Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gud så overprisa den Bloppisen hennes er. Er da vel ingen som kjøper brukt så dyrt?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bør man i hvert fall begynne med de annonsene hvor Inger Lise Rypdal og Guri Schanke reklamerer for fantastiske hudkremer. Guri sier at det er gener som gir henne den fantastiske huden - alle som ser reklamen ser at det er Photoshop eller andre magiske redigeringsprogrammer. Det samme gjelder for Inger Lise Rypdal ... redigering de luxe.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Da får du lage en egen tråd om de to da.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jøss - sko av hesteskinn?

Vi spiser jo hestekjøtt, så hvorfor ikke. Så lenge det er et nyttedyr dvs at dyret blir brukt i matproduksjon er det vel greit...

Anonymous poster hash: 7102d...83e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser jo hestekjøtt, så hvorfor ikke. Så lenge det er et nyttedyr dvs at dyret blir brukt i matproduksjon er det vel greit...

Mange spiser kanin.. er kaninpels ok? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Ja, jeg mente det ironisk.

De slakter ikke hester for å kunne lage sko av skinnene eller skaffe hestebiff til restauranter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel ok? Sålenge den ikke er fra en pelsdyrfarm. Spiser du biff? Ku? Har du skinnveske?

Anonymous poster hash: c195e...338

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvorfor tror du noen ønsker å merke reklame med retusjerte modeller? Du kan jo prøve å reflektere over temaet selv?Anonymous poster hash: 92ec2...6ec

Jeg personlig synes det er unødvendig mtp at alle reklame og alle bilder i magasiner er retusjerte, så er det jo ikke noe poeng i mine øyne. Det finnes jo faktisk ikke unntak.

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er unødvendig mtp at alle reklame og alle bilder i magasiner er retusjerte, så er det jo ikke noe poeng i mine øyne. Det finnes jo faktisk ikke unntak.

Sikkert unødvendig generelt, men i tilfeller hvor de som lager reklamen (FF) lyver om redigeringen, så hadde det jo vært veldig greit. Jeg er bare så lei av at frekke og kyniske mennesker skal få trumfe gjennom i denne verden, og synes det hadde vært helt greit om FF for en gangs skyld var ærlig (selv om det selvfølgelig hadde vært under tvang og lov).

Anonymous poster hash: 99428...55c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har mere respekt for en blogger som står frem og sier hun har fikset på seg, og viser "skrekkbilder"med bandasjer, sting og blåveiser, enn en blogger som hardnakket nekter for restylanebruk i evigheter og heller lager falske innlegg om hvordan man skal sminke leppene for å få trutmunn.....for så etter lang tid innrømme at; joda; det var restylane.......

Hvor mange fjortiser tror dere kjøpte alle disse produktene FF reklamerte for at hun hadde brukt for å få fyldige lepper når hun i realiteten hadde tatt restylane? Garantert en hel haug. Og for hvert produkt fjortisene kjøpte så tjente FF penger så det sang etter...

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert unødvendig generelt, men i tilfeller hvor de som lager reklamen (FF) lyver om redigeringen, så hadde det jo vært veldig greit. Jeg er bare så lei av at frekke og kyniske mennesker skal få trumfe gjennom i denne verden, og synes det hadde vært helt greit om FF for en gangs skyld var ærlig (selv om det selvfølgelig hadde vært under tvang og lov). Anonymous poster hash: 99428...55c

Selvfølgelig enig i det, men virker som mange bloggere har et lettvint forhold til regler uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge de blir brukt til mat og ikke blitt avlet på kun for pelsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente det ironisk.

De slakter ikke hester for å kunne lage sko av skinnene eller skaffe hestebiff til restauranter.

Hestene kjøres til slakteriet når de skal avlives pga alder/sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Hestene kjøres til slakteriet når de skal avlives pga alder/sykdom

Ja, det var jo det jeg mente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva tror dere? Blir det seier på ODD i dag?

Anonymous poster hash: 91a7d...972

Ja, selvfølgelig! Med den beste av de beste Lars Kristian på laget er det jo ingen tvil!

... å faen, jeg glemte at han er benkevarmer til de ordentlige spillerne...

jaja, de vinner vel uansett, slik de pleier å gjøre!

