Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for personhets, spekulasjoner, ryktspredning og brudd på kopirett.

Minner på at det er fortsett ugreit å kopiere over innhold fra bloggen hit, og latterliggjøring er fortsett ugreit. Noterer også kontinuerlig ned hvem som står bak anonyme innlegg som inneholder regelbrudd.

Bond, adm

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på å se hva kolleksjonen inneholder. Nå er jeg ikke gravid lengre, men det kan være greit å ha i mente om det skulle planlegges søsken. Håper det vil komme ammeklær i kolleksjonen også, for utvalget av ammeklær i norske butikker er håpløst.

Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8
  • Liker 1
Skrevet

"så holder hun det store huset prikkfritt sånn at det kan tas bilder der til enhver tid"

Store huset??? Hvor får du det fra? Jeg husker salgsoppgaven lå ute, og det er et bittelite hus. Når det bor to over middels pertentlige voksne folk der, hvor vanskelig er det da å holde det prikkfritt?

Jeg jobbet i en normal jobb (tenker normal arbeidstid i antall timer), i tillegg var jeg avlaster for barn i helgene. Jeg og samboer hadde også en hage som var over dobbelt så stor som fruen sin. Likevel var det da ikke antydning til å ha noen problemer med å holde huset ryddig. (Vi hadde vel omtrent dobbelt så stort hus som fruen også).

Kjenner jeg må trekke på smilebåndet når jeg leser slike innlegg som lyser av beundring på den falskeste dama på norsk jord.

Anonymous poster hash: 6918d...a9b
  • Liker 10
Skrevet

Lurer på hvor hun skal hen, så pyntet? Bryllupsgjester er ikke så pynta som dette, ikke brura sjølv engang,

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 4
Skrevet

"så holder hun det store huset prikkfritt sånn at det kan tas bilder der til enhver tid"

Store huset??? Hvor får du det fra? Jeg husker salgsoppgaven lå ute, og det er et bittelite hus. Når det bor to over middels pertentlige voksne folk der, hvor vanskelig er det da å holde det prikkfritt?

Jeg jobbet i en normal jobb (tenker normal arbeidstid i antall timer), i tillegg var jeg avlaster for barn i helgene. Jeg og samboer hadde også en hage som var over dobbelt så stor som fruen sin. Likevel var det da ikke antydning til å ha noen problemer med å holde huset ryddig. (Vi hadde vel omtrent dobbelt så stort hus som fruen også).

Kjenner jeg må trekke på smilebåndet når jeg leser slike innlegg som lyser av beundring på den falskeste dama på norsk jord.

Hun har selv skrevet i kommentarfeltet at huset deres er på 197 kvm og har 4 soverom. Så bittelite hus er vel å ta litt hardt i! Det er nå et stort hus for 2 personer (og snart en til).

Anonymous poster hash: 4e1d9...981

• Liker 2
Skrevet

Det er da virkelig null problem å holde et hus skinnende rent og ryddig når man er to voksne ryddige mennesker som bor der?

Anonymous poster hash: c1c79...3bd
  • Liker 6
Skrevet

Lurer på hvor hun skal hen, så pyntet? Bryllupsgjester er ikke så pynta som dette, ikke brura sjølv engang,

Generelt er jeg ikke fan av stilen hennes, men i dag synes jeg antrekket hennes var veldig fint. Skjønner dog ikke poenget med denne frisyren hun ofte har. Den hårklumpen ser jo helt massiv ut pga. all extensionet.

• Liker 6
Gjest vilma2000
Skrevet

"En liten mage", altså kan hun slutte å gnåle om at denne magen er sååååå L.I.T.E.N?! Den er jo helt bormal for en som er gravid! Hun har jo lagt ut noen bilder, som i det blomsterskjørtet og den kjolen i Skagen, der man ser at magen er mye større enn de bildene hun vanligvis legger ut. Guuud hun er så lite reflektert og trangsynt at jeg blir helt matt

• Liker 21
Skrevet

Huset er overhode ikke lite. Hvor får du det fra? Jeg synes 250 kvm er veldig stort jeg!

