Gå til innhold

Skal kjøpe veske, trenger tips


AloeVera

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg heller skal satse litt mer på kvalitet ved mitt neste veskekjøp. Men har ikke råd til å gå over 2000 kr og egentlig ikke noe mye over 1000 kr heller.

Vil at den skal kunne romme en mac pc (ikke av de største). Og vil at den skal være stiv, altså at sidene står oppe av seg selv.

Jeg vil også at den skal være sort og jeg liker ikke dill dall.

Denne vesken er et eksempel på noe jeg kan like:

http://www.zalando.no/zalando-collection-shopping-bag-sort-za551a01s-802.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar dere :)

Har sett litt nå og er noen det står i mellom:

Veske Zalando "Zalando collection" 1 095 kr

Veske shopbob "Madewell" 1 363 kr

Veske shopbob "Marc by Marc Jacobs" 3 300 kr

Den siste har jeg i grunnen ikke råd til, men kan ta meg råd til den om det svir litt fremover. En annen ting ved å kjøpe en så dyr veske som den siste er at jeg er redd jeg ikke blir glad nok i den. Hehe. Kanskje greit å kjøpe en av de to første og heller kjøpe en dyrere veske senere jeg som jeg bare MÅ ha. Men jo, jeg sikler veldig på den siste der.

Noen som har den og har ekte bilde av den?

Og så er det denne da, Marc by Marc Jacobs denne også, men til prisen 2 675 kr. Ikke så god plass i denne da. På siden står det mål på vesken. Dybde: 10 cm. Virkelig bare 10 cm, ser da litt dypere ut på bildet spørr du meg. Kanskje jeg bare skal droppe å ha med pc på skolen, hehe...

(edit: Huff så flaut. 10 cm er jo bredden. Var jo selvsagt høyden jeg var ute etter og den er 20 cm, men uansett min mac er desverre 23 cm og 33 cm...)

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen innspill eller?

Heller litt mer mot de to første nå. Har googlet litt bilder av den Marc by Marc Jacobs vesken og den ser ikke like finn ut i virkeligheten som på bildet. Den er heller ikke stiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...