AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1661 Skrevet 22. august 2013 Ja, jeg gir egentlig en lang F i hva hvem som helst har på seg - men her ble jeg faktisk sjokkert :O SÅ uventet! Liker at det var uventet, men ellers må jeg si at dette var det styggeste antrekket jeg har sett siden Britney og Justin møtte opp i matchende dongeriklær Snakk om å leite etter noe å ta henne på da. Alt kler den smukke! Anonymous poster hash: d7966...220 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1662 Skrevet 22. august 2013 Snakk om å leite etter noe å ta henne på da. Alt kler den smukke! Anonymous poster hash: d7966...220 Da er hun ikke særlig smukk...Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 10
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1663 Skrevet 22. august 2013 Viser til side 1 - 84 Kort oppsummert: Se! Hun airbrusher hudtonen som alle andre bloggere. Se! Hun har blitt sponset med en hudkrem. Se! Hun trener og holder seg i form. Se! Hun har kammet håret sitt før bildet ble tatt så det ligger så pent. Så teit er hun atte hjelp. Anonymous poster hash: 904de...586 4
rumperister Skrevet 22. august 2013 #1664 Skrevet 22. august 2013 Snakk om å leite etter noe å ta henne på da. Alt kler den smukke! Anonymous poster hash: d7966...220 Ja hun kler vanligvis alt, det er derfor jeg bare ble litt sjokkert over dette antrekket, siden jeg synes at det var alt annet enn fint :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1665 Skrevet 22. august 2013 Interessant at hun mener hun har politisk påvirkningskraft på leserne sine, og at hun samtidig mener at hun ikke påvirker de med kropp/mat/trening i noen grad. Anonymous poster hash: 0105d...32d 40
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1666 Skrevet 22. august 2013 Interessant at hun mener hun har politisk påvirkningskraft på leserne sine, og at hun samtidig mener at hun ikke påvirker de med kropp/mat/trening i noen grad.Anonymous poster hash: 0105d...32d Kunsten å fornekte når det passer seg... Anonymous poster hash: 99428...55c 12
Surriball Skrevet 22. august 2013 #1667 Skrevet 22. august 2013 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og svar til disse. Surriball, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1668 Skrevet 22. august 2013 Kort oppsummert: Se! Hun airbrusher hudtonen som alle andre bloggere. Se! Hun har blitt sponset med en hudkrem. Se! Hun trener og holder seg i form. Se! Hun har kammet håret sitt før bildet ble tatt så det ligger så pent. Så teit er hun atte hjelp.Anonymous poster hash: 904de...586 Du har jo ikke skjønt noen ting! Anonymous poster hash: e8705...ae5 10
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1669 Skrevet 22. august 2013 Du har jo ikke skjønt noen ting!Anonymous poster hash: e8705...ae5 Så fortell meg da? Hvorfor provoserer hun dere? Anonymous poster hash: 904de...586 2
annsme89 Skrevet 22. august 2013 #1670 Skrevet 22. august 2013 Interessant at hun mener hun har politisk påvirkningskraft på leserne sine, og at hun samtidig mener at hun ikke påvirker de med kropp/mat/trening i noen grad. Anonymous poster hash: 0105d...32d Samme tenker jeg veldig spesiell dame, det der, som har ulike roller der det passer henne best. Først og fremt er hun inspirasjonskilden nr. 1: Hun inspirerer jo andre mennesker, slik at de kan skape sin egen lykke!! Om du mener hun påvirker leserne sine negativt, nei, da får du pinadø lese bloggen på nytt! Du har nok bare skumlest den, eller hva? Hun skriver da slett ikke utelukkende om sitt perfekte liv, har du glemt den gangen hun donerte penger? Den gangen hun ble hengt ut av han journalisten mens hun var på bryllupsreise? Eller den gangen hun mistet mennesker hun var glad i? Da fikk vi servert et innlegg rett fra begravelsen tenk. Eller hva med den gang hun måtte forsvare sitt perfekte liv med et stakkars-meg-innlegg på bloggen sin? Etter at ekspert på SF Finn Skårderud mente at hun var et problem for mange? Ja, noen ganger går det litt i motbakke også, men 99 % av tiden er livet *lykke* og *fantastisk*. Om det er en brøkdel av hennes lesere som påvirkes i negativ retning, er det slett ikke FFs problem! Det er heller ikke hennes ansvar å vurdere om enkelte ting bør utelates fra bloggen! Det er leserne fint i stand til å ta stilling til selv. Det er jo bare til å klikke seg ut av bloggen hennes, må vite. FF kan jo ikke ta andvar for ALLE sammen, spesielt siden 99 % av leserne er blitt lykkeligere og mer inspirerte etter at de fant hennes blogg! (Ironiflagg.....) Samtidig har FF såå stor påvirkning på hennes lesere, og deres politiske ståsted, at hun ikke må fortelle hva hun selv skal stemme. Hvor er selvinnsikten? 35
