Gå til innhold

UPC akkurat nå. Sort skjerm?

Anbefalte innlegg

Gjest Balenciaga
Skrevet

Har dere sort skjerm men lyd på UPC nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Balenciaga
Skrevet

Buhu. Kommer fortsatt ikke noe bilde. Forsøkte å sette antennen fra digital til vanlig kabeluttak. Det samme.

Kan ikke være selve tv siden bildet på tekst-tv er der (?).

Gjest GreenSky
Skrevet

Det samme skjedde med min tv for ikke så lenge siden. Prøv å stille inn kanalene manuelt, ikke automatisk. Det skulle hjelpe, tror jeg.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Var bare bildet borte fra din tv? Ikke tekst og lyd?

Vet ikke hvordan jeg stiller inn digital dekoder manuelt. For sent å ringe noen nå. :oops:

Skrevet

Fikk digital dekoder fra UPC for noen uker siden og rett som det er skjer det merkelige ting... Kundesenteret der har fått en del telefoner fra oss og de kan fjernstyre det hele når de får kundenummeret oppgitt, men det er jo en smule frustrerende. Kan virke som om de ikke er "helt på nett", men det er jo bra når det fungerer da. (Selv om prisen tilsier at det bør fungere hele tiden :-?).

Har for øvrig ikke hatt noen problemer i kveld.

Gjest Balenciaga
Skrevet

Hurra! Fikk det til! Fikk for meg at jeg skulle ta ut og sette inn på nytt ledningen fra dekoderen til strømuttaket. Det fikset hele problemet. :o

Skrevet

Vi var mildt sagt meget dårlig fornøyd med UPC. Har heldigvis skiftet internettleverandør. Nå har vi Telenor, og det er faktisk ca 98% mer pålitelig! Har ikke tall på alle telefoner til UPC's kundeservice vi tok den tiden vi var abbonenter! Og med ca 30 minutters ventetid før man kom gjennom... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...