....

;)

Anonymous poster hash: 99428...55c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg må le...

Så, om man innrømmer at Ja, jeg har feil, og ja jeg har valgt å gjøre noe med dette (være seg operasjoner, botox etc) da..DA er det heeeeelt greit. Da får man en følelse av at yes, denne personen er bare ett menneske på lik linje som alle oss andre. Glemt er da alle de fjortenåringene som sitter på rommet sitt å studerer speilbildet sitt med ett misfornøyd blikk.

Er ikke greia at man skal være fornøyd med seg selv da? Disse usikre fjortenåringene blir ikke mer sikre på seg selv om alle verdens bloggere skriver om operasjoner, innfyllinger og merker bilder som er redigert.

Piss, det er ikke åpenhet dere er ute etter. Det er ikke ærlighet dere er ute etter. Dere kan bare ikke fordra det at noen gir uttrykk for at de har det godt med seg selv. Det er jo slik flesteparten av oss sitter når vi scroller nedover dagens FB statuser hvor hjertesolbrillesmilefjesstatusene gjør de fleste av oss kvalme. Da er det viktig å prøve å gå i seg selv og finne ut hva det er man egentlig reagerer på og så ta det med en klype salt.

Hva kan denne ærligheten og åpenheten føre til? At det er helt ok at man opererer seg og fyller inn litt her og der i en alder hvor man knapt er ferdig utviklet? At det å være fornøyd med det man har er undervurdert?

Da er jeg heller for at dette er en privat sak som man ikke er pliktig til å utbasunere. Da er det bedre at man (hyklersk) slår ett slag for Du er god nok som du er samtidig som man lister seg inn på en eller annen klinikk for å fylle på sin egen selvtillit.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må le...

Så, om man innrømmer at Ja, jeg har feil, og ja jeg har valgt å gjøre noe med dette (være seg operasjoner, botox etc) da..DA er det heeeeelt greit. Da får man en følelse av at yes, denne personen er bare ett menneske på lik linje som alle oss andre. Glemt er da alle de fjortenåringene som sitter på rommet sitt å studerer speilbildet sitt med ett misfornøyd blikk.

Er ikke greia at man skal være fornøyd med seg selv da? Disse usikre fjortenåringene blir ikke mer sikre på seg selv om alle verdens bloggere skriver om operasjoner, innfyllinger og merker bilder som er redigert.

Piss, det er ikke åpenhet dere er ute etter. Det er ikke ærlighet dere er ute etter. Dere kan bare ikke fordra det at noen gir uttrykk for at de har det godt med seg selv. Det er jo slik flesteparten av oss sitter når vi scroller nedover dagens FB statuser hvor hjertesolbrillesmilefjesstatusene gjør de fleste av oss kvalme. Da er det viktig å prøve å gå i seg selv og finne ut hva det er man egentlig reagerer på og så ta det med en klype salt.

Hva kan denne ærligheten og åpenheten føre til? At det er helt ok at man opererer seg og fyller inn litt her og der i en alder hvor man knapt er ferdig utviklet? At det å være fornøyd med det man har er undervurdert?

Da er jeg heller for at dette er en privat sak som man ikke er pliktig til å utbasunere. Da er det bedre at man (hyklersk) slår ett slag for Du er god nok som du er samtidig som man lister seg inn på en eller annen klinikk for å fylle på sin egen selvtillit.

Synes du virkelig det? Jøss. Godt vi er forskjellige. Jeg liker best å forholde meg til sannheter og ærlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke på benken en gang..

Hvor har du det fra?

Spiller ikke Semb, velger Dag-Eilev Fagermo å bruke Lars-Kristian Eriksen som Steffen Hagens stopperkollega. Eriksen spilte midtstopper også da lagene møttes i vår.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må le...

Tror ikke folk synes det er "heeeeelt greit" at folk nærmest reklamerer, og ikke minst normaliserer, plastisk kirurgi. Det jeg tror er at folk synes det er bedre at Sofie Elise forteller åpent om ting hun fikser på enn at Fotballfrue nekter for ting hun åpenbart har fikset på. Altså, det er aldri bra med plastisk kirurgi, men bedre med åpenhet og ærlighet en nektelse og løgn.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...