Gå til innhold

mageproblemer


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere merket at jeg har fått problemer når jeg har spist forskjellige typer mat og vin blant annet. Får skikkelige magesmerter og kaldsvette.nå i det siste har det blitt oftere.spiste i dag foreksempel pølse og stappe og fikk akutte magesmerter og kvalm og luft i magen samt kald svette.kroppen min reagerer også vist jeg gruer meg til noe.vi har mange i familien som sliter med mage og tarm.og brokk (vet ikke om dette har noe med dette å gjøre )tilogmed utlagt tarm i veldig ung alder.jeg snakket med legen min tidligere ang dette å han liksom bare lo det vekk.jeg er livtedd med å få betennelse i tarmen, brokk eller utlagttarm..mage problemene har eskalert ganske mye i det siste..hvordan kan jeg gripe dette fatt ? Hva kan det være? Er dette noe som kan gå over av seg selv eller bør jeg snakke med legen om det igjen ? Å i tilfelle jeg blir skjekket med dette, får jeg slange nedi halsen eller oppi rompa ? Er det slik de "tester" ut om det er noen problemer ?

Anonymous poster hash: 0fcc5...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva det kan være men høres kanskje ut som er allergisk mot gluten eller noe annet type vare? Har du tenkt på det? Dette kan også være symptomer på angst. Hvis legen finner ut at undersøkelse er aktuelt så får du nok slangen i rumpen ja. Men det er sikkert mye bedre enn å få det i halsen. Jeg opplevde det en gang. Aldri mer. Jævligste jeg noensinne vært bort i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...