Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest vilma2000
Skrevet

Hva mener folk med at hun lyver om karakterer? Hvordan vet man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:velkommen:

• Liker 10
Skrevet

Har blitt diskutert opp og i mente og slått fast. Mye som skurrer, blant annet at hun ikke kom inn på UiO med toppkarakterene fra videregående (snittet for å komme inn på juss det året FF gikk ligger på samordnaopptak), men valgte privatskole. Pluss at hun skrev at hun fikk A på eksamen. Det var to eksamener det året (vet ikke hvoedan de gjør det nå) og ville vært naturlig å omtale det som dobbel A i såfall. Pluss man har kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven da og FF har utvist ganske slette kunnskaper om de to.

Men dette er vel en gammel og ferdiggjort diskusjon her inne?

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 12
Skrevet

Det var vel en som skrev her som jobbet på inntakskontoret eller noe, jeg mener å ha lest at noen med sikkerhet kunne si at dette ikke stemte. Vedkommende burde mistet jobben sin, men det er en annen sak. Det er vel ingen nyhet at fruen pynter på sannheten?

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Det var vel en som skrev her som jobbet på inntakskontoret eller noe, jeg mener å ha lest at noen med sikkerhet kunne si at dette ikke stemte. Vedkommende burde mistet jobben sin, men det er en annen sak. Det er vel ingen nyhet at fruen pynter på sannheten?

"Jeg har jobbet på inntakskontoret/vært hennes lærer/er en tidligere venninne/en studievenninne og kan med SIKKERHET si at..."

....mener du virkelig at slike utsagn har noen som helst gyldighet?

"Jeg har tidligere jobbet sammen med deg , AB, og vet at du er kjent for å være ganske naiv og ureflektert spre sladder."

- hvordan føles det?

Endret av Ellevill
  • Liker 10
Skrevet

Vil vel tro at navnet blir Linea og ikke Nelia? Selvom N E L I A er bokstavene, trenger de ikke stå i den rekkefølgen navnet er... ;)

Hun har jo bestilt bunting ifølge stalkerne her. Det er en vimpelrekke. Da er det nok naturlig å bestille slik at bokstavene kommer i riktig rekkefølge ifht å stave navnet

• Liker 3
Skrevet

Ville bli funnet? Hvem i all verden drar det så langt og finner på søke opp "Etsy" og navnet hennes for å kanskje finne noe juicy?? Det er mer skremmende enn noe annet. Det er virkelig å være en stalker.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Uten noe som helst mer baktanke (sykt at en må presisere dette..), men kan det ha seg at vedkommende ville søke opp henne på Eyst fordi h*n ville bestille noe av det samme som Caroline og ikke gadd å lete sidevis i bloggen hennes?

Dere er eksepsjonelt flinke til å hoppe til den værst mulige konklusjonen her på KG, har erfart dette selv flere ganger. Det er ikke alle som skriver noe med en kjip baktanke.

• Liker 11
Skrevet

"Jeg har jobbet på inntakskontoret/vært hennes lærer/er en tidligere venninne/en studievenninne og kan med SIKKERHET si at..."

"Jeg har tidligere jobbet sammen med deg , AB, og vet at du er kjent for å være ganske naiv og ureflektert spre sladder."

- hvordan føles det?

Det har akkurat like lite gyldighet som det FF forfekter, men gitt at forklaringene hennes sjelden stemmer over med virkeligheten er jeg tilbøyelig til å innse at hun ikke er noe annet enn nokså ordinær, noe som bevises dag ut og dag inn.

• Liker 3
Skrevet

Hun har jo bestilt bunting ifølge stalkerne her. Det er en vimpelrekke. Da er det nok naturlig å bestille slik at bokstavene kommer i riktig rekkefølge ifht å stave navnet

Hvorfor drar du alle under samme kam? Det er vel kun en som har lagt ut bestillingen her. I så fall er du en av stalkerene, du deltar i diskusjonen på lik linje med alle som har skrevet i tråden.

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

• Liker 9
Skrevet

Det er bekreftet at hun gikk jus på Treider, men om hun tok eksamen (som man tar som privatist ved UiO når man går på Treider) er en annen sak, det er mer tvilsomt.

Skrevet

Hun har fjernet det fra FB nå, så da ser det jo ut som det stemte? Ellers ville hun sikkert bare latt det stå?

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 7
Skrevet

Hun har fjernet det fra FB nå, så da ser det jo ut som det stemte? Ellers ville hun sikkert bare latt det stå?

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Det er vel ikke så mye tvil om at det stemte? De som tror at hun bestiller en vimpelrekke til barnerom med feil navn bare for å lede folk på villspor, har lest for mange konspirasjonsteorier. Seriøst.

Uten noe som helst mer baktanke (sykt at en må presisere dette..), men kan det ha seg at vedkommende ville søke opp henne på Eyst fordi h*n ville bestille noe av det samme som Caroline og ikke gadd å lete sidevis i bloggen hennes?

Dere er eksepsjonelt flinke til å hoppe til den værst mulige konklusjonen her på KG, har erfart dette selv flere ganger. Det er ikke alle som skriver noe med en kjip baktanke.

Selv om jeg ikke har noen som helst tro på at en av dem som henger i Fotballfruetråden på Kvinneguiden "tilfeldigvis" skulle handle barneromsutstyr på Etsy, som Fotballfrue ofte skriver om, så er uansett ikke problemet at vedkommende søkte frem navnet for egen del, men at hun postet det her. Big difference. Sistnevnte har fratatt CBE og LKE muligheten til å bevare navnet som en hemmelighet, noe alle visste at de ønsket. Enda verre var det å poste det på Facebook-veggen hennes.

Jeg regner med at vedkommende var svært ung, for ingen voksne folk ville vel vært så ubetenksomme. Men det utelukker i hvert fall muligheten for at vedkommende tilfeldigvis var på jakt etter babyutstyr til seg selv.

• Liker 14
Skrevet

- hvordan føles det?

Man kan tro det eller la vær, som med alt annet som blir hevdet her.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Skrevet

Han Lars Kristian Eriksen ligner sååå mye på en litt eldre skuespiller, syns jeg :P Kommer bare ikke på navnet hans!

Anonymous poster hash: 47b1b...65e
Skrevet

Nelia var iallfall uvanlig. Uvant, men ikke så verst.

Skrevet

Han Lars Kristian Eriksen ligner sååå mye på en litt eldre skuespiller, syns jeg :P Kommer bare ikke på navnet hans! Anonymous poster hash: 47b1b...65e

Al Pacino?

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 1
Skrevet

Og dermed var alt fokuset borte fra fotolovbruddet til FF :opplyser:

Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 14
Skrevet

Fant det ut nå, syns han ligner så på Steve Buscemi noen ganger :P

• Liker 9
Gjest kattinka
Skrevet

Fant det ut nå, syns han ligner så på Steve Buscemi noen ganger :P

Omg HAN er det han ligner på ja. Har visst hele tiden at han minner meg sånn om noen..Tro kopi spør du meg!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...