ville vært en mye bedre ordning for meg enn å enten bare gå sykemeldt eller å være i altfor kortvarige arbeidsrettede tiltak.

Noen erfaringer eller kjennskap til dette? :blomst:



Anonymous poster hash: 6bdb3...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venn av meg som er fysisk funksjonshemmet brukte dette for å få vist seg frem på drømmearbeidsplassen sin, og har nå fått fast jobb der :) han er veldig flink til å finne ut av løsninger han kan ha nytte av, og fikk dette innvilget. Han er en slik som uten problemer ville fått invilget uføretrygd, men som har et ønske om å kunne jobbe, og kunne argumentere for at akkurat denne jobben var den rette for ham.

Du må komme i kontakt med arbeidsgiver selv, og det er arbeidsgiver som må søke om det. Du finner sikkert mer om det på NAV sine sider :)



Anonymous poster hash: c8d0b...d73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...