Gå til innhold

Idol i år vs Idol i fjor


Gjest Elektra

Anbefalte innlegg

Gjest Elektra

Hvis vi sammenligner Idol i fjor og i år,synes dere nivået er høyere i år?

Jeg synes det er stikk motsatt faktisk.Synes deltagerene var mye flinkere i fjor,se bare på de tre siste deltagerene Kurt,Gaute og David.Jeg synes ingen av deltagerene i år er så gode som det de var,og Kurt er noe for seg selv da.Han kan synge hva som helst,og det låter kjempebra!

Det er iallefall min mening :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Mye lavere nivå o år. Ingen som har noe spesielt særpreg. Blir nok ikke noe vinner i world Idol for oss i år nei, ingen av disse har talent nok til å hevde seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Maria var vel den eneste som hadde hatt en mulighet til å vinne World Idol. Men nå er hun ute, og da ser det svart ut. Kjartan er jo veldig flink da, men tivler egentlig på at han vinner,f or magefølelsen min sier at Sandra er den som kommer til å stikke av med seieren. For av en eller annen grunn ahr hun klart å sjarmere det norske folket. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det generelle nivået har vore høgare i år syns eg, men det er ingen som heilt klart har utmerka seg, slik som Kurt gjorde i fjor.

Forstår forresten ikkje kvifor alle heng seg slik opp i dette World Idol-greiene.. Fjorårets W.Idol vart ein flopp, og det er slettes ikkje sikkert at det blir noko slikt i år. Eg tvilar faktisk på det. Men, men.

Gledar meg til å kjøpe skiva til Susanne eg! Eller "Angel", blir det vel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Det generelle nivået har vore høgare i år syns eg, men det er ingen som heilt klart har utmerka seg, slik som Kurt gjorde i fjor.

Det er jeg enig i.

Har en følelse av at kanskje Sandra stikker av med seieren.

Men jeg tror egentlig hun, med kanskje et par år på seg og litt trening, kan bli god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor var det aldri noen tvil om hvilke to som var best. Det er vel derfor vi husker den runden som mye bedre kanskje?

Nivået var jo ikke skremmende høyt på resten av finalistene i fjor heller.

David var på en måte fjorårets Sandra, spør du meg. Når han en gang blir voksen er det ikke sikkert han synes det er like tøft å ha med en sang med den repeterende ordlyden "what the hell" på sin første utgivelse...

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jeg synes det generelle nivået i år er høyere men det er ingen av årets deltakere som kommer opp mot kurt sitt nivå

not even close...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende det generelle nivået er høyere i år, men jeg kan allikevel ikke slippe følelsen av at jeg personlig syns det var mye bedre i fjor.

Kanskje fordi Kurten hevet konkurransen et par klasser alene i finalen 2003.... I fjor gadd jeg faktisk å stemme... I år bare ser jeg på... og klager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på og klager i år jeg og. Synes de som kunne syne er ute av konkurransen og dermed er det bare de på nivå med david igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nivået i år er jamnare enn i fjor - då syntest eg det var lettare å rangere deltakarane enn i år; lettare å bestemma meg. Om gjennomsnittleg nivå er høgare i år? Jo, kanskje det.

Det var deltakarane.

Eg synest programma i seg sjølv var betre i fjor enn i år, òg. Programleiarane har nok sitt å seia der, men opplegget rundt avstemminga er dumt. Det "kort og brutalt"-opplegget med 'de tre fekk minst stemmer og du aller minst' - kor er spenninga i det? Eg vil veta resultata eg; kor godt gjorde "mine favorittar" det? Var det stor forskjell mellom tredje siste og aller siste? Synest ikkje det er så gøy når eg ikkje får vita noko som helst om det. Ikkje så gøy å stemma heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...