stina_00 Skrevet 22. august 2013 #1671 Skrevet 22. august 2013 Tuller du? Løgn, trakassering, skjult reklame, streng sensurering osv kan jo provosere noen.... 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1672 Skrevet 22. august 2013 Til å ha på seg så mye sminke, falske øyevipper og løshår ser hun ganske sliten ut og med mørke ringer under øynene. Men på alle disse videoene virker hun søt og hyggelig da! Mhm, blir alltid så positivt overrasket hver gang jeg ser en video av henne. I bloggen, og spesielt kommentarfeltet... not so much. Jeg synes "Tinas" kommentar er mer aggressiv enn svaret! Anonymous poster hash: 9095f...372 Helt enig! Og altså, denne gangen synes jeg C er både ydmyk og unnskyldende, i alle fall milevis unna å være aggressiv og frekk! Anonymous poster hash: 64c54...6ae 3
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #1673 Skrevet 22. august 2013 Samme tenker jeg veldig spesiell dame, det der, som har ulike roller der det passer henne best. Først og fremt er hun inspirasjonskilden nr. 1: Hun inspirerer jo andre mennesker, slik at de kan skape sin egen lykke!! Om du mener hun påvirker leserne sine negativt, nei, da får du pinadø lese bloggen på nytt! Du har nok bare skumlest den, eller hva? Hun skriver da slett ikke utelukkende om sitt perfekte liv, har du glemt den gangen hun donerte penger? Den gangen hun ble hengt ut av han journalisten mens hun var på bryllupsreise? Eller den gangen hun mistet mennesker hun var glad i? Da fikk vi servert et innlegg rett fra begravelsen tenk. Eller hva med den gang hun måtte forsvare sitt perfekte liv med et stakkars-meg-innlegg på bloggen sin? Etter at ekspert på SF Finn Skårderud mente at hun var et problem for mange? Ja, noen ganger går det litt i motbakke også, men 99 % av tiden er livet *lykke* og *fantastisk*. Om det er en brøkdel av hennes lesere som påvirkes i negativ retning, er det slett ikke FFs problem! Det er heller ikke hennes ansvar å vurdere om enkelte ting bør utelates fra bloggen! Det er leserne fint i stand til å ta stilling til selv. Det er jo bare til å klikke seg ut av bloggen hennes, må vite. FF kan jo ikke ta andvar for ALLE sammen, spesielt siden 99 % av leserne er blitt lykkeligere og mer inspirerte etter at de fant hennes blogg! (Ironiflagg.....) Samtidig har FF såå stor påvirkning på hennes lesere, og deres politiske ståsted, at hun ikke må fortelle hva hun selv skal stemme. Hvor er selvinnsikten? Hun er en sann inspirasjon til å ta vare på huden sin, det skal hun ha. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1674 Skrevet 22. august 2013 Tuller du? Løgn, trakassering, skjult reklame, streng sensurering osv kan jo provosere noen.... Enig. Men nå handler jo 95% av innleggene i fotballfruetrådene om bildevinkler, uren hud, vorter, føtter, stygge skjørt, hår-extentions, babymagen, skrivefeil osv. Ikke om det du nevner. Så disse trådene går fort over til å være et sted der alle som har det minste behov for å rakke ned på henne rotter seg sammen og finner ALT de kan pirke på, le av og plukke fra hverandre. Nei, de som skriver her er nok verken feite, misunnelige/sjalue eller mangler liv ellers. Men det er utrolig hvor mye dritt man kan få frem når man samler en gjeng med damer for å "diskutere" en annen pen, vellykket dame, som GUD FORBY til og med viser det frem og er stolt av det. Anonymous poster hash: 7acb0...824 6
stina_00 Skrevet 22. august 2013 #1675 Skrevet 22. august 2013 Enig i at det er lavmål å skulle diskutere andre folk sine "feil" når det kommer til utseende, men hvis en person lever av å reklamerer for kremer med å påstå at det gir henne plettfri hud - så er det litt kritikkverdig at hele fjeset er redigert for så å nekte for kviser hvis noen poengterer det. Og når hun da i tillegg sensurerer vekk kritiske spørsmål rundt det... Ja nei... Nå nylig gjorde hun en stor sak ut av at hun aldri redigerer ett eneste bilde, men hva legger hun ut nå i kveld? Jo, et KJEMPEredigert bilde av fjeset - som da selvfølgelig er annonse for sminke. Det er faen meg så latterlig idiotisk og skammelig gjort rett og slett. Å diskuterer dette synes jeg blir noe annet enn å gå på direkte angrep av utseende for det kan man spare seg for. 11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1676 Skrevet 22. august 2013 Enig i at det er lavmål å skulle diskutere andre folk sine "feil" når det kommer til utseende, men hvis en person lever av å reklamerer for kremer med å påstå at det gir henne plettfri hud - så er det litt kritikkverdig at hele fjeset er redigert for så å nekte for kviser hvis noen poengterer det. Og når hun da i tillegg sensurerer vekk kritiske spørsmål rundt det... Ja nei... Nå nylig gjorde hun en stor sak ut av at hun aldri redigerer ett eneste bilde, men hva legger hun ut nå i kveld? Jo, et KJEMPEredigert bilde av fjeset - som da selvfølgelig er annonse for sminke. Det er faen meg så latterlig idiotisk og skammelig gjort rett og slett. Å diskuterer dette synes jeg blir noe annet enn å gå på direkte angrep av utseende for det kan man spare seg for. Helt enig. Hun nektet lenge for å ikke fylle leppene med Restylane, hun reklamerte for lip-plumpere i stedet. Det er på grensen til svindel. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 20
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1677 Skrevet 22. august 2013 Joda, men det er et stykke mellom det du skriver og innlegg som "Herreguuud, se på det skjørtet hun har på seg i dag da, cowboy-laila, haha!" eller "stakkars, hun kan jo ikke la seg bli avbildet fra høyre (eller var det venstre?), for da ser de vorten, HYYYL! *fnis knis*". Anonymous poster hash: 7acb0...824 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1678 Skrevet 22. august 2013 Joda, men det er et stykke mellom det du skriver og innlegg som "Herreguuud, se på det skjørtet hun har på seg i dag da, cowboy-laila, haha!" eller "stakkars, hun kan jo ikke la seg bli avbildet fra høyre (eller var det venstre?), for da ser de vorten, HYYYL! *fnis knis*". Anonymous poster hash: 7acb0...824 Du må da forstå at de diskuterer bloggen hennes om hvor usunne verdier hun gir til unge jenter, som om ikke slike kommentarer som over her ikke er hundre ganger verre... Forsøker å gjemme drittslenging og hets bak "Det må da gå an å diskutere bloggen hennes når hun velger å være offentlig" Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1679 Skrevet 22. august 2013 Enig. Men nå handler jo 95% av innleggene i fotballfruetrådene om bildevinkler, uren hud, vorter, føtter, stygge skjørt, hår-extentions, babymagen, skrivefeil osv. Ikke om det du nevner. Så disse trådene går fort over til å være et sted der alle som har det minste behov for å rakke ned på henne rotter seg sammen og finner ALT de kan pirke på, le av og plukke fra hverandre. Nei, de som skriver her er nok verken feite, misunnelige/sjalue eller mangler liv ellers. Men det er utrolig hvor mye dritt man kan få frem når man samler en gjeng med damer for å "diskutere" en annen pen, vellykket dame, som GUD FORBY til og med viser det frem og er stolt av det. Anonymous poster hash: 7acb0...824 Det er nok sånn kvinner har vært til alle tider siden Eva ble født. Skvaldret fins overalt, men forskjellen her er at skvaldret blir lagt ut å nett og vedkommende selv kan lese hva som blir skrevet. Uten nettet vil den det gjelder forbli uvitende. Og det er kan hende det beste.. å være uvitende.Anonymous poster hash: d022c...782 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1680 Skrevet 22. august 2013 Enig i at det er lavmål å skulle diskutere andre folk sine "feil" når det kommer til utseende, men hvis en person lever av å reklamerer for kremer med å påstå at det gir henne plettfri hud - så er det litt kritikkverdig at hele fjeset er redigert for så å nekte for kviser hvis noen poengterer det. Og når hun da i tillegg sensurerer vekk kritiske spørsmål rundt det... Ja nei... Nå nylig gjorde hun en stor sak ut av at hun aldri redigerer ett eneste bilde, men hva legger hun ut nå i kveld? Jo, et KJEMPEredigert bilde av fjeset - som da selvfølgelig er annonse for sminke. Det er faen meg så latterlig idiotisk og skammelig gjort rett og slett. Å diskuterer dette synes jeg blir noe annet enn å gå på direkte angrep av utseende for det kan man spare seg for. Du kan kanskje begynne å kritisere jenter avbildet på postere i byene for redigering til å begynne med. Eller kvinnene i shampo-reklamer. Alt er redigert, eller fikset på når det kommer til å selge et produkt. Fotballfrue er ikke i nærheten av å være den eneste som trikser med dette. At hun velger å luke vekk kritiske spm og negative kommentarer forstår jeg godt, hvem gidder å ha kommentarfeltet sitt fullt av dritt, det ville blitt akkurat som i denne tråden, og det forstår jeg veldig godt at hun rett og slett ikke gidder, ikke må hun det heller da det er hennes blogg. Men at hun fokuserer på positive kommentarer er jo for all del feil det også... Anonymous poster hash: d1ced...5cd 1
Fremhevede innlegg