Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6401 Skrevet 8. november 2013 Jeg kan ikke forstå hvordan det er å dele så mye med så mange mennesker som det FF gjør. Jeg ser for meg at når jeg skal bli mor for første gang, så er det veldig personlig. Noe jeg kun vil dele med nære og kjære. Jeg vil ikke ha behov for å dele alt mulig rart med mine 600 "venner" på facebook. Tenk så mange hun deler det med. Det fører til at hun får smake sin egen medisin. Kommentarfeltet hennes er så latterlig for tiden. ALLE skal gi tips og ditten og datten. Selv om ekteparet ikke er de skarpeste knivene i skuffen, så tror jeg de fleste vet at de blir gode foreldre. Selv om alt er sponset, selv om klesskapet er upraktisk, selv om alt det prinsessefargede barneutstyret kan bli møkkete, selv om FF mest sannsynlig kommer til å dælje borti LV veska på vogna, selv om hun stryker babyklær... og slik fortsetter det. Det er ikke måte på hva folk skal anbefale og fraråde. FF takker for tips, bekrefter at de vet det fra før av, eller at de vil få lov til å teste ut ting selv. Hun må jo bare regne med at det blir hylekor i kommentarfeltet når hun deler så mye. Jeg kunne ALDRI gjort det samme selv. Samme hvor mye jeg hadde fått betalt. Mitt forhåpentligvis kommende barn er mitt privatliv. Tenk så mye utstyr hun har til ugla si som bare er sponset.. I mine øyne ligger det ikke mye kjærlighet i det.Anonymous poster hash: 69561...8d6 Enig i alt du skrev unntatt det siste om at det ikke ligger mye kjærlighet i å få sponset tøy, for jeg ser ingen sammenheng der. Men til det øvrige: Jeg kunne heller aldri, aldri tenke meg å bli kjendis og i hvert fall ikke gjennom å blottstille privatlivet mitt. Får også frysninger ved tanken på å skulle være med på Paradise Hotel og Robinson-ekspedisjonen o.l. Samtidig ser jeg at det er mange som tenker annerledes. Det er jo hundrevis som melder seg på hvert realityshow og ønsker å bli kjendiser ved å blottstille seg. FF oppsøkte offentligheten bevisst før hun ble kjendis, og mannen virker også ganske oppmerksomhetssøkende. Sånn sett har hun/de lykkes utrolig godt med det hun/de satte seg fore, og det er ingen grunn til å tro at det oppleves like fælt for henne som det ville vært for deg eller meg. Når det er sagt, så må det være utrolig slitsomt med alt maset og hetsen. Folk snakker til henne som om de er nære venninner og slektninger. Det må føles utrolig rart for henne, som ikke aner hvem noen av dem er. En kjendis er også utsatt for at forstyrrede mennesker blir helt besatt av dem, noe vi har sett eksempler på i denne tråden. Det kunne jeg ikke tenke meg for noen pris. Er så glad jeg kan gå ut i gata og ingen vet hvem jeg er. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6402 Skrevet 8. november 2013 Fjær på bestikken? 0.o Anonymous poster hash: 2ef39...648
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6403 Skrevet 8. november 2013 Laaaaaaaaangt innlegg lagt ut nå Anonymous poster hash: 0bd35...106
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6404 Skrevet 8. november 2013 Jeg skjønner ikke at hun lar slike kommentarer gå igjennom. Meget stygt Anonymous poster hash: 4d333...730 BRA av henne at hun sa skikkelig fra om dette! For en drittkommentar. Enkelte går rett og slett for langt. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6405 Skrevet 8. november 2013 Bare å vente på at støtte-kommentarene ryr inn nå Men fatter ikke helt hva hun forventer egentlig, greit noen går langt i sine spekulasjoner - men hvorfor bli kvalm over at noen tenker på fødselen hun snart står ovenfor? Så mye som hun deler er det vel ikke rart at folk har meninger og noe å si på det meste... At alle ikke er enige med henne hele tiden og snakker pent om henne tror jeg hun bare må godta. Hun kan ikke gjøre alle fornøyd så i noen tilfeller er det kanskje greit å heve seg over ting i stedet for å blåse det opp mer.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6406 Skrevet 8. november 2013 Bare å vente på at støtte-kommentarene ryr inn nå Men fatter ikke helt hva hun forventer egentlig, greit noen går langt i sine spekulasjoner - men hvorfor bli kvalm over at noen tenker på fødselen hun snart står ovenfor? Så mye som hun deler er det vel ikke rart at folk har meninger og noe å si på det meste... At alle ikke er enige med henne hele tiden og snakker pent om henne tror jeg hun bare må godta. Hun kan ikke gjøre alle fornøyd så i noen tilfeller er det kanskje greit å heve seg over ting i stedet for å blåse det opp mer.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 Hvor skriver hun at hun blir kvalm av at noen tenker på fødselen hun står ovenfor? Det jeg leser er: Jeg fatter ikke hvor disse ryktene kommer fra, skal si fantasien går litt vel langt til tider, og når det går så langt som å spekulere i min fødsel, så synes jeg faktisk ikke at det er greit. Det er urovekkende, uforskammet og utrolig ekkelt. Jeg synes faktisk det er direkte kvalmt at fremmede spekulerer i, og i det hele tatt snakker om min fødsel, og at de tror de vet mer om den enn jeg selv gjør. Og det holder jeg med henne i 100%! Så mange som skal legge seg oppi noe de ikke har noe med, og spekulerer i de ondeste ting, det er ikke noe man skal finne seg, enten man har blogg eller ei. Folk tror de kjenner henne (beklager, "Fotballfrue") og det kan lokke til seg en haug av nutcases noe som også er flust av eksempler på i denne tråden. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 4
Gjest Arch Skrevet 8. november 2013 #6407 Skrevet 8. november 2013 Men det er forskjell på å gi henne kritikk for kritikkverdige forhold og påstå at hun er for pysete til å føde. Det siste er bare stygt, spekulativt og vitner om manglende intelligens. Jeg tror på massesugesjon. Man ser det i slike tråder som dette. Folk tar helt av, prøver å være morsommere, frekke, mer spekulativ og mer pågående en forrige poster. Til sist mister man gangsynet og er kritisk til alt, bare for å være kritisk. Som utenforstående (eller fotballfrueelsker, som det også kalles) så ser man dette godt, og det er på en måte et festlig fenomen. Når man går over til å kritisere småord, dopapir og kverner opp på ting man for lengst har glemt viser det at man kritiserer kun for å kritisere, ikke fordi man synes noe er kritikkverdig. Og slik er det med fødselen og, man vet ikke hva hun ønsker, men man lager seg forestilligner av kritikkverdig art slik at man kan kritisere for sin egen tilfredstillense. Jeg forstår godt at hun reagerer. 10
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6408 Skrevet 8. november 2013 Syns du virkelig det ser ut som om hun har en 4-5 kilos baby inni den lille kroppen sin? Den ungen er ikke over 3 kg, det er helt sikkert. Så moderat som hun har spist og så mye som hun har trent så sier det seg selv. Og hun trener, spiser sunt og er aktiv bare fordi det gir energi?? Ikke fordi hun er livredd å legge på seg? Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Gjest Atheena Skrevet 8. november 2013 #6409 Skrevet 8. november 2013 Men det er forskjell på å gi henne kritikk for kritikkverdige forhold og påstå at hun er for pysete til å føde. Det siste er bare stygt, spekulativt og vitner om manglende intelligens. Jeg tror på massesugesjon. Man ser det i slike tråder som dette. Folk tar helt av, prøver å være morsommere, frekke, mer spekulativ og mer pågående en forrige poster. Til sist mister man gangsynet og er kritisk til alt, bare for å være kritisk. Som utenforstående (eller fotballfrueelsker, som det også kalles) så ser man dette godt, og det er på en måte et festlig fenomen. Når man går over til å kritisere småord, dopapir og kverner opp på ting man for lengst har glemt viser det at man kritiserer kun for å kritisere, ikke fordi man synes noe er kritikkverdig. Og slik er det med fødselen og, man vet ikke hva hun ønsker, men man lager seg forestilligner av kritikkverdig art slik at man kan kritisere for sin egen tilfredstillense. Jeg forstår godt at hun reagerer. Jeg er veldig enig med deg og jeg er en kritiker i utgangspunktet, men må si at de fornuftige innleggene blir borte når alt blir kritisert, det går rett og slett for langt.
