Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vittig at hun påpeker på instagram at bildene er tatt av henne, og at hun vannmerker noen av bildene sine. Hun er også tydeligvis klar over at noen av bildene hennes har havnet utenfor bloggen uten hennes samtykke. Likevel fortsetter hun å stjele bilder fra andre. Det er så hinsides dobbeltmoralsk. Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Hun har kanskje ikke noe imot at andre bruker hennes fotoer og tror at dette gjelder for andre? Litt vanskelig å skjønne hvorfor hun ikke ser det problematiske i å stjele fotoer på nett ut ifra hva hun selv skriver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så hun skrev i en kommentar at noen av leserne hadde gjettet navnet på barnet deres allerede.. Noen som vet hva det ble?

Anonymous poster hash: 47b1b...65e

Jeg husker at en leser foreslå en gang navnet Carla. Det var egentlig ganske bra forslag, for det inneholder både Caroline og LK sitt navn i seg... Så jeg har en følelse at jenta kommer til å hete Carla. Kanskje Carla Johanne etter Mimmin til Caroline. Synes det er kjempefint navn også.

Endret av Monimoni
  • Liker 1
Skrevet

Jeg husker at en leser foreslå en gang navnet Carla. Det var egentlig ganske bra forslag, for det inneholder både Caroline og LK sitt navn i seg... Så jeg har en følelse at jenta kommer til å hete Carla. Kanskje Carla Johanne etter Mimmin til Caroline. Synes det er kjempefint navn også.

Hmmm. Veldig likt Caroline, da.

Tror ikke hun hadde sluppet gjennom kommentaren om den som kommenterte tippet rett.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

Skrevet

Mange språklige feil i dagens innlegg. Ser at det for det meste er slurvefeil, men allikevel.

• Liker 3
Skrevet

Fin burgunder kjole i det siste innlegget, men det Moschino-beltet (som hun omtrent har brukt "i hjel" de siste årene ødelegger jo hele looken). Veldig 2006 å gå rundt med slike skrikende logoer, og Moschino er jo ikke et særlig "ekslusivt" merke heller, sist jeg sjekket koster de beltene 130-200 euro, så hvis FF bruker store logoer for å signalisere rikdom så bommer hun der... LK matcher henne veldig bra med den rufsete "2006 sveisen" sin med masse hårgelé som et lite lykketroll. :fnise: Men FF hun er veldig flink til å sette opp og style håret sitt, det skal hun ha! Skulle ønsker hun postet flere praktiske tips om hårstyling (ikke bare de oversponsede produktlinkene) og flere matoppskrifter (jeg laget kyllinggryten som hun la ut oppskrift på, og den var god!)

Anonymous poster hash: 2e040...7be
  • Liker 12
Skrevet

Hun har jo omtrent bare en frisyre hun bruker og det er den runde hårklumpen hun har i dagens innlegg. Synes ikke den er særlig fin sånn personlig.

• Liker 15
Gjest Magdalene
Skrevet

En ting... Den ungen kan jo aldri ønske seg noe den, for den har jo alt av dukker, dukkevogn, gyngehest og slikt før hun blir født..

• Liker 4
Skrevet

En ting... Den ungen kan jo aldri ønske seg noe den, for den har jo alt av dukker, dukkevogn, gyngehest og slikt før hun blir født..

Kjipt om hun skulle finne på å foretrekke dinosaurer ;)

• Liker 14
Skrevet

Jeg forsvarer ikke FF, jeg blir oppgitt over problemstillingen. Spiller ingen rolle hvem det gjelder.

Hvorfor ikke la være å kommentere da hvis du blir så oppgitt?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 3
Skrevet

Likte dagens outfit! Bortsett fra beltet, smak og behag.

Noen som vet om an får kjøpt kjolen online?

Anonymous poster hash: a252a...89e
  • Liker 1
Skrevet

Likte dagens outfit! Bortsett fra beltet, smak og behag.Noen som vet om an får kjøpt kjolen online? Anonymous poster hash: a252a...89e

Du får titte på nettsidene til HM.

Skrevet

Likte dagens outfit! Bortsett fra beltet, smak og behag.

Noen som vet om an får kjøpt kjolen online?

