Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøss! I dag har Fotballfrue, etter hennes egne ord, lagt sin egen smak til side da hun lagde kjoleinnlegg :) Passet meg perfekt, endelig kan jeg lese et av hennes "mote"-innlegg uten å bli flau over hvor harry klærne hun viser frem er. Kunne faktisk tenkt meg et par av kjolene selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne er det ulovlig i å spekulere i det åpenbare, men alle de siste uttalelsene beviser det de fleste vet/hinter om. Om det noen gang skulle vært noen tvil.

Anonymous poster hash: 4d333...730

Hva betyr det, egentlig - "ulovlig"? Er det slik at hvis man diskuterer med noen, så sier man dermed at meningene deres er "ulovlig"? Er det kun når meningene dine får stå uimotsagt, at du føler du får "lov" å uttale deg?

Vet du ikke at demokratiet hviler på fri debatt og meningsdannelse, og at debatt er et er et sunnhetstegn i et samfunn? Synes der er altfor mange her inne som furter med en gang de blir motsagt. Akkurat som om det er en menneskerett å få stå uimotsagt. Hvis man ikke liker nettdebatt, så får man rett og slett avstå fra nettdebatt.

Og hva er det de fleste vet/hinter om?

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at en mamma-kolleksjon (som tross alt har fokus på magen), noe hun selv innrømmer, ikke vises på samme måte på modellen. Når modellen knapt har mage er det umulig å se for seg hvordan plaggene vil se ut på gravide som har mer mage. Halve greia med en mammakolleksjon er jo at klærne skal være tilpasset magen som gravid, da blir det (i mine øyne) helt merkelig å ikke tilpasse modellen(e) etter det.

Poenget mitt var bare at det samme gjelder vanlige klær. Når jeg ser en modell i størrelse 32, så gir ikke det meg noen god pekepinn om hvordan de klærne vil se ut på meg, men jeg må leve med det likevel, fordi sylslanke modeller brukes overalt. Er ikke så rart at det også gjelder mammaklær, selv om det da er mer fokus på magen.

Det er heller ikke helt uvanlig at klær spesialsys til modeller og dermed ikke vises frem i de størrelsene vi får se i butikken. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men det er sånn. Og dette er ikke noe CBE har funnet på eller bestemt. I alle tilfelle er det Tailor Heaven man må klage på.

Skrevet (endret)

Poenget mitt var bare at det samme gjelder vanlige klær. Når jeg ser en modell i størrelse 32, så gir ikke det meg noen god pekepinn om hvordan de klærne vil se ut på meg, men jeg må leve med det likevel, fordi sylslanke modeller brukes overalt. Er ikke så rart at det også gjelder mammaklær, selv om det da er mer fokus på magen.

Det er heller ikke helt uvanlig at klær spesialsys til modeller og dermed ikke vises frem i de størrelsene vi får se i butikken. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, men det er sånn. Og dette er ikke noe CBE har funnet på eller bestemt. I alle tilfelle er det Tailor Heaven man må klage på.

Poenget mitt er at det er forskjell på en mamma-kolleksjon og vanlige klær. Mamma-kolleksjonen skal jo helst vise at man er gravid på en flatterende måte, og det vises nesten ikke. I tillegg sier modellen selv at disse størrelsene ikke finnes? Samtidig argumenterer hun med at ikke-gravide også kan bruke noen av klærne. Bottom line er vel at jeg synes målgruppen blir veldig utydelig og at både hun og Tailor Heaven burde tenkt litt smalere når det gjelder målgruppe - det er ganske grunnleggende markedsføring.

Endret av Deanna
  • Liker 5
Skrevet

Haha, har ikke sett Ridder-LK på twitter før nå. Den kontoen er på kanten, ass! Men jeg flirte likevel godt. Tar LK utrolig på kornet. Lurer på hva LK tenker om det... Jeg hadde blitt helt fra meg om noen hadde gjort noe slikt mot meg, og ville absolutt ha tatt hintet og ligget lavt i terrenget. Må være rart å være hele Norges hatobjekt.

Skrevet

Vet du hva en kroning betyr? Kronprinsessen har ikke blitt kronet, det betyr at hun er først i rekken til å bli kronet når kongen og dronningen trer av.

Anonymous poster hash: f50ea...ad4

Hehe, jeg er meget godt klar over hva en kroning er ja, jeg skrev vel ikke at Mette Marit har blitt kronet? Poenget er at alle vet hva som er forskjellen mellom Mette Marit og Märtha. Selv femåringen min vet dette.

• Liker 2
Skrevet

Poenget mitt er at det er forskjell på en mamma-kolleksjon og vanlige klær. Mamma-kolleksjonen skal jo helst vise at man er gravid på en flatterende måte, og det vises nesten ikke. I tillegg sier modellen selv at disse størrelsene ikke finnes? Samtidig argumenterer hun med at ikke-gravide også kan bruke noen av klærne. Bottom line er vel at jeg synes målgruppen blir veldig utydelig og at både hun og Tailor Heaven burde tenkt litt smalere når det gjelder målgruppe - det er ganske grunnleggende markedsføring.

Slike kolleksjoner selger som regel dårlig; kvinner identifiserer seg dårlig med damer som er svært tynne eller unormalt vakre. Jeg prøvde å finne lenke til saken, uten hell.

I tillegg er dette klær som produseres i Norge, av nordmenn. Til de prisene der sier det seg selv at stoffet er av svært billig kvalitet. Det ser du forsåvidt på bildene også.

• Liker 1
Skrevet

Slike kolleksjoner selger som regel dårlig; kvinner identifiserer seg dårlig med damer som er svært tynne eller unormalt vakre. Jeg prøvde å finne lenke til saken, uten hell.

I tillegg er dette klær som produseres i Norge, av nordmenn. Til de prisene der sier det seg selv at stoffet er av svært billig kvalitet. Det ser du forsåvidt på bildene også.

F.eks denne? :)http://www.side2.no/mote/article3579008.ece

Skrevet

I alle dager.. dette var veldig mange skjermdump på veldig kort tid. Hadde vært mer interessant om han hadde skrevet det mer vitenskapelig, men med en personlig vinkel. Føler ikke at jeg får noe ut av å lese en "debatt" på denne måten, der kun en persons syn kommer riktig frem. Godt det ikke er han som tjener penger via blogg i hvert fall :)

http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/#post

Anonymous poster hash: 7db15...8f6
  • Liker 2
Skrevet

Jupp, uten at jeg vil sammenligne FF med the Miranda Kerr akkurat.. Hun er ikke så godt likt blant kvinner flest og det er nå en gang en syltynn kropp hun er kjent for, resten av utseende photoshoppes jo i hjel.

Tailor Heaven syr klær som passer best til ungdomsskoleball osv, de fleste klarer å sy det der selv om man bare har tid til å sette seg ned. Men stoffet ser veldig billig ut. Og så korte plagg da, skulle tro man var på vei til fest i selveste Spydeberg eller Jessheim.

• Liker 7
Skrevet

Jøss! I dag har Fotballfrue, etter hennes egne ord, lagt sin egen smak til side da hun lagde kjoleinnlegg :) Passet meg perfekt, endelig kan jeg lese et av hennes "mote"-innlegg uten å bli flau over hvor harry klærne hun viser frem er. Kunne faktisk tenkt meg et par av kjolene selv :)

Så supert når du først er pålagt å lese denne bloggen at du endelig slipper å bli flau. :hug:

Haha, har ikke sett Ridder-LK på twitter før nå. Den kontoen er på kanten, ass! Men jeg flirte likevel godt. Tar LK utrolig på kornet. Lurer på hva LK tenker om det... Jeg hadde blitt helt fra meg om noen hadde gjort noe slikt mot meg, og ville absolutt ha tatt hintet og ligget lavt i terrenget. Må være rart å være hele Norges hatobjekt.

Hele Norges? Eneste stedet jeg har hørt stort om fyren er her på KG.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 3
Skrevet

Har du sett +size modeller? Det er normalvektige modeller som er +size. Skjønner du hvor jeg vil? Man bruker slanke modeller overalt, fordi ting ser mer flatterende på slanke modeller i følge moteverdenen. Men FF har jo en veldig fin gravidmage hun da, og folk er forskjellige. Noen har bare en liten gravidmage :)

Anonymous poster hash: 216b9...370

Skrevet

I alle dager.. dette var veldig mange skjermdump på veldig kort tid. Hadde vært mer interessant om han hadde skrevet det mer vitenskapelig, men med en personlig vinkel. Føler ikke at jeg får noe ut av å lese en "debatt" på denne måten, der kun en persons syn kommer riktig frem. Godt det ikke er han som tjener penger via blogg i hvert fall :)

Jeg orket ikke å lese den saken, men det virker jo som om han tapte en diskusjon og nå skal han motbevise alt motdebattanten skrev. For nå har han fått gjort research. Litt sånn "se så teit han jeg diskuterte med var - han kan jo ikkeno"

Veldig merkelig innlegg.

Anonymous poster hash: e8705...ae5

• Liker 4
Skrevet

Hun er IKKE usminka i det hele tatt, man ser tydelig de opptegnede bryna og at hun har masse sminke rundt øynene. Hun viser ikke nærbilder av seg selv uansett hvor mye sminke hun har på seg, hun er redd leserene skal se kvisene hennes.

Har hun kviser??? :sjokkert:

Anonymous poster hash: f5526...422

Skrevet

Fy faen så fritidsproblemer LK må ha som først bruker timevis på diskusjonen, fo deretter å bruke timevis på et totalt uibteressant blogginnlegg som jeg tipper 99% av de som har vært innom der gjorde som meg - leste de 3 første avsnittene for så å gi opp og ikke orke mer...

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 10
Skrevet

Fy faen så fritidsproblemer LK må ha som først bruker timevis på diskusjonen, fo deretter å bruke timevis på et totalt uibteressant blogginnlegg som jeg tipper 99% av de som har vært innom der gjorde som meg - leste de 3 første avsnittene for så å gi opp og ikke orke mer...

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

LK som person/skribent/whatever er så uinteressant at jeg ikke engang gidder å klikke meg inn dit.

Anonymous poster hash: 405f9...569

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det blir hevdet ofte at mange her bør skaffe seg et liv, men det bør virkelig Lars-Kristian Eriksen også. Snakk om å ha fritidsproblemer!

-

Skjønner godt at hun kjøpte en annen stelleveske for den som fulgte med vogna var ikke noe fin. Litt upraktisk med de krokene, for hun kommer til å dunke knærna i stelleveska for hvert skritt hun tar i hurtig tempo, men hun finner vel ut av det.

Endret av Sol79
  • Liker 4
Skrevet

Ved første øyekast ser det veskeopphenget veldig upraktisk ut?
Ser for meg at vesken vil slå frem og tilbake når vognen er i bevegelsen.

Er det noen som har erfaringer med denne type oppheng av stellevesker på vogn? Hvordan fungerer det i praksis?:)

Anonymous poster hash: 2ef39...648
  • Liker 1
Skrevet

LK som person/skribent/whatever er så uinteressant at jeg ikke engang gidder å klikke meg inn dit.

Her skriver han i det minste om noe som ER dritviktig!

• Liker 5
Skrevet

Leste dette nå, og her er jeg faktisk helt enig med LK, og han har i alle fall forstått at vaksinasjon er veldig viktig. Bra å se at han har IQ.

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...