Skrevet (endret)

Huset er overhode ikke lite. Hvor får du det fra? Jeg synes 250 kvm er veldig stort jeg!

Beklager, ser at noen har skrevet 197 kvm. Synes å huske det var mer, men da har jeg sikkert blingset. Synes uansett 197 er ganske stort!!!

Huset mitt er på 150 kvm og jeg får hele tiden kommentarer på at vi har et stort hus :O

Endret av kattinka
Skrevet (endret)

Det er jo tydelig at hun kun kler seg opp bare for å ta bilder slik at det generer i penger i form av adlinks. Så fyker sikkert klærne fort av når hun kommer hjem.

Må virkelig si at det forundrer meg at bloggen hennes er så inspirerende for mange, jeg skulle gjerne ønske at noen som er veldig inspirert av henne kunne forklart nettopp det?

Endret av Bond
Skrevet

Hun bruker ikke 38-39... Jeg bruker 38, og hun har myyyye større føtter enn meg.

Anonymous poster hash: c195e...338
  • Liker 6
Skrevet

Det er meg du refererer til her.

Den setningen du har uthevet, var en del av en oppramsing om hva hun hadde å gjøre. Det er selvfølgelig summen av alle aktivitetene hennes som gjør at det fremstår som hun har mye å gjøre.

For øvrig fint for deg hvis du ikke synes det er noe problem å holde et stort hus prikkfritt hele tiden. Jeg synes det er et skikkelig ork å vaske.

Påstanden din om at jeg skulle lyse av beundring for FF er så latterlig at jeg skal la den få stå uimotsagt. Du har åpenbart ikke lest postene mine særlig godt.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes bildene i dag var veldig fine! Av og til er stilen hennes "litt for mye", men i dag var det pent og nøytralt :)

Men jeg forstår ikke bildet i headeren hennes, jeg syntes det er et uheldig bilde. Det ser ut som hun akkurat har oppdaget en vondt lukt.

• Liker 5
Skrevet

Jøss , denne dama har virkelig lykkes i blogg verden ! Fancy klær , veltrent kropp , mat som ser ut som fra en meget bra restaurant , hjem og interiør som ett boligmagasin , makeup og hår en stylist verdig , det er oppskriften , jenter!!! Mer som en fulltidsjobb , vil jeg tro.

Gratulerer med vannvittig suksess i bloggbobblen , fotballfrue!! Og med baby på vei! :-)

Skrevet

Jøss , denne dama har virkelig lykkes i blogg verden ! Fancy klær , veltrent kropp , mat som ser ut som fra en meget bra restaurant , hjem og interiør som ett boligmagasin , makeup og hår en stylist verdig , det er oppskriften , jenter!!! Mer som en fulltidsjobb , vil jeg tro.

Gratulerer med vannvittig suksess i bloggbobblen , fotballfrue!! Og med baby på vei! :-)

Ja, haha, jeg synes det er artig de som sier at hun aldri har hatt en ekte jobb, ikke vet hva en tøff jobb er osv, det du beskriver der må være mer enn heltidsjobb nok å ha. Vil heller ha 12timers skiftene mine enn den jobben hun har med å holde alt perfekt.

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

• Liker 3
Skrevet

Enig , AB. For ikke å snakke om det å 24`\7 tenke blogg!! På reise , i helger , når ho kler på seg , lager mat , trener , i sitt eget hjem eller på cafe , på tur , på konsert - Å, dette blir bra på bloggen , må ta fiiine bilder til bloggen...!!! Respekt! Eller kanskje hjelp?!

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner, hets og brudd på kopirett.

Bond, adm

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger. Kommentarer om spørsmål om moderering tas på Ris og Ros, evt PM om nødvendig.

Bond, adm

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja, haha, jeg synes det er artig de som sier at hun aldri har hatt en ekte jobb, ikke vet hva en tøff jobb er osv, det du beskriver der må være mer enn heltidsjobb nok å ha. Vil heller ha 12timers skiftene mine enn den jobben hun har med å holde alt perfekt.

Anonymous poster hash: ab09a...a8b

Da er det jo godt at vi alle er forskjellige og vil ulike ting :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...