Anonymous poster hash: a252a...89e

Ingen adlink eller sponset produkt? :omg:

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

• Liker 8
Skrevet

Fine bilder, men himmel, så glad jeg er for at jeg ikke er rosablogger. Tenk dere å måtte plukke ut klær, dusje, style og sminke seg og sette opp håret etter treninga, deretter kjøre fra Siljan til Skien med mannen på slep for å ta ørti bilder rundt i bygatene der, så kjøre hjem igjen, velge ut bilder, photoshoppe, laste opp og skrive en eller annen passe positiv tekst som kan slå an hos "alle", og alt det helst før kl 12 på formiddagen. Blir sliten bare av å tenke på det, men så er ikke jeg så glad i å pynte meg heller, da. Deretter må hun svare på ørti mailer fra diverse folk som vil reklamere på bloggen (og jeg tror det er mange sånne, siden hun har så mange lesere) og avtale møter med sponsorer og andre samarbeidspartnere, og så begynner den virkelig kjipe jobben: Gå gjennom alle kommentarene siden sist, stålsette seg mot de mange beskyldningene og de passiv-aggressive fornærmelsene, prøve å sile ut det verste og deretter svare profesjonelt på så mange kommentarer som mulig, også de kjipe.

All ære til henne for at hun gidder og er såpass profesjonell om det, men jeg er så glad det ikke er jobben min. Hadde ikke orket å ta fatt på en haug med kommentarer fra fremmende som kritiserte smaken min, jobben min, verdier og utseende opp og ned i mente hver eneste dag året rundt.

Og så er det alle de som egentlig ikke er slemme, men som bare blander seg borti alt mulig som de ikke har noe med. Kommentarfeltet under vognpose-posten er et kroneksempel. Gnål om alt fra sikkerheten til barnesetet de har valgt til fargene/lengden/dunet/alternativer til vogposen. Dette er prisen du må betale for å tjene penger på at folk skal føle at de kjenner deg. De oppfører seg faktisk som om de kjenner deg.

• Liker 9
Skrevet

Det.beltet.ER.så.STYGT!

• Liker 13
Skrevet

Ingen enorm sympati herfra, dette har hun selv lagt opp til. Hun må ikke blogge flere ganger daglig og hun er ikke nødt til å ha daglige antrekksbilder. Hun kan fint roe ned tempoet, særlig nå som hun er gravid. Hun har forresten selv lagt opp til mange av kommentarene ved å være både kjepphøy og direkte ufin mot leserne sine.

• Liker 13
Skrevet

Søt jente, men hva er greia med slike BRYN?? *grøsser*

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 7
Skrevet (endret)

Altså. Antrekket fra i dag, er jo det samme som antrekket fra i går :) Jeg tror ikke akkurat at de drar inn til byen hver dag kun for å ta bilder :)

Edit: endret på teksten

Endret av mia pia
  • Liker 3
Skrevet

Og en ting til, uansett hvor mye hun granskes av leserne eller blir fulgt med på så bryter hun regelmessig loven. Om hun har monsterbryn, javel, om hun er mest kjent for å blogge eller ikke (hun har jo ikke prestert noe spesielt på noe felt), om hun er ditten eller datten, selv om hun messer om forbruk og fronter overfladiskhet og materiell lykke:

Dama bryter stadig vekk markeds- og åndsverkloven og tjener penger på det.

• Liker 2
Skrevet

Mente selvsagt markedsføringsloven.

Skrevet

Ingen enorm sympati herfra, dette har hun selv lagt opp til.

Enig i det, det er ikke synd på henne :) Sier bare at det er langt ned på lista over ting jeg kunne tenke meg å holde på med. Og så synes jeg at enhver burde ha rett til å holde på med sine ting, inkludert å oppsøke offentlighetens søkelys, uten å måtte bli utsatt for anonym netthets i kommentarfeltet. Sophie Elise sitt kommentarfelt er vel usensurert og viser hvor mye dritt folk kan få seg til å skrive.

Jeg tror ikke akkurat at de drar inn til byen hver dag kun for å ta bilder :)

Enig i det òg. Tror nok dagbokfølelsen i større og større grad er en illusjon. Dagens antrekk er nok i virkeligheten gårsdagens antrekk eller før. Det kan jo forklare diskusjonen under norrønajakkeposten, etter væromslaget i begynnelsen av uka, da så mange av leserne lurte på hvorfor hun var så varmt kledd når det plutselig var 10 pluss ute, hi hi :)

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...