Gå til innhold

Sette inn kontanter (Sparebank1)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om det går an å sette inn penger via en annen lokal Sparebank1-filial enn min vanlige? Jeg har SR-bank men jeg bor midlertidig utenfor det området, så det er Sparebank1-kontor her, men ikke SR-bank.

Jeg har ikke satt inn kontanter før, går det an å gå i andre banker som DNB også, eller er det et dyrt gebyr?



Anonymous poster hash: ee1b3...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke en hvilken som helst automat i en hver bank og overføre til kontoen din.

Har alle banker en slik automat? og koster det noe hvis jeg ikke er kunde hos banken?

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle banker en slik automat? og koster det noe hvis jeg ikke er kunde hos banken?

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Så fremt det er Sparebank1 så er det antageligvis ingen gebyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt det er Sparebank1 så er det antageligvis ingen gebyrer.

Å sorry, fant ut nå at det er Eiendomsmegler 1 med minibank, ikke egen Sparebank1 her. Syns det var litt forvirrende. Det er et DNB-kontor her, men jeg kan sette inn på min egen konto fra dem, sier du?

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sorry, fant ut nå at det er Eiendomsmegler 1 med minibank, ikke egen Sparebank1 her. Syns det var litt forvirrende. Det er et DNB-kontor her, men jeg kan sette inn på min egen konto fra dem, sier du?

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Klart det går an, men da blir det gebyr.

Egentlig trodde jeg det var gebyr også i Sparebank1 selv om man er kunde. De har jo faen meg gebyr på alt (kjenner noen som er kunde der).

Anonymous poster hash: fb669...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sorry, fant ut nå at det er Eiendomsmegler 1 med minibank, ikke egen Sparebank1 her. Syns det var litt forvirrende. Det er et DNB-kontor her, men jeg kan sette inn på min egen konto fra dem, sier du?

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Glem det første jeg sa, det er Sparebank her, jeg fant det ikke på nettsiden fordi navnet er et annet fylke enn det jeg befinner meg i og fant ikke kontoret ved å søke på bynavnet. :klaske:

Anonymous poster hash: ee1b3...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...