AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Kan man ha kreft uten å vite det? Hvor langt kan det gå? For før eller siden må man jo se at noe er galt, eller?Anonymous poster hash: 60a91...321
amazed92 Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Alle som har kreft vet det jo ikke før de får det bekreftet hos lege. Nå er alle krefttyper veldig forskjellige, men det er mulig å være symptomfri over en lengre periode. Ta for eksempel livmorhalskreft. Men da er det jo så bra at vi kvinner blir kalt inn til kontroll! Men så lenge du går til regelmessige kontroller hos lege, tester for jern- vitamin- altmuligmangel en gang hvert tredje år eller noe, så er det ingenting å bekymre seg over i det hele tatt. - Og ja, før eller siden finner du det ut! Kreft er heller ikke det værste som kan skje deg!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Det finnes så mange forskjellige kreftformer som gir forskjellige symptomer av forskjellige grader. De krefttypene som gir lite symptomer tar lang tid før det blir oppdaget, og da kan det være for sent. Men de fleste krefttyper gir symptomer så man går til legen, og da blir det jo ofte oppdaget ganske fort. Anonymous poster hash: 6d09d...309
Victoria- Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Saktevoksende kreft kan man ha hatt en stund før man merker noe til den. Mer aggressive former for kreft vil man ofte ikke ha lenge før man føler seg syk. Hvor langt det kan gå vil jeg tro er individuelt. Mange symptomer kan jo være liknende som ved godartede sykdommer og derfor ikke noen åpenbar grunn til å oppsøke lege for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå