AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Et spørsmål rettet til menn... Jeg har en sms flørt, som jeg har hatt kontakt med over tif. Pga avstand treffes vi ikke særlig ofte. I det siste har flørter utviklet seg til å bli mer sexuell, og diverse bilder er blitt sendt. Spørsmål: flere ganger når han har sendt bilder av kuken sin, har han dekket til kukhodet med hånden sin. Personlig synes jeg det er litt rart, vil jo helst se hele stasen. Men sist gang så sendte han et bilde av ståkuken, og da var forhuden ikke trukket tilbake. Litt av hodet syntes, men ikke mye. Kunne ikke se ut av huden, om den er for trang... Men er det vanlig at forhuden dekker kukhodet når den er stiv? Tenkte først at han er litt sjenert og derfor holdt for kukhodet, men nå har det slått meg at han kanskje har for trang forhud.... Litt delikat spørsmål, så tørr ikke å spørre ham direkte.... Ikke at det i utgangspunktet betyr noe for meg.... Men greit å vite...Anonymous poster hash: 5784f...118
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Mange som har forhud selv om den er stiv. Er det ikke bare å søke litt på nettet, så finner du nok av bilder som viser med og uten forhud, garantert. Trenger ikke være trang forhud. Kan være at han holder litt igjen på godsakene..., selv om de fleste menn ikke akkurat er kjent for å holde igjen. Anonymous poster hash: d4448...b70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå