Gå til innhold

Arr og badetøy/shorts o.l

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lang historie kort har jeg en masse stygge arr på innsiden av lårene etter et voldtektsforsøk for 10 år siden, er fra kniv, sigaretter, saks... ja. Ikke pent. Dermed blir det aldri noe som er kortere enn knelangt. Nå er jeg imidlertid bedt med på fest i en badestamp av nye venner og jeg har veldig lyst å dra. Problemet er jo at jeg kommer i badeshorts og de andre i bikini... DET går ikke ubemerket hen, og jeg er så sliten av å hele tiden må unnskylde meg med at jeg foretrekker badeshorts, deretter følger et kryssforhør om jeg er feminist, sjenert, skammer meg over kroppen min, redd for cellulitter osv, osv, osv... Tror ikke de mener noe vondt med det, at de heller er nysgjerrig.

Så, skal jeg bare... la det henge og si sannheten, kort og enkelt? "Det er fra et voldtektsforsøk for mange år sia."

Får frysninger bare av å skrive det. Og jeg er litt redd for reaksjoner... Føler jeg hele tiden må skjerme omverdenen for mine opplevelser, men jeg har jo ikke gjort noe galt.

Hva ville dere gjort? Kanskje vanskelig å sette seg inn i men...

Anonymous poster hash: e0c21...57a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i en lignende situasjon selv.
Det beste er å si sannheten, kort og enkelt. Vet at det er vanskelig, men hvis du først har sagt det en gang så slipper du å finne nye unnskyldninger for hver gang.

Anonymous poster hash: 00105...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...