AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #21 Skrevet 26. august 2013 Får de virkelig det? Har lurt litt på dette, får ikke menn ha fleshlight o.l. i fengsel? Dildo for damer høres veldig spesielt ut, noe "for menn" trodde jeg faktisk var vanlig. Anonymous poster hash: c214c...4f9 Så svar da fengsels-thomas! Anonymous poster hash: c214c...4f9
Gjest thomas80 Skrevet 27. august 2013 #22 Skrevet 27. august 2013 Så svar da fengsels-thomas! Anonymous poster hash: c214c...4f9 ja de får det, menn får ikke flesh!
Gjest Gunfreak Skrevet 27. august 2013 #23 Skrevet 27. august 2013 Med mindre de kutter av deg henda dine når du havnet i fengsel, ser jeg ikke helt problemet. 3
Gjest Danny Law Skrevet 27. august 2013 #24 Skrevet 27. august 2013 Likestilling? hahaha, det er bare en drøm (for menn). Her er det blitt et kvinnelig dominert samfunn med alle konsekvensene.... Men for å svare på spørsmål: Det jeg lurer på er hvorfor de har ikke ennå funnet ut en tilsvarende gummi-vagina for menn. Eller selges det allerede? Noen som er kanskje litt lomme omformede og lett tilgjengelig? Vi kunne godt bruke det på skole og, i friminutter i stedet for å bortkast tid på smarttelefon. Wake up gutter! Snakkes
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #25 Skrevet 27. august 2013 Likestilling? hahaha, det er bare en drøm (for menn). Her er det blitt et kvinnelig dominert samfunn med alle konsekvensene.... Men for å svare på spørsmål: Det jeg lurer på er hvorfor de har ikke ennå funnet ut en tilsvarende gummi-vagina for menn. Eller selges det allerede? Noen som er kanskje litt lomme omformede og lett tilgjengelig? Vi kunne godt bruke det på skole og, i friminutter i stedet for å bortkast tid på smarttelefon. Wake up gutter! Snakkes Mer lett tilgjengelig enn fleshlight?? Er vel lettere det for dere menn, enn en dildo for damer. Anonymous poster hash: c214c...4f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå