AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7261 Skrevet 21. november 2013 Du har helt rett i at man skal være i aktivitet etter fødsel, det er veldig viktig. Men hadde du hatt med deg hoftetrimmer på barsel for å framskynde prosessen? Jeg fødte for snart tre år siden, og er for tiden høygravid. Jeg gikk rask ned i vekt sist, ikke minst pga vogntrilling i dyp snø. Men selv om kg raste ned, så måtte jeg bruke mammabukser noen uker mer enn beregnet pga hofter og løs hud som hang på magen. Anonymous poster hash: 6058e...db5 Nå er det ikke sagt at disse hoftetrimmerne virker engang, og det tviler jeg egentlig på, men om det faktisk hadde funket og man fortere kunne få magen og hoftene til å trekke seg sammen igjen, så ville jeg gjort det. For hvem er det som vil ha løs hud osv lengst mulig da? Ikke jeg ihvertfall, og jeg har et normalt forhold til kropp. Anonymous poster hash: 216b9...370 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7262 Skrevet 21. november 2013 Tilføyelse: Jeg hadde aldri hørt om hoftekrymper før jeg leste om det på FFs blogg. Hadde du? Anonymous poster hash: 6058e...db5 Nei, jeg har ikke det, men nå har FF fått de tilsendt gratis da. Hadde brukt det om jeg fikk dem gratis ja, eller om jeg hadde visst at de funker. Anonymous poster hash: 216b9...370 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7263 Skrevet 21. november 2013 Nei, jeg har aldri hørt om hoftekrymper eller magekrymper, men jeg hadde garantert brukt det etter fødslene mine dersom jeg hadde fått det tilsendt i posten. Jeg stresset som en gal for å få av kiloene etter mine svangerskap - det er nemlig ikke sånn at de fleste opplever at kiloene raser av fordi om man ammer. Jeg fikk ikke tilbake kroppen min før nærmere et år etter fødslene så jeg hadde nok tatt alle midler i bruk om jeg hadde visst om det og hatt muligheten til det. Enig Anonymous poster hash: 216b9...370 1
Micolina Skrevet 21. november 2013 #7264 Skrevet 21. november 2013 Etter all snakkinga her om å være gravid, fødsler og spebarn får jeg nesten ikke lyst til å få barn 10
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7265 Skrevet 21. november 2013 Nei, jeg har aldri hørt om hoftekrymper eller magekrymper, men jeg hadde garantert brukt det etter fødslene mine dersom jeg hadde fått det tilsendt i posten. Jeg stresset som en gal for å få av kiloene etter mine svangerskap - det er nemlig ikke sånn at de fleste opplever at kiloene raser av fordi om man ammer. Jeg fikk ikke tilbake kroppen min før nærmere et år etter fødslene så jeg hadde nok tatt alle midler i bruk om jeg hadde visst om det og hatt muligheten til det. Nå er det ikke sagt at disse hoftetrimmerne virker engang, og det tviler jeg egentlig på, men om det faktisk hadde funket og man fortere kunne få magen og hoftene til å trekke seg sammen igjen, så ville jeg gjort det. For hvem er det som vil ha løs hud osv lengst mulig da? Ikke jeg ihvertfall, og jeg har et normalt forhold til kropp. Anonymous poster hash: 216b9...370 En ting er å teste det ut fordi man har fått det gratis, og at man har lyst til å komme i form, en anne ting er å fronte dette på en blogg med opptill 100.000 lesere daglig. Anonymous poster hash: 6058e...db5 9
Bloggleseren Skrevet 21. november 2013 #7266 Skrevet 21. november 2013 Ekteskapet hennes eller noe annet som ikke kommer frem i bloggen vet jeg ingenting om. Hi hi, jeg greier bare ikke å dy meg: Jeg er iallfall ikke i tvil om at de er veldig forelsket. Jeg mener, det finnes ingen annen forklaring på at noen kan synes Lars-Kristian er kjekk... (Ja, jeg vet jeg er dobbeltmoralsk nå, men seriøst...) 20
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7267 Skrevet 21. november 2013 Postet innlegget mitt før jeg var ferdig: Man vet ikke om hoftekrymperen virker, men hun "måtte" skrive om det før fødsel. Jeg trodde at man reklamerte for ting etter man hadde prøvd det ut? Mye man kan gjøre i det skjulte uten at man til enhver tid må skrive om det. Anonymous poster hash: 6058e...db5 1
Gjest Vevila Skrevet 21. november 2013 #7268 Skrevet 21. november 2013 Tror at hun kommer til å takle det veldig bra. Oftest har man jo ikke noen problemer med amming. Er ikke alle som må bruke brystpumpe heller. Jeg tror det går fint Anonymous poster hash: 216b9...370 Jeg siktet til ab sitt svar om at faren kunne mate, da er det nødvendig med pumpe om man skal gi mm
Bloggleseren Skrevet 21. november 2013 #7269 Skrevet 21. november 2013 Jeg skjønner egentlig ikke at det skal være så ille med mage- og hoftebelter? Hun blir jo ikke mindre glad i ungen om hun bruker det, eller? Det er tross alt ikke noe sertifikat for å få barn i Norge, og det kryr av foreldre som jeg synes er mye dårligere forbilder enn FF. Det store flertallet, vil jeg si. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7270 Skrevet 21. november 2013 En ting er å teste det ut fordi man har fått det gratis, og at man har lyst til å komme i form, en anne ting er å fronte dette på en blogg med opptill 100.000 lesere daglig. Anonymous poster hash: 6058e...db5 Når hun får det gratis må hun strengt tatt fortelle om det på bloggen da er jo opp til deg om du vil bruke det eller ikke. Anonymous poster hash: 216b9...370 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7271 Skrevet 21. november 2013 Jeg siktet til ab sitt svar om at faren kunne mate, da er det nødvendig med pumpe om man skal gi mm Ja, selvsagt Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7272 Skrevet 21. november 2013 Når hun får det gratis må hun strengt tatt fortelle om det på bloggen da er jo opp til deg om du vil bruke det eller ikke. Anonymous poster hash: 216b9...370 Men det er vel ETTER at man har testet ut produktet? Anonymous poster hash: 6058e...db5 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7273 Skrevet 21. november 2013 All ære til Kate Middelton som stilte opp i en kjole der man tydelig såg at hun nettopp hadde født(dagen etter?). Hun er et FORBILDE! Syns ikke en som kun tenker på utseende og reklamerer for mage og hoftebånd er noe forbilde akkurat. Det er ikke bra og se ut som man gjorde før graviditeten bare noen dager etter man har født. Magen bør få trekke seg sammen i sitt tempo. Det er heller ikke anbefalt å trene magemuskler før etter 6 uker, dette på grunn av muskler som kan vokse feil da livmoren ikke er helt trekt sammen enda. Det er lov å ha slapp hud på magen etter en fødsel. Jeg fikk flat mage etter en uke og var like liten som FF. Men jeg trente ikke før de 6 ukene utenom å gå turer. Jeg følte ikke presset, men etter FF frue ble gravid tror jeg dessverre mange gravide får et press på å se sånn og sånn ut. FF har tydeligvis blitt et forbilde og en fasit på hvordan er gravid kvinne BØR se ut. Dette er synd... Anonymous poster hash: 670d9...1ce 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7274 Skrevet 21. november 2013 Men det er vel ETTER at man har testet ut produktet? Anonymous poster hash: 6058e...db5 Ofte både før og etter Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7275 Skrevet 21. november 2013 All ære til Kate Middelton som stilte opp i en kjole der man tydelig såg at hun nettopp hadde født(dagen etter?). Hun er et FORBILDE! Syns ikke en som kun tenker på utseende og reklamerer for mage og hoftebånd er noe forbilde akkurat. Det er ikke bra og se ut som man gjorde før graviditeten bare noen dager etter man har født. Magen bør få trekke seg sammen i sitt tempo. Det er heller ikke anbefalt å trene magemuskler før etter 6 uker, dette på grunn av muskler som kan vokse feil da livmoren ikke er helt trekt sammen enda. Det er lov å ha slapp hud på magen etter en fødsel. Jeg fikk flat mage etter en uke og var like liten som FF. Men jeg trente ikke før de 6 ukene utenom å gå turer. Jeg følte ikke presset, men etter FF frue ble gravid tror jeg dessverre mange gravide får et press på å se sånn og sånn ut. FF har tydeligvis blitt et forbilde og en fasit på hvordan er gravid kvinne BØR se ut. Dette er synd... Anonymous poster hash: 670d9...1ce Jeg tror hun er klar over at hun ikke vil ha flat mage dagen etter fødselen. Dette er vel alle klar over. Tror nok også at hun har satt seg inn i hva som ikke er anbefalt av trening de første ukene etter fødsel Men det er fint og flott å begynne og jogge på nyåret som hun sier at hun skal da. Men jeg tviler på at hun vil få mye tid til det i begynnelsen utenom trilleturer for å være helt ærlig Men trilleturer kan være veldig god trening det også! Anonymous poster hash: 216b9...370 1
Gjest Conradine Skrevet 21. november 2013 #7276 Skrevet 21. november 2013 (endret) All ære til Kate Middelton som stilte opp i en kjole der man tydelig såg at hun nettopp hadde født(dagen etter?). Hun er et FORBILDE! Syns ikke en som kun tenker på utseende og reklamerer for mage og hoftebånd er noe forbilde akkurat. Det er ikke bra og se ut som man gjorde før graviditeten bare noen dager etter man har født. Magen bør få trekke seg sammen i sitt tempo. Det er heller ikke anbefalt å trene magemuskler før etter 6 uker, dette på grunn av muskler som kan vokse feil da livmoren ikke er helt trekt sammen enda. Det er lov å ha slapp hud på magen etter en fødsel. Jeg fikk flat mage etter en uke og var like liten som FF. Men jeg trente ikke før de 6 ukene utenom å gå turer. Jeg følte ikke presset, men etter FF frue ble gravid tror jeg dessverre mange gravide får et press på å se sånn og sånn ut. FF har tydeligvis blitt et forbilde og en fasit på hvordan er gravid kvinne BØR se ut. Dette er synd... Anonymous poster hash: 670d9...1ce Her er beskrivelse av Kate få uker etter fødselen: Iført trange jeans, blazer og en prikkete bluse, så hun like slank ut som før graviditeten. Treningseksperten er ikke i tvil om at hertuginnen har hatt profesjonelle til å hjelpe seg.– Jeg tror hun har et hjelpeapparat som gir henne veiledning innen både trening, kosthold og livsstil, sier Helle Bornstein, som er eier og gründer av treningsstudioet Smart Trening.– Det er nok et faktum at det også er en genetisk årsak. I tillegg er det lettere å få tilbake fasongen om du ikke har lagt på deg for mye, forklarer Bornstein. Endret 21. november 2013 av Conradine 3
Gjest Conradine Skrevet 21. november 2013 #7277 Skrevet 21. november 2013 Men det er vel ETTER at man har testet ut produktet? Anonymous poster hash: 6058e...db5 Er det feil å si at man skal teste et produkt? Hun sa endatil at hun ikke hadde så stor tro på at det skulle hjelpe. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7278 Skrevet 21. november 2013 Her er beskrivelse av Kate få uker etter fødselen: Poenget her var jo hva Kate gjorde dagen etter fødselen, ikke at hun var sla n noen uker etterpå. Dagen etter stilte hun med stor mage, akkurat slik den ser ut når man har født. FF skal kjøre på med hofte- og magekrympebelte dagen etter. Det er et helt sykt fokus å ha.Anonymous poster hash: 1630c...b07 13
Gjest Sobril Skrevet 21. november 2013 #7279 Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg synes ikke det er sykere med magekrympebelte enn den relativt trange toppen jeg selv brukte etter fødsel. Man prøver vel å holde inn det som slenger. Det som et spekulativt er hvor den blir frontet og hvem den blir frontet av. Fotballfrue har ofte snakket om at man skal være glad i seg selv slik man er, og har tidligere slitt med spiseforstyrrelser (hvis hun ikke gjør det fremdeles). Nå hadde hun en gyllen mulighet til å vise seg frem som et sunt forbilde og samtidig vise finger'n til alle som mener hun er hysterisk, men velger da å reklamere for dette produktet isteden. Tynn, tynnere, tynnest. Endret 21. november 2013 av Sobril
Gjest Conradine Skrevet 21. november 2013 #7280 Skrevet 21. november 2013 Poenget her var jo hva Kate gjorde dagen etter fødselen, ikke at hun var sla n noen uker etterpå. Dagen etter stilte hun med stor mage, akkurat slik den ser ut når man har født. FF skal kjøre på med hofte- og magekrympebelte dagen etter. Det er et helt sykt fokus å ha.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Det magekrympebeltet sies å hjelpe livmoren til å trekke seg sammen raskere - ikke å trylle bort gravidemagen dagen etter fødselen. Du ilegger Caroline meninger hun ikke har og aldri har sagt. 6
Fremhevede innlegg