Zeroholic Skrevet 8. november 2013 #6410 Skrevet 8. november 2013 Syns du virkelig det ser ut som om hun har en 4-5 kilos baby inni den lille kroppen sin? Den ungen er ikke over 3 kg, det er helt sikkert. Så moderat som hun har spist og så mye som hun har trent så sier det seg selv. Ja, du har vell peiling på hvor mye den lille i magen hennes veier........ Lege, jordmor og babyekspert du. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6411 Skrevet 8. november 2013 Det er så trist at hun ALLTID må ha hendene i været på bilder hvor magen er med. Det grenser til det avsindige hva dere legger merke til og henger dere opp i. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 2
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6412 Skrevet 8. november 2013 Bare å vente på at støtte-kommentarene ryr inn nå Men fatter ikke helt hva hun forventer egentlig, greit noen går langt i sine spekulasjoner - men hvorfor bli kvalm over at noen tenker på fødselen hun snart står ovenfor? Så mye som hun deler er det vel ikke rart at folk har meninger og noe å si på det meste... At alle ikke er enige med henne hele tiden og snakker pent om henne tror jeg hun bare må godta. Hun kan ikke gjøre alle fornøyd så i noen tilfeller er det kanskje greit å heve seg over ting i stedet for å blåse det opp mer.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 Den siste posten hennes var så lang og så lite kommersiell at det ikke kan være noen tvil om at den kom rett fra hjertet. Hun fikk sikkert sjokk da hun leste den kommentaren; så mye at hun betrodde seg til moren sin. Hvorfor i all verden skulle hun heve seg over noe sånt? Når er det, etter ditt syn, så ille at det er berettiget å si fra? Jeg er riktignok glad jeg ikke er kjendis, men jeg er faktisk enda mer glad for at jeg ikke er denne "Hanne". For et patetisk menneske. Er det i det hele tatt noen av dere "FF-kritikere" som kan innrømme at den kommentaren går over streken? Vi "FF-tilbedere" blir hele tiden beskyldt for å liksom være så ekstreme og ensidige og blinde for feil. Jeg synes faktisk det er mye verre motsatt. At noen i det hele tatt kan få seg til å forsvare en slik kommentar sier litt. 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6413 Skrevet 8. november 2013 Quote FF: " ting må komme ut, den veien de kom inn" hihi, hun er nå litt morsom og da :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 9
Micolina Skrevet 8. november 2013 #6414 Skrevet 8. november 2013 Som dere ser har jeg vært medlem siden 2011 og meldte meg inn for å diskutere fotballfrue. Jeg er en av de som har vært mest kritisk til fotballfrue og veldig aktiv i tidligere tråder. Det er kanskje noen som husker meg. I denne siste tråden har jeg nesten ikke fulgt med, fordi det er så utrolig mye drittslenging. For å bare si det rett ut, jeg har gått fra å være anti-fotballfrue til å nærmest bli fan. Hun er bare positiv og sprer energi og insperasjon på bloggen sin. Hvorfor skal de bli kritisert for ting i fortiden, når de har tatt det til seg og blitt bedre. Jeg syntes ikke de gjør så store kritikerverdige ting lenger. Når det kommer til trening, ja, jeg syntes hun har et litt vel anstrengt forhold til trening, men akkurat nå syntes jeg hun ser kjempe flott ut - spesielt hvis man sammenligner med gamle bilder. Men hey, det er bedre enn å ikke trene og virker som om hun er opptatt å være sunn enn tynn nå. Så leste jeg at noen kritiserer at hun legger ut info om hva hun spiser og treningen. Nå har det seg sånn at fotballfrue er Norges mest leste blogg med 80 000 + lesere hver dag. Hvorfor endre på noe som funker? For Caroline som tilsynelatende har ønsket å bli kjendis, så er jo dette drømmen. Tjene godt, være inspirasjon for andre og kjendis. Helt til slutt, så syntes jeg at folk skal kunne diskutere alt fra bloggen, samme hvor mye drittslening det er. Vi gjør jo det med venninner, så hvorfor ikke på et forum? Jeg måtte bare få ut at jeg har gått fra å være anti-fotballfrue til å like å lese bloggen hennes - og faktisk bli glad av den. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6415 Skrevet 8. november 2013 Den siste posten hennes var så lang og så lite kommersiell at det ikke kan være noen tvil om at den kom rett fra hjertet. Hun fikk sikkert sjokk da hun leste den kommentaren; så mye at hun betrodde seg til moren sin. Hvorfor i all verden skulle hun heve seg over noe sånt? Når er det, etter ditt syn, så ille at det er berettiget å si fra? Jeg er riktignok glad jeg ikke er kjendis, men jeg er faktisk enda mer glad for at jeg ikke er denne "Hanne". For et patetisk menneske. Er det i det hele tatt noen av dere "FF-kritikere" som kan innrømme at den kommentaren går over streken? Vi "FF-tilbedere" blir hele tiden beskyldt for å liksom være så ekstreme og ensidige og blinde for feil. Jeg synes faktisk det er mye verre motsatt. At noen i det hele tatt kan få seg til å forsvare en slik kommentar sier litt. Jeg er kritisk til henne, men jeg syns ikke hun fortjener hets og usakligheter, og jeg kan lett si at det er over streken. Ikke alle som er kritiske til henne syns det er greit at folk kommenterer slike ting. Jeg liker ikke overforbruket hennes, og den materialistiske "lykken" hun fremmer, ei heller det at hun utnyttet folks naitivitet for å tjene penger (min mening, og den har jeg lov til å ha), men ting som angår hennes fødsel og barn, samt liknende ting, syns jeg man kan holde seg for god til å synse for mye om. Anonymous poster hash: 74f94...41a 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6416 Skrevet 8. november 2013 Hvor ble det av annonselinkene i det siste innlegget?? Anonymous poster hash: 2ef39...648 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6417 Skrevet 8. november 2013 Det er ikke en stelleveske, det er en designerveske /show off veske. Hvorfor er det en show off-veske bare fordi det er Louis Vuitton? Mener du at Kim Kardashian, Jessica Simspon, Naya Rivera og Oprah også er show offs da, bare fordi de bruker LV? Det går an å synes veska er fin, og kjøpe den, uten at poenget er å flashe penger. Anonymous poster hash: 94394...874 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6418 Skrevet 8. november 2013 Inspirerer ikke meg hvertfall, pga overforbruk. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6419 Skrevet 8. november 2013 Jeg er kritisk til henne, men jeg syns ikke hun fortjener hets og usakligheter, og jeg kan lett si at det er over streken. Ikke alle som er kritiske til henne syns det er greit at folk kommenterer slike ting. Jeg liker ikke overforbruket hennes, og den materialistiske "lykken" hun fremmer, ei heller det at hun utnyttet folks naitivitet for å tjene penger (min mening, og den har jeg lov til å ha), men ting som angår hennes fødsel og barn, samt liknende ting, syns jeg man kan holde seg for god til å synse for mye om.Anonymous poster hash: 74f94...41a Takk Og for ordens skyld: Jeg mener at det skal være lov å være kritisk. Og kjendiser bør også finne seg i mer omtale, f eks parodier som ikke er direkte ondskapsfulle. Men en del av kommentarene i denne tråden og i hennes kommentarfelt er så smålige og ondskapsfulle at jeg får fnatt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6420 Skrevet 8. november 2013 Den siste posten hennes var så lang og så lite kommersiell at det ikke kan være noen tvil om at den kom rett fra hjertet. Hun fikk sikkert sjokk da hun leste den kommentaren; så mye at hun betrodde seg til moren sin. Hvorfor i all verden skulle hun heve seg over noe sånt? Når er det, etter ditt syn, så ille at det er berettiget å si fra? Jeg er riktignok glad jeg ikke er kjendis, men jeg er faktisk enda mer glad for at jeg ikke er denne "Hanne". For et patetisk menneske. Er det i det hele tatt noen av dere "FF-kritikere" som kan innrømme at den kommentaren går over streken? Vi "FF-tilbedere" blir hele tiden beskyldt for å liksom være så ekstreme og ensidige og blinde for feil. Jeg synes faktisk det er mye verre motsatt. At noen i det hele tatt kan få seg til å forsvare en slik kommentar sier litt. Jeg sa aldri at jeg var enig i kommentaren hun fikk, jeg er enig i at den er ufin. Men hvorfor poster hun de kommentarene for så å bruke så mye tid og gi de mer oppmerksomhet? Hun er jo stort sett ivrig med å ikke godkjenne kommentarer så forstår ikke hvorfor hun slipper de der igjennom i utgangspunktet.. Anonymous poster hash: 6243e...d33 6
Fremhevede innlegg