Gjest vilma2000 Skrevet 8. november 2013 #6361 Skrevet 8. november 2013 Hvis dere ser på bildene fra rommet på instagram har hun lagt ut slutten av navnrekken og der ser man at navnet ender på A. NELIA. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6362 Skrevet 8. november 2013 Jeg synes alltid det ser å dumt ut når hun skyter hånden opp i luften på den måten. Så vanvittig oppstilt! Anonymous poster hash: 2ef39...648 6
Gjest vilma2000 Skrevet 8. november 2013 #6363 Skrevet 8. november 2013 På bildet hun viser frem de nye gardinene.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6364 Skrevet 8. november 2013 men ærlig talt, hadde du trodd at etsy la ut bestillingen din offentlig? Anonymous poster hash: 9606d...707 Tror ikke etsy i seg selv legger ut bestillingene som blir gjort. Det som skjer er vel at en kunde spesialbestiller en vare, og så snart denne er ferdiglaget, legger selgeren den ut som en ny vare i butikken, merket med kjøpers navn. Pleier ofte å stå "custom order reserved for xxx" eller lignende. Tror det er ganske vanlig. Anonymous poster hash: bf25d...c06 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6365 Skrevet 8. november 2013 Angående mobbing. Hva med Jon Brungodt som pariodierer Toralv Maurstad? Og alle andre som blir parodiert. Mener dere det er mobbing? Kristian Valen er jo kjempegod på dette og de blir aldri snakket om, mens hylekoret her i Fotballtråden mener dette er mobbetråd. Men det er forskjell på Caroline og Fotballfruen. Det har hun sagt selv, så den ekte Caroline får ingen bli godt kjent med, hun kan være en helt annet person privat enn de oppstyla bildene hun viser på bloggen. Og det er jo god butikk for henne. Hun kjører på og pengene ruller jo inn når 100 000 må innom bloggen hver dag. Anonymous poster hash: cf5ef...056 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6366 Skrevet 8. november 2013 fotballfrue: "Men, jeg har jo ikke sagt at jeg skal kutte ut treningen? Er du gal Skal trene frem til termin og lenger enn det om jeg kan Du må jo se hva jeg skriver i innlegget Det er kun løpingen jeg kutter ut." puh. Enda godt å høre Anonymous poster hash: 2ef39...648 12
Gjest nejve Skrevet 8. november 2013 #6367 Skrevet 8. november 2013 fotballfrue: "Men, jeg har jo ikke sagt at jeg skal kutte ut treningen? Er du gal Skal trene frem til termin og lenger enn det om jeg kan Du må jo se hva jeg skriver i innlegget Det er kun løpingen jeg kutter ut." puh. Enda godt å høre Anonymous poster hash: 2ef39...648 JAH, er du GAL!!!?! :pPpPpPpppp
signerd Skrevet 8. november 2013 #6368 Skrevet 8. november 2013 (endret) fotballfrue: "Men, jeg har jo ikke sagt at jeg skal kutte ut treningen? Er du gal Skal trene frem til termin og lenger enn det om jeg kan Du må jo se hva jeg skriver i innlegget Det er kun løpingen jeg kutter ut." puh. Enda godt å høre Anonymous poster hash: 2ef39...648 "Og lenger enn det om jeg kan" Hmm. blir vel noen markløft og utfall på fødestuen da? (og siden det er så mange nærtagende mennesker her inne på KG, så føler jeg for å presisere at det var en spøk;)) Endret 8. november 2013 av signerd 14
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6369 Skrevet 8. november 2013 Haha, syns jeg ser henne ta markløft mellom riene Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
Bloggleseren Skrevet 8. november 2013 #6370 Skrevet 8. november 2013 Angående mobbing. Hva med Jon Brungodt som pariodierer Toralv Maurstad? Og alle andre som blir parodiert. Mener dere det er mobbing? Kristian Valen er jo kjempegod på dette og de blir aldri snakket om, mens hylekoret her i Fotballtråden mener dette er mobbetråd. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Men dette er jo ingen paroditråd? Mener du at det som skrives her er parodi? Hvor er humoren i så fall? (Til sammenligning: Avsporingstråden om KA er en paroditråd.) 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6371 Skrevet 8. november 2013 Rart det plutselig ikke ble noen måling likevel? Så koselig det hadde vært med lutefisk-oppskrift. Du gjør det så enkelt, med trinn-for-trinn forklaring! Hvordan gikk det forresten med målingen du skulle på denne uken? Spennende å følge med på. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 13:56 Så bra, da lurer jeg på om jeg skal gjøre det De ønsket ikke å foreta måling på meg likevel, ettersom jeg er såpass høy og slank og barnet ikke er stort. Så da får jeg bare krysse fingrene for at jeg ikke har mammas bekken, for hvis det er tilfelle blir det jo hastesnitt og det ønsker jeg ikke. De har notert alt i journalen min, så vi får se om de gjør noe når fødselen er i gang i stedet Som det ser ut nå blir det i hvert fall naturlig fødsel, og det er jeg glad for Reply Hanne says: November 8, 2013 at 14:06 That means there will be C-section, just like other readers predicted. I knew from the very beginning you were too posh to push. Reply Fotballfrue says: November 8, 2013 at 14:15 I dont understand why you think that, when this is the opposite of what I just wrote? Google translate gone bad? And excuse me, but too posh to push? What the h*ll does that mean? Like you know me? You obviously dont, because I am dying to have a normal birth, and that is what I am going to have. You should stop talking about other persons when you dont have a clue. ReplyAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6372 Skrevet 8. november 2013 Får vondt av henne jeg. Det er jo ganske tydelig at hun har et problematisk forhold til kropp og mat, og hun har jo sagt at hu slet med det før. Jeg tror ikke dette er problemer som hører fortiden til, men så lenge det bare har vært henne har det jo gått greit, men nå har hun jo babyen å tenke på også. Hun har lite kontroll over kroppen sin og nå har hun, sikkert med tungt hjerte, vært nødt til å legge løpinga på hylla. Det er nok med blandede følelser hun ser kroppen vokse, og hun tviholder jo på det lille av kontroll hun har igjen, som kosthold og den treningen hun fortsatt kan gjøre. At hun har sagt LENGE at hun er veldig klar for at babyen kommer nå, på tross av at det er lenge til termin, gjør at jeg tror hun ikke føler seg helt komfortabel med å ikke ha full kontroll over kroppen sin. Syns ikke folk skal dømme henne så hardt jeg, det er tydelig at hun sliter og at hun gjør så godt hun kan. Hun sier jo også at Fotballfrue og Caroline ikke er identiske og hun har ingen plikt til å dele tankene og problemene sine med andre. Hun får nok ekstra oppfølging av lege/jordmor. Anonymous poster hash: f5526...422 14
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6373 Skrevet 8. november 2013 Babyen er ikke stor Ja det er vel det hun har trent og jobber hardt for også. At hun kan skrive slikt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6374 Skrevet 8. november 2013 Babyen er ikke stor Ja det er vel det hun har trent og jobber hardt for også. At hun kan skrive slikt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Idiot!! Babyen er ikke STOR, som i FOR STOR FOR BEKKENET HENNES! Tipper ungen blir helt average, ca 3,5 kg. Anonymous poster hash: 686b2...36c 8
loffen Skrevet 8. november 2013 #6375 Skrevet 8. november 2013 Loffen, hvordan skal du overleve uten annonsesøndag og favorittene i 9 uker fremover? Hæ? Meg? Jeg leser da ikke der hele tiden? Hva mener du?? Tok du bare et tilfeldig nick her inne som ikke er anonym eller? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6376 Skrevet 8. november 2013 Idiot!! Babyen er ikke STOR, som i FOR STOR FOR BEKKENET HENNES! Tipper ungen blir helt average, ca 3,5 kg. Anonymous poster hash: 686b2...36c Hvordan tillater du deg å skrive idiot til fremmede folk? Slemt gjort! Jo hun elsker å skryte av at alt er så smått meg henne, t.o.m babyen i magen er liten. Så derfor ble jeg sjokkert. En baby på 3,5 kg er ikke liten, den er normal. En baby under 2 kg derimot og prematur født, den er liten. Lys og kjærlighet til deg på veien, smil og vær glad. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6377 Skrevet 8. november 2013 Det er ikke bra at fosteret er for stort heller, men dersom man får en jente på 3-3,5 kg gir man henne et godt utgangspunkt i livet. Moren min trente som en tulling under hele graviditeten og satt på jobb da vannet gikk - hun måtte ta taxi opp til sykehuset alene før pappa kunne komme fra jobb. Jeg var ute på 4 timer, som førstefødt. Hun syklet forøvrig 5 mil tre dager før fødselen på en sykkel uten gir og med mange motbakker. Hun spiste derimot som en hest og har vært normalvektig hele livet. Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6378 Skrevet 8. november 2013 Hvordan tillater du deg å skrive idiot til fremmede folk? Slemt gjort! Lys og kjærlighet til deg på veien, smil og vær glad. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Vel, "idiot" er er en smule mer hyggelig enn å indirekte skrive at noen bevisst velger å maltraktere ungen sin fordi de vistnok driter i alt og bare vil være tynn... Det er noen fæle påstander og beskyldninger du kommer med. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 9
Djungelvrål Skrevet 8. november 2013 #6379 Skrevet 8. november 2013 Synes det er så bra når hun kverulerer med de som kommenterer veska som henger på vogna jeg. Hallo! Vi har hatt baby før, opptil flere ganger. Vi VET at det ikke vil funke å henge stelleveska der! Men for all del, ikke ta til deg noe. *oppgitt*Anonymous poster hash: 5cfa4...0a4 Det er ikke en stelleveske, det er en designerveske /show off veske. 7
Djungelvrål Skrevet 8. november 2013 #6380 Skrevet 8. november 2013 Ikke sånn jeg mente. Dersom du skal ha permisjonspenger fra NAV, så MÅ mor ta fri 3 uker før, og 6 uker etter fødsel. Hun skal ha gradert permisjon. Så jeg bare lurte på om kanskje kommentar-svaring var en del av bloggen som ble "permitert". Siden det nå er 3 uker til termin, så er det jo "naturlig" om endringene i bloggen starter i dag. Jeg har aldri krevd at hun skal blogge 3 ganger om dagen. Synes det til og med er mye når hun ikke er gravid/mamma. :-) Anonymous poster hash: 7db15...8f6 Klart hun kommer til å ha 3 innlegg om dagen når hun er nybakt mamma, hun skal jo selge produkter. Hun lever med helt andre regler enn oss dødelige hun vet du.
Fremhevede innlegg