AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5381 Skrevet 27. oktober 2013 Denne kvinnen kan ikke gjøre noe som helst uten at det skal bli diskutert opp og ned. Vet ikke hvem seg synes mest synd på, Fotballfrue eller de som legger seg oppi absolutt alt. Ikke alle som klarer å respektere at et menneske trenger privatliv. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5382 Skrevet 27. oktober 2013 Denne kvinnen kan ikke gjøre noe som helst uten at det skal bli diskutert opp og ned. Vet ikke hvem seg synes mest synd på, Fotballfrue eller de som legger seg oppi absolutt alt. Ikke alle som klarer å respektere at et menneske trenger privatliv.Anonymous poster hash: d1ced...5cd Hun har da privatliv? Eller ligger det fotografer i buskene og spionerer på henne? Det som diskuteres er vel stort sett det hun legger ut for alle som vil å ta del i? Og litt det hun ikke vil skal diskuteres, f.eks. at hun jukser litt her og der. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5383 Skrevet 27. oktober 2013 Denne kvinnen kan ikke gjøre noe som helst uten at det skal bli diskutert opp og ned. Vet ikke hvem seg synes mest synd på, Fotballfrue eller de som legger seg oppi absolutt alt. Ikke alle som klarer å respektere at et menneske trenger privatliv. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Et privatliv hun tjener meget godt på å utlevere.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5384 Skrevet 27. oktober 2013 Denne kvinnen kan ikke gjøre noe som helst uten at det skal bli diskutert opp og ned. Vet ikke hvem seg synes mest synd på, Fotballfrue eller de som legger seg oppi absolutt alt. Ikke alle som klarer å respektere at et menneske trenger privatliv.Anonymous poster hash: d1ced...5cd Fotballfrue kan ikke det, men Caroline Berg Eriksen kan det nok. Er mye hun ikke deler, og det er jo både sunt og bra, for det som ikke blir delt, kan ei heller diskuteres. Så hun har privatliv, jo, vi bare vet ikke om de tingene hun ikke forteller - nettopp fordi de er private. Er forsåvidt enig i at mye blir diskutert opp og ned og i mente, og at det var unødvendig å prøve å finne ut av navnet på jenta (hvis det var tilfelle, og ikke tilfeldig) for så å poste det på facebook-siden. Ellers kan man jo undres om hvorfor nettopp hun får så mye kritikk. Mange vil si sjalusi, det er nok tilfelle for noen, men personlig er det mange bloggere jeg ville vært mer misunnelig på, dersom jeg skulle vært det (nå er ikke jeg en som misunner et glansbilde noen legger ut av seg på en blogg, eller facebook, for det er ikke virkelig, men dere skjønner kanskje hva jeg mener). Jeg _tror_ at hun tidligere har gitt inntrykk av å være lite ydmyk, og det er et inntrykk mange sitter igjen med. Hun gjør aldri feil. Så er det jo LK som oppfører seg direkte merkelig på sosiale medier, og dette slår negativt ut på FF. Anonymous poster hash: 74f94...41a 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5386 Skrevet 27. oktober 2013 Hahaha @ Steve Buscemi! Anonymous poster hash: 164f3...7f4 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5387 Skrevet 27. oktober 2013 Fant det ut nå, syns han ligner så på Steve Buscemi noen ganger Anonymous poster hash: 47b1b...65e Whaaat, Steve Buscemi er jo dritlekker i forhold til LK Anonymous poster hash: 864d0...f7b 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5388 Skrevet 27. oktober 2013 Nelia.. For et merkelig navn Hadde ikke trodd FF kom til å velge et sånt navn. Nelia Johanne da Hun har jo allerede avslørt at det er det er Nelia som er første navnet, siden hun slettet alle kommentarer om detAnonymous poster hash: 75ba2...454 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5389 Skrevet 27. oktober 2013 Nelia minner om en nelikk.? Synes forresten Lars Kristian bruker alt for mye hårgele. Anonymous poster hash: 91a7d...972 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5390 Skrevet 27. oktober 2013 sier litt om hvor gamle noen av disse som leser bloggen er, når slike kommentarer dukker opp: "Helt sykt igrunn at man må skatte på gaver .. Hvordan vet man verdien av det man får, og vi andre skatter jo hverken av julegaver eller bursdagsgaver.. utrolig kjedelig at om noen av dine venner ønsker å gi deg en gave til den lille så må du skatte av det.. Norge ass…. Anonymous poster hash: 6e1bc...242 32
