AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Vuderer neste sommer å dra til Venice beach og kanskje bo der en måned og se hvordan jeg liker meg. Har et veldig sterkt behov for å dra vekk en lang periode og lurer derfor på om noen har erfaringer de vil dele med meg. Vil det være smartere å leie hotel eller prøve å finne en utleieleilighet? Hvor eventuelt? Vuderer å dra på skole i USA og derfor jeg vurderer dette her. Tar gjerne imot alle som har noen form for erfaringer fra USA! Anonymous poster hash: 84520...101
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Et godt tips. Venice Beach i en måned er ikke akkurat noe jeg hadde giddet å bruke penger på. Det finnes så mange sinnsykt bedre steder i nærheten. Du bør ikke (og kommer heller ikke) til å ha lyst til å gå utenfor døren din når det begynner å bli litt mørkt. Det er morsomt på Venice Beach i et par timer - på dagtid. Anonymous poster hash: 1738b...2f1
Glitnir Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Enig med siste taler. Finnes veldig mange bedre steder å oppholde seg en måned enn Venice Beach, både i USA og verden. Noen spesiell grunn til at du vil akkurat dit? Hvis ikke kan du jo si hva du er ute etter, så har vi kanskje andre forslag til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå