Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det fullt mulig å mislike andres adferd og fremtoning uavhengig av hvor fint man har det ellers i livet. Jeg har det meget bra med meg selv, jeg ser bra ut og likevel er jeg kritisk til FF. Kan du vennligst si hva som feiler meg, gitt at det ikke er tillatt?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Hadde du hatt et bra liv og vært fornøyd med deg selv .. så hadde du aldri hatt behov for å lete etter feil på andre.

Når man har et bra liv og er fornøyd og glad så prøver man å se det beste og ikke det verste i folk.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du hatt et bra liv og vært fornøyd med deg selv .. så hadde du aldri hatt behov for å lete etter feil på andre.

Når man har et bra liv og er fornøyd og glad så prøver man å se det beste og ikke det verste i folk.

Hvor naiv går det an å bli?

Jeg ser godt der godt finnes, og jeg er ikke blind for alt som er negativt eller kjipt i livet.

Nå har altså Fotballfrue selv satt seg i denne posisjonen, måten hun dømmes på beror utelukkende på den måten hun selv har fremstilt seg, ikke hva jeg har ettersøkt eller ei. Et hvert menneske har en dømmekraft og vurderingsevne og jeg kan selv ta selvstendige valg om å bruke tid på mennesker som gir meg noe mentalt.

• Liker 8
Skrevet

Dette er noe du tror, det er ikke en vedtatt sannhet. Forøvrig trenger man ikke LETE etter feil på FF og mannen for å merke seg at det er noe her og der man ikke synes noe om. (Jeg er ikke AB du skrev til forøvrig)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jøss nå leter vi etter feil også? Om du hadde gidda et lite sekund og faktisk lest hva som er saklig, så hadde du kanskje skjønt hvor lite man trenger å "lete" etter feil. Paret er mer enn nok kapable til å stå for de selv.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere slutte å diskutere moral og sjalusi og hvor fæle vi er, og heller gå tilbake til å diskutere det som er viktig, nemlig Fotballfrue og hennes tulling av en ektemann?

:popcorn:

Anonymous poster hash: c2898...777
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jøss nå leter vi etter feil også? Om du hadde gidda et lite sekund og faktisk lest hva som er saklig, så hadde du kanskje skjønt hvor lite man trenger å "lete" etter feil. Paret er mer enn nok kapable til å stå for de selv.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Å konstant drite på leggen er vel mer dekkende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere VÆRE SÅ SNILLE å lage en egen tråd som heter noe sånt som "vi som vil kritisere de som kristiserer fotballfrue"?? Er så drittlei av disse typene innlegg som avsporer debatten!!

Anonymous poster hash: 89580...01c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

å herregud!!!

dette er nok grunn ene og alene til å fortsette å leve! KVINNELIGE KJØNNSORGAN, virkelig?!

Jeg lurer på hvem "vi" er i neste artikkel? (Det står nederst i artikkelen om det kvinnelige kjønnsorgan).

Fikk litt sånn tabu-sjokk når jeg åpna web-sia hans, men det er vel meg som er litt prippen da. .

Anonymous poster hash: d022c...782

Skrevet

Næhæ.. du har ikke det, sier du?

Fotballfrue says:

Jeg synes dette merket er utrolig bra, og det er jo også en grunn til at det er såpass mye brukt av makeup-artister :) Ville aldri skrevet om noe jeg selv ikke likte, og som jeg ikke har testet over tid. Har aldri hatt et akneutbrudd i hele mitt liv, og heller ikke etter å ha brukt Too Faced sitt solpudder i over ett år, ei heller nå etter å ha testet deres bronzer. Akneutbrudd kan man selvsagt få av alle produkter, noen kan sikkert reagere på disse også.

http://www.kjendis.no/2012/03/22/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/kokebok/20799049/

Vorter du har på haka da? Nei, glem det.. du har jo ikke det heller, nei?!

Jupp.. pro-ff'erne vil sikkert mene dette er smålig, men hvorfor lyve?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om hun skal ha 6 ukers fri i forbindelse med fødsel? Da tenker ingen nybakte mødre på jobb, og det bør ikke FF heller gjøre synes jeg.

Anonymous poster hash: 6058e...db5
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om hun skal ha 6 ukers fri i forbindelse med fødsel? Da tenker ingen nybakte mødre på jobb, og det bør ikke FF heller gjøre synes jeg.

Synes du:)

Noen mødre vil så kjapt som mulig ut i jobb, andre har jobber som de kan tilrettelegge rundt en slik begivenhet, men andre igjen tar seg en pause fra jobb. Individuelt og ikke noe å kritisere uansett hva hun velger.

Syns folk må huske å ha rom for at folk er forskjellige, og at det ikke bare finnes en fasit i livet! Uendelig med valg og måter å takle hverdagen på, ikke bare én vei som er rett, det virker det som mange her tenker('gjør hun det ikke som MEG er det feil').

