AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6281 Skrevet 7. november 2013 Her skriver han i det minste om noe som ER dritviktig! mhm! Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6282 Skrevet 7. november 2013 Fy faen så fritidsproblemer LK må ha som først bruker timevis på diskusjonen, fo deretter å bruke timevis på et totalt uibteressant blogginnlegg som jeg tipper 99% av de som har vært innom der gjorde som meg - leste de 3 første avsnittene for så å gi opp og ikke orke mer...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 De som bruker masse tid og energi på innlegg de ikke er interessert i, skrevet av folk de avskyr, må da virkelig ha mer fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6283 Skrevet 7. november 2013 De som bruker masse tid og energi på innlegg de ikke er interessert i, skrevet av folk de avskyr, må da virkelig ha mer fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Jeg synes temaet er interessant, men jeg sier at måten han skrev det på var tåpelig. Meget stor forskjell på det. Nå kan jeg ikke snakke for de andre, men det er i hvert fall mitt syn. Anonymous poster hash: 7db15...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6284 Skrevet 7. november 2013 Så utrolig trist å skaffe klær og utstyr til ungen sin med utgangspunkt i hva man kan karre til seg gratis. Går ikke helt overens med "ååh alt er så idyllisk"-stilen hun har kjørt i hele graviditeten. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 6
Gjest Magdalene Skrevet 7. november 2013 #6285 Skrevet 7. november 2013 Kom som et stort sjokk at vognen var sponset 12
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6286 Skrevet 7. november 2013 Så utrolig trist å skaffe klær og utstyr til ungen sin med utgangspunkt i hva man kan karre til seg gratis. Går ikke helt overens med "ååh alt er så idyllisk"-stilen hun har kjørt i hele graviditeten. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Hvorfor er det trist å få noe gratis? De fleste ville valgt det om de kunne. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6287 Skrevet 7. november 2013 Hvorfor er det trist å få noe gratis? De fleste ville valgt det om de kunne. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Å få _NOE_ gratis? ... Absolutt alt er jo sponset. Og ja, det er litt trist på den måten at man velger bort det å kunne kose seg med å gi noe til barnet sitt med det å tjene penger på ungen istedet for. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6288 Skrevet 7. november 2013 Jeg ser at norsken på det siste innlegget mitt ble noe rævdårlig. Beklager. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6289 Skrevet 7. november 2013 Å få _NOE_ gratis? ... Absolutt alt er jo sponset. Og ja, det er litt trist på den måten at man velger bort det å kunne kose seg med å gi noe til barnet sitt med det å tjene penger på ungen istedet for. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Jeg klarer virkelig ikke å se hvordan det er trist. Dette er jo ting hun vil ha og velger helt selv. Tror ikke hun koser seg noe mindre enn hun ville om hun hadde kjøpt det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6290 Skrevet 7. november 2013 Jeg klarer virkelig ikke å se hvordan det er trist. Dette er jo ting hun vil ha og velger helt selv. Tror ikke hun koser seg noe mindre enn hun ville om hun hadde kjøpt det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Jepp. Alltid like kos å skaffe babyting som man må huske å lage lange innlegg om i etterkant, hvor man må huske å få med all mulig informasjon slik at det blir en fullverdig reklame. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6291 Skrevet 7. november 2013 Hun kan velge og vrake i ting, ingenting galt i det. Og i hvert fall ikke trist. Det er adskillig mer trist å ikke ha råd til det man trenger. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6292 Skrevet 7. november 2013 Hun kan velge og vrake i ting, ingenting galt i det. Og i hvert fall ikke trist. Det er adskillig mer trist å ikke ha råd til det man trenger. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Merkelig sammelikning da FF ikke betaler for noe som helst. Og vi kan vel med ganske stor sikkerhet påstå at fortjeneste har hatt en del å si på div utstyr som er valgt. (Den som påstår noe annet er rett og slett naiv. Hallo.. ) Med andre ord er mange valg kjøpt og betalt. At griskhet påvirker hva man ønsker å gi til barnet sitt er ganske trist. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6293 Skrevet 7. november 2013 Jepp. Alltid like kos å skaffe babyting som man må huske å lage lange innlegg om i etterkant, hvor man må huske å få med all mulig informasjon slik at det blir en fullverdig reklame. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Høres virkelig ikke trist ut. Anonymous poster hash: dc3ea...576 2
Deanna Skrevet 7. november 2013 #6294 Skrevet 7. november 2013 (endret) Har du sett +size modeller? Det er normalvektige modeller som er +size. Skjønner du hvor jeg vil? Man bruker slanke modeller overalt, fordi ting ser mer flatterende på slanke modeller i følge moteverdenen. Men FF har jo en veldig fin gravidmage hun da, og folk er forskjellige. Noen har bare en liten gravidmage Anonymous poster hash: 216b9...370 Hva har dette med plus size å gjøre? Jeg vet godt hvordan moteindustrien funker, men jeg kan bare ikke se for meg at mange kjenner seg igjen i FF. Hvis hun hadde vist frem magen slik den faktisk er - kanskje. Poenget er ikke om FF har liten eller fin mage, det kunne ikke brydd meg mindre, men akkurat i denne sammenhengen er det noe jeg ikke hadde valgt å gjøre. Vi får se, tviler på at så mange av fansen hennes er gravid(e), så i motsetning til dagboka tror jeg ikke kolleksjonen kommer til å selge veldig bra. Endret 7. november 2013 av Deanna
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6295 Skrevet 7. november 2013 Høres virkelig ikke trist ut. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Aldri trist å bruke den ufødte ungen sin som inntektskilde, nei. Lol Anonymous poster hash: 99d50...ca5 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6296 Skrevet 7. november 2013 Noen her som har møtt/sett frua irl? Nysgjerrig på om hun er lik seg, hyggelig, stuck ups osv Anonymous poster hash: f5526...422 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6297 Skrevet 7. november 2013 Høres mer ut som misunnelse eller noe annet. Hva nå? Blir FF automatisk en dårlig mor fordi hun får ting også nå? Denne galskapen og agressiviteten mot denne kvinnen vil ingen ende ta. Hva med å konsentrere seg om sine egne ting istedet for å konstant la seg irritere av en kvinne man ikke engang liker. Det er win/win situasjon. Fotballfrue får produkter, de får PR. Det er ren business, og det skulle tatt seg ut om hun skulle takket nei fordi noen hun ikke kjenner misliker det. Hva gjør vel det? Hva slags forskjell gjør det for dere at hun får ting sponset? Janteloven lever i beste velgående. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 6
Bloggleseren Skrevet 7. november 2013 #6298 Skrevet 7. november 2013 Med andre ord er mange valg kjøpt og betalt. At griskhet påvirker hva man ønsker å gi til barnet sitt er ganske trist. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Tipper det foregår motsatt - altså at hun plukker ut noe hun virkelig liker og deretter tilbyr seg å reklamere for det mot sponsing. Med den leserkretsen hun har, er det sikkert mange som slår til på det. Spesielt trist blir det ikke. Hun og mannen er kremmersjeler, det er det ingen tvil om, men det er ikke akkurat noen dødssynd. Som noen andre sa over her, så tviler jeg på at det er så mange som hadde takket nei til en kjempefin gratis barnevogn. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6299 Skrevet 7. november 2013 Aldri trist å bruke den ufødte ungen sin som inntektskilde, nei. Lol Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Oh my god.. Er det mulig å synke så lavt. Uansett: vogna var nydelig! Anonymous poster hash: 216b9...370 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6300 Skrevet 7. november 2013 Høres mer ut som misunnelse eller noe annet. Hva nå? Blir FF automatisk en dårlig mor fordi hun får ting også nå? Denne galskapen og agressiviteten mot denne kvinnen vil ingen ende ta. Hva med å konsentrere seg om sine egne ting istedet for å konstant la seg irritere av en kvinne man ikke engang liker. Det er win/win situasjon. Fotballfrue får produkter, de får PR. Det er ren business, og det skulle tatt seg ut om hun skulle takket nei fordi noen hun ikke kjenner misliker det. Hva gjør vel det? Hva slags forskjell gjør det for dere at hun får ting sponset? Janteloven lever i beste velgående. Anonymous poster hash: d1ced...5cd "Det er ren business" <------ !! Hallo? At det å "bygge rede" blir til ren business er trist. Sier da vel for F ikke noe om at hun blir en dårlig mor. Men jeg tror heller hun ikke vil blir en bra mor på grunnlag av materielle goder selv om en stor andel av fjortisene ser ut til å tro det. "Åååh, DIORSMOKK du blir jo bare en SÅ bra mamma" Hva i alle dager har jantelov med det å gjøre? Og sjalusi?? Det sjalusikortet er beyond oppbrukt nå. Denne tråden spør i utgangspunktet om hvilke verdier rosabloggere som FF gir oss. Vel, verdier som penger, penger, penger og penger er ikke akkurat noe å juble for. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 7
Fremhevede innlegg