AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #441 Skrevet 6. august 2013 http://opphavsrett.wikispaces.com/Foto+på++Internett Litt lettlest for den dumme Anonymous poster hash: 79fe4...98a 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #442 Skrevet 6. august 2013 Fotballfrues blogg (små porsjoner mat, løpe to mil, trille hjem fra restaurant etter å ha spist en forrett) var min største trigger da jeg kom inn i behandling mot anoreksia nevrosa. At Skårderud, som var min psykiater, advarer, sier sitt. Han møter alvorlig syke hver dag, ingen kan mer om dette enn ham. Ja, hvis du har så tydelige lesevansker at du dobler, tredobler og halverer etter eget ønske alt du leser så forstår jeg jo at lesestoff kan være hard kost Jeg løper selv - ikke like mye som en del av kollegaene mine - men faktisk mer enn Fotballfruen. Du skriver at hun løper 2 mil - bullshit - hvor har du lest det? Når de går ut og spiser så er det snakk om mange retter og kun SUNN og helserik mat. Siste restaurantbesøk var en 6-retters .. men det er vel ikke så kjekt å ta med seg i denne debatten, er det vel? Jeg blir flau av å lese hva dere presterer å skrive her - lyver for å sette henne i dårligs mulig lys. I tillegg så gir du henne skylden for din spisevegring. Hadde jeg vært henne så hadde jeg tatt disse alvorlige beskyldningene videre ... for det er veldig alvorlige beskyldninger du kommer med her. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #443 Skrevet 6. august 2013 Skal si hun har forandret seg en del... Bilde Anonymous poster hash: 1620a...aa5 5
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #444 Skrevet 6. august 2013 Til anti-FF'ere: Fy, dere stygge misunnelige mennesker som sitter slik å rakker ned på andre mennesker! For noen slemme forbilder dere er som sitter der bak tastaturet og slenger dritt om mennesker dere ikke kjenner! Til pro-FF'ere: Fy, dere stygge misunnelige mennesker som sitter slik å rakker ned på andre mennesker! For noen slemme forbilder dere er som sitter der bak tastaturet og slenger dritt om mennesker dere ikke kjenner! Sånn.. kan vi avslutt den der min-pappa-er-sterkere-enn-din-pappa nå? 12
Gjest Ploff Skrevet 6. august 2013 #445 Skrevet 6. august 2013 Hvis dama ikke ville ha oppmerksomhet kunne hun vel bare tatt en vanlig journalistjobb? Ser ikke problemet i en debatt om Norges største blogger. 15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #446 Skrevet 6. august 2013 Skal si hun har forandret seg en del... BildeAnonymous poster hash: 1620a...aa5 Det er sikkert min dårlige smak, men hun var da så mye søtere før. Jeg er klar over at hun har løshår på dette fotoet også, men hun er ikke så gjennompolert som nå. Ei heller har hun fikset på ansiktet...Anonymous poster hash: ac2af...cd8 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #447 Skrevet 6. august 2013 Skal si hun har forandret seg en del... Bilde Anonymous poster hash: 1620a...aa5 Wow......det er faktisk vanskelig å se at det er samme person. Anonymous poster hash: 1977e...ce7 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #448 Skrevet 6. august 2013 Skal si hun har forandret seg en del... Bilde Anonymous poster hash: 1620a...aa5 Hendene hennes så gigantiske ut i de lommeneAnonymous poster hash: b0974...258 1
Miah Skrevet 6. august 2013 #449 Skrevet 6. august 2013 Å gud, alle forandrer seg. Godt er det, er glad jeg ikke er lik meg selv for to - tre år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #450 Skrevet 6. august 2013 Å gud, alle forandrer seg. Godt er det, er glad jeg ikke er lik meg selv for to - tre år siden.Å gud, alle forandrer seg. Godt er det, er glad jeg ikke er lik meg selv for to - tre år siden. Hun løy lenge om for eksempel å ha fylt opp leppene, før hun til slutt innrømte det. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 6
Soloppgang Skrevet 6. august 2013 #451 Skrevet 6. august 2013 Ja, hvis du har så tydelige lesevansker at du dobler, tredobler og halverer etter eget ønske alt du leser så forstår jeg jo at lesestoff kan være hard kost Jeg løper selv - ikke like mye som en del av kollegaene mine - men faktisk mer enn Fotballfruen. Du skriver at hun løper 2 mil - bullshit - hvor har du lest det? Når de går ut og spiser så er det snakk om mange retter og kun SUNN og helserik mat. Siste restaurantbesøk var en 6-retters .. men det er vel ikke så kjekt å ta med seg i denne debatten, er det vel? Jeg blir flau av å lese hva dere presterer å skrive her - lyver for å sette henne i dårligs mulig lys. I tillegg så gir du henne skylden for din spisevegring. Hadde jeg vært henne så hadde jeg tatt disse alvorlige beskyldningene videre ... for det er veldig alvorlige beskyldninger du kommer med her. Skjerp deg.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Største trigger betyr ikke at jeg legger noe skyld på noen. Skjerp deg selv. Alt fra aviser til bloggere kan utløse noe og være en trigger. Men jeg var tydeligvis ikke alene siden Skårderud gikk ut med det. Han er Norges fremste på spiseforstyrrelser. Synes man skal være forsiktig med å motsi ham når han konkret advarer slik. Har ikke lest bloggen hennes det siste året men før var den røde tråden i bloggen hennes flat mage, trene mye og inntrykk av lite mat. Løpe en ekstra haug med km etter å ha spist en muffins. Det gikk igjen. Ofte. 11
Jens Skrevet 6. august 2013 #452 Skrevet 6. august 2013 Åhoo, datamaskinen hjemme på Siljan må få virkelig ha kjørt seg i disse dager ja. Ikke nok med Lars Andreas, Tina, Therese og alle de falske brukerne de har lager fra før for å kommentere å ta unna seg selv på KK, men må har de også laget enda en ny; Warren Disse to må virkelig ha høye tanker om seg selv.. Det er jo slik de skriver de tydelig tror andre tenker normale folk tenker om de.. Stakkars folkAnonymous poster hash: 6fe81...a91 Skal vi se...vet ikke hvem jeg syns mest synd på, dem eller dere....... 1
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #453 Skrevet 6. august 2013 .. og skulle noen være i tvil, så vet fotballfrue alt om gravide og ernæring! Så det så! (ref. kommentar på instagram under rekeaften-bildet! ".. dette. Godt jeg er voksen nok til å passe på meg og barnet mitt, og at jeg vet alt om gravide og ernæring .." Med sitt obligatoriske blunkefjes heftet på etter, sånn at det kan tilskrives en fleip dersom hun senere blir konfrontert med det. 17
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #454 Skrevet 6. august 2013 .. og skulle noen være i tvil, så vet fotballfrue alt om gravide og ernæring! Så det så! (ref. kommentar på instagram under rekeaften-bildet! ".. dette. Godt jeg er voksen nok til å passe på meg og barnet mitt, og at jeg vet alt om gravide og ernæring .." Med sitt obligatoriske blunkefjes heftet på etter, sånn at det kan tilskrives en fleip dersom hun senere blir konfrontert med det. Eller så mener hun at hun selvsagt ikke vet alt, men vet nok svært mye med tanke på at hun er gravid og har sett seg inn i det. Herregud, hva er det med dere? Anonymous poster hash: dc3ea...576 5
Rakel Rips Skrevet 6. august 2013 #455 Skrevet 6. august 2013 Caroline er nok et bra forbilde for syltynne damer, men jobber nok kjempehardt for dette og noen synes det er fint, andre ikke og noen befinner seg mellom to stoler på emnet. Jeg for min del er overvektig, men det er mange som synes jeg er attraktiv (spesielt i Tyrkia), mens det er noen som synes jeg er fæl og de som ikke bryr seg. Jeg var nylig på McDonalds hvor en ukjent kom bort til meg sa ` Tjukkebolla, fleskerøv, flodhest, boblemonster og andre slemme ting, så jeg forlot barneavdelingen og satte meg et annet sted i restauranten og spiste meg ferdig. Uken etter hadde jeg het elskov med en dødshot Tyrker i Alanya, så der ser du. I det ene øyeblikket er du forakta og i det neste betrakta. Skal vedde på at stakkars fotballjenta føler det slik av og til med all hetsen og misunnelsen hun og de to nusselige kattene sine blir utsatt for hele tiden. Lurer på om hun får et syltynt barn, eller at sjebnen spiller henne et puss ? Elsk deg selv kvinne 6
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #456 Skrevet 6. august 2013 Eller så mener hun at hun selvsagt ikke vet alt, men vet nok svært mye med tanke på at hun er gravid og har sett seg inn i det. Herregud, hva er det med dere? Anonymous poster hash: dc3ea...576 Det kan også være tilfelle, men utfra den onde tvillingen til FF som herjer i kommentarfeltet - i motsetning til den positive som skriver selve innleggene så tror jeg at jeg fortsatt går for min teori. 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #457 Skrevet 6. august 2013 Det kan også være tilfelle, men utfra den onde tvillingen til FF som herjer i kommentarfeltet - i motsetning til den positive som skriver selve innleggene så tror jeg at jeg fortsatt går for min teori. Jeg tror du ser det du vil se. Anonymous poster hash: dc3ea...576
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #458 Skrevet 6. august 2013 Hvis dama ikke ville ha oppmerksomhet kunne hun vel bare tatt en vanlig journalistjobb? Ser ikke problemet i en debatt om Norges største blogger. Enig i dette. Hele poenget med en rosablogg er jo "se på bildene av meg, se hvor pen og flink jeg er, kommentèr under"! Det er jo hele konseptet. Bloggere ønsker jo bekreftelse på at de er pene, flinke og har fine klær og ting, men dette ønsket om oppmerksomhet slår jo begge veier. Kritikk kan de da ikke forvente å slippe. Kritikk er heller ikke alltid negativt, selv om det er mye usaklige kommentarer akkurat i denne tråden.Anonymous poster hash: 92ec2...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #459 Skrevet 6. august 2013 Jeg tror du ser det du vil se.Anonymous poster hash: dc3ea...576 Det kan forsåvidt sies om deg også.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #460 Skrevet 6. august 2013 Det kan forsåvidt sies om deg også.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Som for eksempel masse snakk om at LK ikke kan dra på fest fordi kona er gravid, så viser det seg at festen er samtidig som termin. Som at datteren til LK skal lese seg opp i bloggen, noe som kun var ment som en spøk, selvsagt. Og som du kommer med, hun skriver at hun kan alt om graviditet, noe som tydelig er en overdrivelse med tanke på at hun har et blunkefjes etter. Anonymous poster hash: dc3ea...576 4
Fremhevede innlegg