Gå til innhold

Økt syreproduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har plagdes lenge med angst og depresjon nå, som førte til at jeg fikk økt syreproduksjon.

Nå er jeg kvitt det meste av angsten og depresjonen men magen plages jeg fortsatt med.

Noen som har hatt dette i lang tid? Blir man kvitt det helt, hvilken medisin bruker du?

Jeg brukte en mild type (reseptbelagt), men har fått en sterkere nå siden jeg kjente det hele dagen. Håper jeg slipper å kjenne på det i det hele tatt nå ..

Anonymous poster hash: 8c3f5...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv zantac hver dag ( denne er langtidsvirkende)

+ Novalucid som du kan bruke når tilfelle er ekstra ille. Denne virker etter 15-20 minutter, men er korttidsvirkende. (altså en liten redning der å da) :)))

- apotekteknikker

Skrevet

Om du blir kvitt det kommer ann på årsaken.

Jeg kjøper Omeprazol i Sverige, der er det ikke reseptbelagt. Omeprazol er det samme som Losec.

I min familie så sliter mange av oss med halsbrann uten at de finner en årsak, etter jeg var gravid så har jeg slitt mye med det. Så da tar jeg en 20 mg Omeprazol hver dag og plagene er borte.

Anonymous poster hash: afe2b...57b
Skrevet

Hmm .. jeg tar Somac nå, tatt i ei uke, men har plagdes litt med kvalme og kaldsvette siden dag 2 på den, godt å ha kvalmestillende i nærheten ..

Håper dette går over og stabiliserer seg, ellers skal jeg prøve den du anbefaler på apoteket. Greit å ha til akutt også, kjenner det godt når jeg skal noe spesielt.

Slitsomt altså.

Skrevet

Hmm .. jeg tar Somac nå, tatt i ei uke, men har plagdes litt med kvalme og kaldsvette siden dag 2 på den, godt å ha kvalmestillende i nærheten ..

Håper dette går over og stabiliserer seg, ellers skal jeg prøve den du anbefaler på apoteket. Greit å ha til akutt også, kjenner det godt når jeg skal noe spesielt.

Slitsomt altså.

Skjønner jeg.. Ville iallefall gitt novalusid et forsøk. Det er tyggetabletter :) noen syntes det er litt ekkel konsistens på den, men er bedre enn å ha det vondt ;)

Eller så har du noe som heter "Link" Som virker på sammen måten som novalusid :), de er i tyggegummi :)) rød og hvit eske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...