AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6381 Skrevet 8. november 2013 Men MÅ man få penger av nav og ta permisjon om man får barn? Hun tjener jo veldig mye, så behovet er vel ikke der. Og da er det vel naturlig at hun lar være og gjør som hun vil med bloggen og jobben der. Men nå kan jeg INGENTING om sånt. Var bare en tanke. Anonymous poster hash: acffe...11a
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6382 Skrevet 8. november 2013 Rart det plutselig ikke ble noen måling likevel? Så koselig det hadde vært med lutefisk-oppskrift. Du gjør det så enkelt, med trinn-for-trinn forklaring! Hvordan gikk det forresten med målingen du skulle på denne uken? Spennende å følge med på. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 13:56 Så bra, da lurer jeg på om jeg skal gjøre det De ønsket ikke å foreta måling på meg likevel, ettersom jeg er såpass høy og slank og barnet ikke er stort. Så da får jeg bare krysse fingrene for at jeg ikke har mammas bekken, for hvis det er tilfelle blir det jo hastesnitt og det ønsker jeg ikke. De har notert alt i journalen min, så vi får se om de gjør noe når fødselen er i gang i stedet Som det ser ut nå blir det i hvert fall naturlig fødsel, og det er jeg glad for Reply Hanne says: November 8, 2013 at 14:06 That means there will be C-section, just like other readers predicted. I knew from the very beginning you were too posh to push. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 14:15 I dont understand why you think that, when this is the opposite of what I just wrote? Google translate gone bad? And excuse me, but too posh to push? What the h*ll does that mean? Like you know me? You obviously dont, because I am dying to have a normal birth, and that is what I am going to have. You should stop talking about other persons when you dont have a clue. ReplyAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Er det du reagerer mest på i sitatet over at det ikke ble noen måling allikevel? Hva med utsagnet til denne usmakelige Hanne? Fy søren, så mye dritt folk får til å klemme ut av seg i kommentarfeltet hennes. 'Too posh to push,' yikes. Google translate gone bad, indeed. 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6383 Skrevet 8. november 2013 På sett og vis så er Carolines livsstil nokså forventet. Hvis du forsaker det meste i livet for penger er det veldig normalt å søke etter store materielle "gevinster" som kan bevise nettopp dette. Nå går ikke hennes forsakelser ut over tid hjemme og med familie, men de utleverer jo privatlivet på en måte som få andre hadde gjort - selv under tvang/lokkemidler. Da er det også veldig naturlig å ønske å sette seg selv i en bås som svært vellykket/lykkelig på tross av hva hun forsaker. Dette går også inn under kognitiv dissonans. Naturligvis helt ulogisk hos mennesker uten slike banale behov men dette er et svært normalt reaksjonsmønster. Anonymous poster hash: 4d333...730 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6384 Skrevet 8. november 2013 Er det du reagerer mest på i sitatet over at det ikke ble noen måling allikevel? Hva med utsagnet til denne usmakelige Hanne? Fy søren, så mye dritt folk får til å klemme ut av seg i kommentarfeltet hennes. 'Too posh to push,' yikes. Google translate gone bad, indeed. Jeg skjønner ikke at hun lar slike kommentarer gå igjennom. Meget stygt Anonymous poster hash: 4d333...730 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6385 Skrevet 8. november 2013 LOL http://fotballfrue.blogg.no/1275985027_preweddingshoot.htmlAnonymous poster hash: 36b54...177 5
Gjest nejve Skrevet 8. november 2013 #6386 Skrevet 8. november 2013 Men MÅ man få penger av nav og ta permisjon om man får barn? Hun tjener jo veldig mye, så behovet er vel ikke der. Og da er det vel naturlig at hun lar være og gjør som hun vil med bloggen og jobben der. Men nå kan jeg INGENTING om sånt. Var bare en tanke. Anonymous poster hash: acffe...11a Dette har jeg også lurt på. Er ikke så oppdatert på reglene rundt dette. Må man motta penger fra NAV? Stiller ikke dette med permisjon og fødselspenger seg annerledes når man er selvstendig næringsdrivende?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6387 Skrevet 8. november 2013 Det er ikke en stelleveske, det er en designerveske /show off veske. Jeg er så lei denne "det-kommer-aldri-til-å-gå"-mentaliteten her inne Anonymous poster hash: 75669...9d1 6
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6388 Skrevet 8. november 2013 På sett og vis så er Carolines livsstil nokså forventet. Hvis du forsaker det meste i livet for penger er det veldig normalt å søke etter store materielle "gevinster" som kan bevise nettopp dette. Nå går ikke hennes forsakelser ut over tid hjemme og med familie, men de utleverer jo privatlivet på en måte som få andre hadde gjort - selv under tvang/lokkemidler. Da er det også veldig naturlig å ønske å sette seg selv i en bås som svært vellykket/lykkelig på tross av hva hun forsaker. Dette går også inn under kognitiv dissonans. Naturligvis helt ulogisk hos mennesker uten slike banale behov men dette er et svært normalt reaksjonsmønster. Anonymous poster hash: 4d333...730 Uten at jeg har noen psykologisk eller sosiologisk kompetanse, så er mitt legmannsinntrykk av henne at hun trives godt i offentlighetens søkelys. Det var jo hun som oppsøkte offentligheten i sin tid, først gjennom den mindre vellykkede jentepopgruppa hun var med i, og deretter lanserte hun seg som den norske WAG i den vg-videoen. Det var vel også der hun introduserte begrepet Fotballfrue? Og resten er, som de sier, historie. 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6389 Skrevet 8. november 2013 Permisjonen hennes starter på søndag, men det er kanskje ikke sånn at man MÅÅÅ ha tre uker perm før termin? At man strengt talt kan jobbe fram til man føder? Uansett er det jo ikke mulig å ha gradert permisjon de første seks ukene. Anonymous poster hash: 6058e...db5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6390 Skrevet 8. november 2013 LOL http://fotballfrue.blogg.no/1275985027_preweddingshoot.htmlAnonymous poster hash: 36b54...177 Fy fader for noen dårlige bilder :') Anonymous poster hash: 2ef39...648 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6391 Skrevet 8. november 2013 Hvordan tillater du deg å skrive idiot til fremmede folk? Slemt gjort! Jo hun elsker å skryte av at alt er så smått meg henne, t.o.m babyen i magen er liten. Så derfor ble jeg sjokkert. En baby på 3,5 kg er ikke liten, den er normal. En baby under 2 kg derimot og prematur født, den er liten. Lys og kjærlighet til deg på veien, smil og vær glad. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Du ser bare det du vil se. PS: Det var jeg som kalte deg idiot og det står jeg for. Du er en idiot. Anonymous poster hash: 686b2...36c 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6392 Skrevet 8. november 2013 Babyen er ikke stor Ja det er vel det hun har trent og jobber hardt for også. At hun kan skrive slikt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Stusser litt på hvordan hun vet at babyen ikke er stor. Målinger som gjøres på UL kan jo ikke stoles påAnonymous poster hash: 2f7bd...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6393 Skrevet 8. november 2013 Rart det plutselig ikke ble noen måling likevel? Så koselig det hadde vært med lutefisk-oppskrift. Du gjør det så enkelt, med trinn-for-trinn forklaring! Hvordan gikk det forresten med målingen du skulle på denne uken? Spennende å følge med på. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 13:56 Så bra, da lurer jeg på om jeg skal gjøre det De ønsket ikke å foreta måling på meg likevel, ettersom jeg er såpass høy og slank og barnet ikke er stort. Så da får jeg bare krysse fingrene for at jeg ikke har mammas bekken, for hvis det er tilfelle blir det jo hastesnitt og det ønsker jeg ikke. De har notert alt i journalen min, så vi får se om de gjør noe når fødselen er i gang i stedet Som det ser ut nå blir det i hvert fall naturlig fødsel, og det er jeg glad for Reply Hanne says: November 8, 2013 at 14:06 That means there will be C-section, just like other readers predicted. I knew from the very beginning you were too posh to push. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 14:15 I dont understand why you think that, when this is the opposite of what I just wrote? Google translate gone bad? And excuse me, but too posh to push? What the h*ll does that mean? Like you know me? You obviously dont, because I am dying to have a normal birth, and that is what I am going to have. You should stop talking about other persons when you dont have a clue. ReplyAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Er det ikke forbudt å klippe og lime innhold fra den bloggen her inne? Anonymous poster hash: 75669...9d1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6394 Skrevet 8. november 2013 Du ser bare det du vil se. PS: Det var jeg som kalte deg idiot og det står jeg for. Du er en idiot. Anonymous poster hash: 686b2...36c Håper en moderator ser denne, for personangrep er ikke lov her inne!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6395 Skrevet 8. november 2013 LOL http://fotballfrue.blogg.no/1275985027_preweddingshoot.htmlAnonymous poster hash: 36b54...177 Twilight aktig, litt søte da Anonymous poster hash: acffe...11a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6396 Skrevet 8. november 2013 Jeg kan ikke forstå hvordan det er å dele så mye med så mange mennesker som det FF gjør. Jeg ser for meg at når jeg skal bli mor for første gang, så er det veldig personlig. Noe jeg kun vil dele med nære og kjære. Jeg vil ikke ha behov for å dele alt mulig rart med mine 600 "venner" på facebook. Tenk så mange hun deler det med. Det fører til at hun får smake sin egen medisin. Kommentarfeltet hennes er så latterlig for tiden. ALLE skal gi tips og ditten og datten. Selv om ekteparet ikke er de skarpeste knivene i skuffen, så tror jeg de fleste vet at de blir gode foreldre. Selv om alt er sponset, selv om klesskapet er upraktisk, selv om alt det prinsessefargede barneutstyret kan bli møkkete, selv om FF mest sannsynlig kommer til å dælje borti LV veska på vogna, selv om hun stryker babyklær... og slik fortsetter det. Det er ikke måte på hva folk skal anbefale og fraråde. FF takker for tips, bekrefter at de vet det fra før av, eller at de vil få lov til å teste ut ting selv. Hun må jo bare regne med at det blir hylekor i kommentarfeltet når hun deler så mye. Jeg kunne ALDRI gjort det samme selv. Samme hvor mye jeg hadde fått betalt. Mitt forhåpentligvis kommende barn er mitt privatliv. Tenk så mye utstyr hun har til ugla si som bare er sponset.. I mine øyne ligger det ikke mye kjærlighet i det.Anonymous poster hash: 69561...8d6 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6397 Skrevet 8. november 2013 Helt enig du siste her. Ville heller aldri skrevet om sjekke bekken, hva jeg spiser, hvor mye og ofte jeg trener. Osv. Det er skryt på høyeste nivå, og en dag kan hun angre hvorfor hun deler alt med leserene sine. Har vi ikke også fått lese om pms`n hennes? Det blir for mye. Jeg leser en interiørblogg som ikke har blogget på snart 3 mnd. Hun ble mamma i august og siden ikke blogger. Ingen som hyler utenfor huset henens og krever blogginnlegg. Tror Fruen det vil skje hvis hun tar 6 uker bloggfri og er i permisjon?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
Djungelvrål Skrevet 8. november 2013 #6398 Skrevet 8. november 2013 Stusser litt på hvordan hun vet at babyen ikke er stor. Målinger som gjøres på UL kan jo ikke stoles påAnonymous poster hash: 2f7bd...d7e Syns du virkelig det ser ut som om hun har en 4-5 kilos baby inni den lille kroppen sin? Den ungen er ikke over 3 kg, det er helt sikkert. Så moderat som hun har spist og så mye som hun har trent så sier det seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6399 Skrevet 8. november 2013 Nå snakker jeg kun for meg selv: Jeg opplevde at jeg levde i min lille private boble/sfære med en nyfødt i hus Ting flyr liksom forbi, og det er så mye som før var viktig, som totalt blir lagt bort. Det er en slags "rus" og dagene går i ett. Jeg tenkte aldri på jobben min, selv om jeg på forhånd synes det var merkelig å ikke skulle ha fullt fokus på det jeg var så opptatt av tidligere. Jeg håper inderlig at dette også gjelder den nye familien i Siljan. Det er lov å "drite" i blogginnlegg på noen dager. Ta bilder for eget fotoalbum, ikke for at internett skal få sitt. Ingen lesere kommer til å forsvinne, alle har forståelse for at man velger å legge bort jobben for en liten periode når en baby kommer. Anonymous poster hash: 6058e...db5 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6400 Skrevet 8. november 2013 Håper en moderator ser denne, for personangrep er ikke lov her inne!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 omg Anonymous poster hash: 2ef39...648 1
Fremhevede innlegg