Gå til innhold

Pus er syk (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det virker som katten har fin fylning iallefall. Du kan jo også sjekke puls og respirasjon. http://passpapus.no/?p=472

Er alt dette i orden ville jeg lagt meg med katten i nærheten av sengen slik at du kan høre den. Og så bør du kanskje stå opp et par ganger i natt for å gi han drikke slik at du er sikker på at han ikke dehydreres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips.

Pusten er OK, innenfor 20-30/min. Pulsen var det umulig å finne. Han ble irritert til slutt av at matmor gravde bak bakbeinet hans.

Noen tanker om hva de skjelvingene kan være? :)

Anonymous poster hash: a85d9...4d0

Skrevet

Oppdatering fra pus.

Vi dro til dyrlegen og de sjekket ut klumpen på bakbeinet. Det var et ganske langt bitt på tvers av bakpoten som det hadde dannet seg skorpe på. Hun dro det av og det var friskt under. Hun trodde ikke at det var noen infeksjon der, men hun gav han antibiotika for sikkerhets skyld. Han fikk også smertestillende som skal tas hver dag i tre dager for han var så medtatt. Hun sa at han måtte ha veldig vondt som ikke spiste eller drakk på så lenge, når det ikke var en infeksjon der. Derav også skjelvingen som jeg snakket om.

Når vi kom hjem, så hadde smertestillende tydeligvis begynt å fungere for pus gikk rett til matskålen sin og spiste. Han må ha tilsyn de neste dagene for å passe på formen, men hun trodde det ville bli bra til helgen :)

Anonymous poster hash: a85d9...4d0
  • Liker 6
Skrevet

Godt å høre. Takk for oppdatering!

:heks:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...