Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nelia/Nalia høres ut som navnet til en kattunge!

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Ja, jeg får litt Løvenes Konge-assosiasjoner. Jeg hadde aldri valgt det navnet selv, synes ikke det er hverken fint eller søtt eller kult. Men hvis det er navnet som er valgt så får hun et relativt unikt navn i det minste.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor babler dere om navnet Nelia?????? Fotballfruen har jo ikke skrevet at hun skal hete det????

Anonymous poster hash: 33d6c...430
Skrevet

Hvorfor babler dere om navnet Nelia?????? Fotballfruen har jo ikke skrevet at hun skal hete det????

Nei, men det må være lov å spekulere i navnevalg vel? Pluss at den Etsy-bestillingen skapte nytt liv i navnegjettingen.

• Liker 2
Skrevet

Ja nettopp: jeg er så deilig og perfekt bilder, enn fine mor-gravid med datter- bilder. Nei jeg har ikke ord. Fatter ikke at alle skal sponse denne wannbe superstjerne damen. Hva er hun flink til? Ikke synher hun, ikke spiller hun teater, er skuespiller er tv-stjerne. Jo, utgitt en glinset barbiebok, men med god hjelp av et forlag. Så tragisk at en skal bli superstjerne uten noen talenter.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 9
Skrevet

rettelse: synger...

Gjest vilma2000
Skrevet

Ja nettopp: jeg er så deilig og perfekt bilder, enn fine mor-gravid med datter- bilder. Nei jeg har ikke ord. Fatter ikke at alle skal sponse denne wannbe superstjerne damen. Hva er hun flink til? Ikke synher hun, ikke spiller hun teater, er skuespiller er tv-stjerne. Jo, utgitt en glinset barbiebok, men med god hjelp av et forlag. Så tragisk at en skal bli superstjerne uten noen talenter.

Hun er jo ikke akkurat en superstjerne... Det at hun har 100.000 lesere om dagen høres kanskje mye ut, men 100.000 av alle i Norge er jo faktisk ikke så mange. Det kan for oss på kg virke som at folk generelt er opptatt av henne, men det er jo pga denne tråden, ute i resten av verden er det sjeldent hun nevnes eller snakkes om. Sakene om henne på nett får få klikk og forsvinner relativt sjapt. Selv når hun kler seg naken.

• Liker 2
Skrevet

Nei, men det virker jo rart å bestille en vimpel i navnet Nelia hvis hun ikke skal hete det og de ikke skal ha en ny hund som skal hete det, hvem er liksom vimpelen til da?

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 7
Skrevet

Nei, men det virker jo rart å bestille en vimpel i navnet Nelia hvis hun ikke skal hete det og de ikke skal ha en ny hund som skal hete det, hvem er liksom vimpelen til da?

Vimpelen henger over stellebordet bare med bokstavene inn mot veggen. Tell antall flagg så ser du at det stemmer;) Liker navnet jeg!! Men lurer litt på hvordan det uttales da. Noen som vet? Er det Neeeelia med laaaang E, eller kort og bastant Nelia som i navnet Aliyah?

Anonymous poster hash: 36b54...177

Skrevet

Vimpelen henger over stellebordet bare med bokstavene inn mot veggen. Tell antall flagg så ser du at det stemmer;) Liker navnet jeg!! Men lurer litt på hvordan det uttales da. Noen som vet? Er det Neeeelia med laaaang E, eller kort og bastant Nelia som i navnet Aliyah?

Anonymous poster hash: 36b54...177

Jeg vet at det stemmer, det er det jeg prøvde å forklare til hun som ikke skjønner hvorfor vi vet det er Nelia. Hvis hun skal si navnet sånn som de uttaler det i Russland og Estland, er det trykk på l'en hvertfall.

Skrevet

rettelse: synger...

Hun har gitt ut en singel og vært med i en gruppe som heter SkyHeels ;)

Anonymous poster hash: 904de...586

• Liker 3
Skrevet

Det kan vel hende at bokstavene skal stave Linea og, da? :klo:

Anonymous poster hash: 222d6...46f
  • Liker 1
Skrevet

Når man kommer inn i en tråd hvor folk diskuterer noe, kan det ofte være lurt å bla seg litt bakover, da finner man gjerne forklaringen.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 5
Skrevet

Igjen... Det er en vimpelrekke.

• Liker 7
Skrevet

Så vidt jeg har forstått, er bokstavene i vimpelen i fast rekkefølge og kan ikke byttes om. Ser sånn ut i hvert fall.

• Liker 2
Skrevet

Ikke med mindre hun har bestilt flere vimpler som hun ikke har vist frem. Disse over stellebordet henger jo sammen, og er ikke noe hun har satt sammen selv etter levering.

Skrevet

Igjen... Det er en vimpelrekke.

Så vidt jeg har forstått, er bokstavene i vimpelen i fast rekkefølge og kan ikke byttes om. Ser sånn ut i hvert fall.

Heisann :)

Gjest vilma2000
Skrevet

Hvis navnet var Linea hadde hun ikke prommet det som et sjeldent navn. Linea/Linnea er jo et av de mest populære navnene om dagen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje dere blir lurt mht navnet? Et ikke noe verre enn å skrive mail til selger at "vet det står Nelia i bestillingen, men det korrekte er Aline"

Endret av Sobril
Skrevet

Hva med... Tjah... Aline, Elina, Linea... Dæven døtte, ser man det! Hvem hadde trodd at det fantes pene navn, med den kombinasjonen av bokstaver, og at fotballfrue, verdens mest forferdelige dame, skulle kunne finne på å døpe barnet sitt med et ekte navn *hakeslepp*.

Nydelig tråd, nydelige folk!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...