Gå til innhold

Vann i kroppen!


Letti

Anbefalte innlegg

Hver kveld når jeg skal legge meg er bena mine, spesielt rundt anklene, tykke som en oppblåsbar ballong. Og selvom jeg bruker løse sokker, så er det veldig tydelig merker etter strikken øverst.

Men om morgenen er de helt normale igjen....

Har dere noen gode tips og gi meg?

Med førstemann fikk jeg så sinnsykt mye vann i kroppen og jeg skulle gjerne unngått det nå!! Finnes det noen form for naturmedisin som hjelper? Skal jeg ligge med bena høyt? Skal jeg bevege meg mere eller mindre?

Jeg har fem uker igjen og hvis dette bare blir verre og verre, da vet jeg ikke hvordan det skal gå!!

Kom med alle råd dere har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av og sitt med bena hevet.

Ta det med ro.

Vær forsiktig med såkalt naturmedisin.

Selv om de ikke skal være farlige, kan de likevel virke inn på fosteret.

Tok selv en tur på KK for å sjekke om det var liv laga i magen etter å ha tatt noen "ufarlige" vanndrivende naturpreparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg seks uker igjen, og merker at vannet kommer nå ja... Har tatt av meg ringene og nå strammer klokka mi også. Skikkelige "dokk" etter sokkene på kvelden...

Prøver å sitte med bena høyt innimellom, bruker støttestrømper og unngår salt - men er det så mye å gjøre ellers da? Tror ikke jeg heller tør å ta sjansen på noen naturmedisiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så enorm mage jeg at jeg sliter allerede med og få på meg vanlige sokker. :hoho:

Har støttestrømper liggende, men da må gubben ta de på meg før han drar på jobb.

Når jeg skrev naturmedisin tenkte jeg mere på beh., akupunktur el lign.

Ringene har jeg også kunne brukt til nå, men selv om jeg ikke har så mye vann i kroppen, mest rundt anklene, og ikke lagt på meg mere enn ca 12 kilo, så har ringene blitt lagt bort og sokkene er vel det neste jeg kutter ut.

Men jeg må nok drikke mere vann og heller tåle og tisse enda mere. Drikker ca to til tre liter om dagen, i løpet av natten drikker jeg en liter, noen ganger en og en halv.

Salt har jeg også kuttet ut.

Men det er godt og høre at flere sliter med det samme.

Vi skal i konfirmasjon om fjorten dager og da skulle jeg gjerne hatt på meg sko....

Akk o ve hva vi skal igjennom, jenter!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...