Gå til innhold

Vurderer du å slette deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vurderte dette flere ganger den siste tiden, fordi kvinneguiden ikke fenger meg lenger, men det er noe som hindrer meg likevel. Finner dog ingen tråder som interesserer meg og gidder ikke å svare tråder da jeg aner hvordan trådene på kvinneguiden utvikler seg. Bitterkukene entrer tråden og da er tråden ødelagt. Noen av de har store skrivevansker, null selvinnsikt og serverer argumenter som er åpenbart lite gjennomtenkte og forteller en hvilket IQ-troll en har å gjøre med. Andre er litt flinkere med ord, men lever i sin egen verden med teorier, forklaringer som ikke har noe å gjøre med virkeligheten. Og ørten andre tråder som er forutsigbare og intetsigende.

Tror rett og slett ikke kvinneguiden er noe for meg lenger, men håper det vil endre seg, for kvinneguiden var en gang i tiden gøy.

Anonymous poster hash: c1793...b41
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en pause uten å slette deg. :vetikke:

Skrevet

Jeg tror også at en pause er tingen. I likhet med deg TS, så finner jeg forumet mindre og mindre fengende. For min del handler det nok for det meste om resirkulering av temaer og forutsigbarhet, fordi jeg har vært her en stund. Det er de samme trådene, med de samme argumentene, som går igjen hele tiden.

Nå merker jeg at jeg logger inn sjeldnere og sjeldnere, og at jeg ikke lenger svarer i så mange tråder, fordi jeg aner hvordan utviklingen vil bli. I tillegg syns jeg forumet har blitt veldig fokusert på brukere. Kanskje går dette i bølger.

Om jeg sletter meg får tiden vise.

Anonymous poster hash: a5c2c...9f3
Skrevet

You can check out anytime you like, but you can never leave! Anonymous poster hash: ea5fc...90c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...