Anonymous poster hash: c325e...e21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobben er alltid viktigere enn barna.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

AnonymBruker
Skrevet

Noen mødre vil så kjapt som mulig ut i jobb, andre har jobber som de kan tilrettelegge rundt en slik begivenhet, men andre igjen tar seg en pause fra jobb. Individuelt og ikke noe å kritisere uansett hva hun velger.

Syns folk må huske å ha rom for at folk er forskjellige, og at det ikke bare finnes en fasit i livet! Uendelig med valg og måter å takle hverdagen på, ikke bare én vei som er rett, det virker det som mange her tenker('gjør hun det ikke som MEG er det feil').

Ja, jeg synes at de seks første ukene i et barns liv er mer viktig enn å oppdatere blogg (eller en hvilken som helst jobb...). Barn har ulike søvnrytmer den første timen, noen har stor behov for nærhet. Min datter sov heeeele tiden de første 2-3 ukene, og jeg hadde mye tid til overs. Men for all del, når man blogger fra sofa'n, går det vel alltids an å skrive et innlegg eller tre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hvor mange valg har hun egentlig? Om hun skulle ønske å ta en seks ukers permisjon fra bloggingen, vil hun ikke miste veldig mange lesere? Noe av det som gjør bloggen hennes så stor er nok hyppigheten i innleggene. I bloggverden er vel det å publisere ofte, sett på som en kvalitet - om hun ikke publiserer med samme hyppighet som tidligere mister hun kanskje en del lesere, og dermed inntekt.. Sannsynligvis vil bloggen ha en voldsom oppsving i leserantall like etter fødselen blir "annonsert", men det er kanskje ikke godt nok for sponsorer osv. om hun tenker seg permisjon etter fødsel.

Endret av Marla
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor mange valg har hun egentlig? Om hun skulle ønske å ta en seks ukers permisjon fra bloggingen, vil hun ikke miste veldig mange lesere? Noe av det som gjør bloggen hennes så stor, er vel hyppigheten i innleggene. I bloggverden er vel det å publisere ofte, sett på som en kvalitet - om hun ikke publiserer med samme hyppighet som tidligere, mister hun kanskje en del lesere, og dermed inntekt.. Sannsynligvis vil bloggen ha en voldsom oppsving i leserantall like etter fødselen blir "annonsert", men det er kanskje ikke godt nok for sponsorer osv, om hun tenker seg permisjon etter fødsel.

Mulig hun trapper ned på hyppigheten i begynnelsen, men jeg tipper det ikke blir så stort problem å oppdatere et par ganger i uken. Og som du sier så vil det bli en voldsom oppsving av lesere i etterkant av fødselen, men også i tiden fremover. Alle vil nok se barnet og få med seg hvordan hun takler utfordringene og hvordan hverdagen hennes er. Så jeg tror ikke det blir noe problem for henne å fortsette bloggingen. I verste fall har hun jo også LK som kan blogge litt for henne.

Men om hun ønsker et par uker pause er jeg faktisk overbevist om at det ikke vil gjøre noe for lesertallet hennes i det store og hele. Interessen for henne er såpass høy rett og slett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere VÆRE SÅ SNILLE å lage en egen tråd som heter noe sånt som "vi som vil kritisere de som kristiserer fotballfrue"?? Er så drittlei av disse typene innlegg som avsporer debatten!!

Anonymous poster hash: 89580...01c

Debatt? Visste ikke at det å sitte å gjøre narr av noen over nettet var en debatt.. menmen.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 4
Skrevet

Hun kan jo ta 6 uker fri for å komme i tipp topp form etter fødselen feks? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=763020#entry13065060

Her kan alle som finner Fotballfruetråddeltakerne til å ha en noe tvilsom moral, få fritt utløp for sine sure oppstøt! WOHO!!!!

Back to topic: Jeg ser ikke kvisene på haka!!! Lag ring rundt og vis meg, noen??!!!!

Anonymous poster hash: c2898...777

Se på videoen i linken som ble lagt ut.

Skrevet

Næhæ.. du har ikke det, sier du?

http://www.kjendis.no/2012/03/22/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/kokebok/20799049/

Vorter du har på haka da? Nei, glem det.. du har jo ikke det heller, nei?!

Jupp.. pro-ff'erne vil sikkert mene dette er smålig, men hvorfor lyve?

Unnskyld, men jeg ville aldri ha kalt 3-4 kviser for et akneutbrudd. Jeg har heller aldri hatt akneutbrudd i den forstand at hele eller store deler av ansiktet blir dekket av akne. En 4-5 kviser samtidig kanskje i tenårene, fordelt rundt på hele fjeset :P

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...