Gå til innhold

Hva med oss gutta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får de virkelig det? Har lurt litt på dette, får ikke menn ha fleshlight o.l. i fengsel?

Dildo for damer høres veldig spesielt ut, noe "for menn" trodde jeg faktisk var vanlig.

Anonymous poster hash: c214c...4f9

Så svar da fengsels-thomas!

Videoannonse
Annonse
Gjest thomas80
Skrevet

Så svar da fengsels-thomas!

ja de får det, menn får ikke flesh!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Med mindre de kutter av deg henda dine når du havnet i fengsel, ser jeg ikke helt problemet.

• Liker 3
Gjest Danny Law
Skrevet

Likestilling? hahaha, det er bare en drøm (for menn). Her er det blitt et kvinnelig dominert samfunn med alle konsekvensene.... :fnise: Men for å svare på spørsmål: Det jeg lurer på er hvorfor de har ikke ennå funnet ut en tilsvarende gummi-vagina for menn. Eller selges det allerede? Noen som er kanskje litt lomme omformede og lett tilgjengelig? Vi kunne godt bruke det på skole og, i friminutter i stedet for å bortkast tid på smarttelefon. Wake up gutter! :laugh: Snakkes

Skrevet

Likestilling? hahaha, det er bare en drøm (for menn). Her er det blitt et kvinnelig dominert samfunn med alle konsekvensene.... :fnise: Men for å svare på spørsmål: Det jeg lurer på er hvorfor de har ikke ennå funnet ut en tilsvarende gummi-vagina for menn. Eller selges det allerede? Noen som er kanskje litt lomme omformede og lett tilgjengelig? Vi kunne godt bruke det på skole og, i friminutter i stedet for å bortkast tid på smarttelefon. Wake up gutter! :laugh: Snakkes

Mer lett tilgjengelig enn fleshlight?? Er vel lettere det for dere menn, enn en dildo for damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...