Gjest pausemusikk Skrevet 27. oktober 2013 #5391 Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje jeg er komplett dum nå, MEN hvordan skal andre enn de som sender fotballfrue gaver og fotballfrue selv vite hva hun får tilsendt,verdi og hva hun beholder? Utenom det hun viser på bloggen under merking av at det er sponset el. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 27. oktober 2013 #5392 Skrevet 27. oktober 2013 sier litt om hvor gamle noen av disse som leser bloggen er, når slike kommentarer dukker opp: "Helt sykt igrunn at man må skatte på gaver .. Hvordan vet man verdien av det man får, og vi andre skatter jo hverken av julegaver eller bursdagsgaver.. utrolig kjedelig at om noen av dine venner ønsker å gi deg en gave til den lille så må du skatte av det.. Norge ass. Anonymous poster hash: 6e1bc...242 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5393 Skrevet 27. oktober 2013 Hun har da privatliv? Eller ligger det fotografer i buskene og spionerer på henne? Det som diskuteres er vel stort sett det hun legger ut for alle som vil å ta del i? Og litt det hun ikke vil skal diskuteres, f.eks. at hun jukser litt her og der.Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Hun påstår jo selv at det kommer biler opp til huset deres bare for å titte. Yeah right.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 4
eeyoree Skrevet 27. oktober 2013 #5394 Skrevet 27. oktober 2013 sier litt om hvor gamle noen av disse som leser bloggen er, når slike kommentarer dukker opp: "Helt sykt igrunn at man må skatte på gaver .. Hvordan vet man verdien av det man får, og vi andre skatter jo hverken av julegaver eller bursdagsgaver.. utrolig kjedelig at om noen av dine venner ønsker å gi deg en gave til den lille så må du skatte av det.. Norge ass…. Anonymous poster hash: 6e1bc...242 hahahahahah. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5395 Skrevet 27. oktober 2013 sier litt om hvor gamle noen av disse som leser bloggen er, når slike kommentarer dukker opp: "Helt sykt igrunn at man må skatte på gaver .. Hvordan vet man verdien av det man får, og vi andre skatter jo hverken av julegaver eller bursdagsgaver.. utrolig kjedelig at om noen av dine venner ønsker å gi deg en gave til den lille så må du skatte av det.. Norge ass…. Anonymous poster hash: 6e1bc...242 Men helt seriøst; sånn som jeg skulle egentlig skatta av et halssmykke i gull da jeg fikk det av min bestemor, men hvem er det egentlig som kan finne ut om jeg har fått det smykke av noen? Det er da ingen som vet at jeg har fått det og ikke skattet av det. Anonymous poster hash: 216b9...370 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5396 Skrevet 27. oktober 2013 Når fruen blir 45-50 år. Hvem leser om livet hennes da tro? Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5397 Skrevet 27. oktober 2013 Men helt seriøst; sånn som jeg skulle egentlig skatta av et halssmykke i gull da jeg fikk det av min bestemor, men hvem er det egentlig som kan finne ut om jeg har fått det smykke av noen? Det er da ingen som vet at jeg har fått det og ikke skattet av det. Anonymous poster hash: 216b9...370 Det var verdt mer enn det årlige fribeløpet? Anonymous poster hash: db348...34d 5
Gjest Magdalene Skrevet 27. oktober 2013 #5398 Skrevet 27. oktober 2013 Men helt seriøst; sånn som jeg skulle egentlig skatta av et halssmykke i gull da jeg fikk det av min bestemor, men hvem er det egentlig som kan finne ut om jeg har fått det smykke av noen? Det er da ingen som vet at jeg har fått det og ikke skattet av det. Anonymous poster hash: 216b9...370 6
Hilli74 Skrevet 27. oktober 2013 #5399 Skrevet 27. oktober 2013 sier litt om hvor gamle noen av disse som leser bloggen er, når slike kommentarer dukker opp: "Helt sykt igrunn at man må skatte på gaver .. Hvordan vet man verdien av det man får, og vi andre skatter jo hverken av julegaver eller bursdagsgaver.. utrolig kjedelig at om noen av dine venner ønsker å gi deg en gave til den lille så må du skatte av det.. Norge ass…. Anonymous poster hash: 6e1bc...242 Kan hende at dette var ment som litt ironi. Tipper at det ikke blir skattet for..
Gjest Daenerys Skrevet 27. oktober 2013 #5400 Skrevet 27. oktober 2013 Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg