Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se på videoen i linken som ble lagt ut.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

Nå seeer jeg det! TAKKK!!!!!

Anonymous poster hash: c2898...777

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

73 lesere... som alle forteller cirka 10 andre mennesker om mannens siste nettstunt.Osv osv. Dette blir kjapt noen tusen mennesker i løpet av få dager.

(Jeg har forresten funnet noen gamle (negative) saker om FF på nett; det samme gjentar seg, enkelte kommentatorer har 2-3 innlegg som KUN støtter FF, og som verken har diskutert på nettet før eller siden)

I kommentarfeltet bemerker FF forresten at hun har søkt opp adressen til ei 18-åring jente som hadde slengt med leppa. .

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Niennas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Fruen kommer til å være helt perfekt samme dag hun føder, ingen strek i regningen der vet dere ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er hvor LK har hentet illustrasjonene til bloggen. Jeg tviler på at han har tegnet dem selv, så med mindre de er commons-lisensierte bryter han faktisk åndsverkloven. Ser at han ikke oppgir kilder, i likhet med FF (nei, Caroline, "google" og "weheartit" er ikke opphavspersoner).

Anonymous poster hash: c59df...7d5

• Liker 8
Skrevet

Så du kjenner mange flotte jenter som har utviklet spiseforstyrrelse av å lese Fotballfrue-bloggen?

Det kan altså dokumenteres?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Fotballfrues blogg (små porsjoner mat, løpe to mil, trille hjem fra restaurant etter å ha spist en forrett) var min største trigger da jeg kom inn i behandling mot anoreksia nevrosa. At Skårderud, som var min psykiater, advarer, sier sitt. Han møter alvorlig syke hver dag, ingen kan mer om dette enn ham.

• Liker 8
Skrevet

Det jeg lurer på er hvor LK har hentet illustrasjonene til bloggen. Jeg tviler på at han har tegnet dem selv, så med mindre de er commons-lisensierte bryter han faktisk åndsverkloven. Ser at han ikke oppgir kilder, i likhet med FF (nei, Caroline, "google" og "weheartit" er ikke opphavspersoner).

Anonymous poster hash: c59df...7d5

Seriøst????????

Bryr du deg virkelig om dette?????

AnonymBruker
Skrevet

LK;Kildehenvisninger takk!

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst????????

Bryr du deg virkelig om dette?????

Øh... Å bruke andres bilder uten henvisning eller tillatelse er jo ikke helt bra.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 14
Skrevet

Øh... Å bruke andres bilder uten henvisning eller tillatelse er jo ikke helt bra.

Øh.....Hvis dette plager deg, har du store fritidsproblemer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er cinnabon?

Mener hun cinnamon eller er suffikset noe ala -snurr?

Spør fordi jeg ikke vet..

Tilføyelse: Han hadde kildehenvisninger på en tidligere utgave av nettsiden, så kan være en forglemmelse.

Endret av LilleSnupp
AnonymBruker
Skrevet

Hva er cinnabon?

En "cinnabon" er ofte en slags kanelsnurr, full av sukker og melis og diverse annet.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror hun mener cinnamon bun, eller..?

Anonymous poster hash: 1620a...aa5
Skrevet

Hva er cinnabon?

Cinnabon er vel kanelsnurr på engelsk? :)

AnonymBruker
Skrevet

Øh.....Hvis dette plager deg, har du store fritidsproblemer.

Plager meg så veldig gjør det da ikke. Jeg svarte bare på hva som var galt med det. Sakligheteb lenge leve...

• Liker 7
Skrevet

Plager meg så veldig gjør det da ikke. Jeg svarte bare på hva som var galt med det. Sakligheteb lenge leve...

Men hvorfor gidder du å bry deg?

Skrevet

Pssst.. ballen, ikke mannen

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:rolleyes: oh lord.

Kanskje det var min illustrasjon som han brukte? Uten å skrive hvor har fant det hen. Tenk hvis han fant det på min private blogg, og fant ut at han bare kunne bruke det uten å spørre. Tenk hvis jeg har sittet i flere titalls timer på Illustrator og tegnet et kvinnelig kjønnsorgan, men så bruker idioter som LK det bildet uten å tenke på mine rettigheter som rettmessig eier til disse bildene?

Du er vel klar over konsekvensene (for han) for slikt?

Anonymous poster hash: 79fe4...98a

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...